• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів, згідно ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»

Завершена

1 404 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 022.50 UAH
Номер: 65db0808f75a4b56b4c349870b4f2b69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 15.04.2025 17:51 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2025 № 41-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.04.2025 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-02-13-011208-a 13.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішень органу оскарження установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на виконання рішення органу оскарження від 01.05.2025 № 6997-р/пк-п або документально підтвердити судове оскарження вищезазначеного рішення замовником до суду, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2025 № 163-ВТ, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.02.2025 № 2902-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5124-р/пк-пз, від 01.05.2025 № 6997-р/пк-пз (далі – рішення Комісії), коментарі Замовника щодо усунення порушень від 17.04.2025, від 21.04.2025, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішень органу оскарження установлено наступне. Додатком 2 «Технічне завдання» (далі – Додаток 2) до тендерної документації Замовником визначено інформацію та перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема перелік видів операцій з управління медичними відходами, таких як видалення та відновлення. Не погоджуючись із вказаними у Додатку 2 до тендерної документації вимогами, товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО») звернулося із скаргою до Комісії щодо порушення Замовником порядку проведення вказаної закупівлі. Скаржник зазначив, що вимоги вказані у Додатку 2 до тендерної документації є дискримінаційними та просив зобов`язати Замовника внести відповідні зміни. Відповідно до рішення Колегії АМКУ від 25.02.2025 № 2902-р/пк-пз, Замовник зобов’язаний внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів, згідно ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». При цьому, за результатами розгляду повторної скарги на встановлені в тендерній документації дискримінаційні вимоги Колегія АМКУ прийняла рішення від 07.04.2025 № 5124-р/пк-пз, відповідно до якого Замовник не виконав рішення Колегії АМКУ від 25.02.2025 № 2902-р/пк-пз, та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів, згідно ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». На запит Держаудитслужби стосовно невиконання рішень Комісії Замовником 18.04.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. Враховуючи наведене, Замовником на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону не виконано рішення Колегії АМКУ від 25.02.2025 № 2902-р/пк-пз. В ході моніторингу Замовник 21.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відміну торгів та протокольне рішення уповноваженої особи від 21.04.2025 № 164-ВТ. Водночас ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» звернулося із скаргою до Колегії АМКУ щодо скасування рішення Замовника про відміну торгів. Відповідно до рішення Колегії АМКУ від 01.05.2025 № 6997-р/пк-пз Замовник зобов`язаний скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — «Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів, згідно ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Нормами частини двадцять другої статті 18 Закону встановлено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Період усунення порушень: 12.05.2025 14:44 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо зобов’язання на усунення порушення, повідомляємо Вас, що уповноваженою особою Замовника протокольним рішенням №184-ВТ від 26.05.2025 року виконано Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 6997-р/пк-пз від 01.05.2025 року
Дата публікації звіту: 28.05.2025 15:50

Запити/Пояснення