-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нанесення дорожньої розмітки
Завершена
1 675 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 752.50 UAH
мін. крок: 1% або 16 752.50 UAH
Номер:
e0cccc86d6b44136a55536ba074eb14a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-07-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
07.04.2025 15:38 - 29.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.04.2025 № 36-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 та від 28.03.2025 № 003100-18/3940 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 07 квітня 2025 року № 36-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2025-02-13-008963-a від 13.02.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог абзаців десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направленні на притягнення до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством..
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Бучасервіс» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2025-02-13-010588-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол) від 13.02.2025 № 13/02/25 зі змінами від 20.02.2025 (далі – тендерна документація); запитання до Замовника від 17.02.2025; відповідь Замовника від 18.02.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.02.2025; протокольні рішення щодо прийняття рішень уповноваженою особою (далі - протокол) від 03.03.2025 № 03/03/25-1, від 05.03.2025 № 05/03/25, від 07.03.2025 № 07/03/25; рішення Комісії АМКУ від 21.03.2025 № 4449-р/пк-пз; Договір від 03.04.2025 № 130; пояснення Замовника з документами, надані 08.04.2025 та 15.04.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, пунктом 8 частини другої статті 21 Закону передбачено, що Оголошення повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте, Замовник в Оголошенні щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-02-13-008963-a не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 встановлена вимога про те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Замовник зазначив у одному Додатку № 3 до тендерної документації, а не оформив такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
17.04.2025 12:13 - 02.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2025 12:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 07 квітня 2025 року повідомляємо наступне:
1. Вжиті заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому:
З метою вдосконалення процедур закупівель, нами було прийнято рішення щодо:
- додаткового навчання уповноваженої особи щодо оцінки та ідентифікації техніки, вказаної в пропозиціях учасників;
- направлена на притягнення до дисциплінарної відповідальності осібу, якою допущені порушення.
- Підтвердження виконання вимог:
Протягом 5 робочих днів з моменту оприлюднення висновку, через електронну систему закупівель буде розміщено підтвердження про вжиті заходи.
Дата публікації звіту:
23.04.2025 11:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
24.04.2025 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
24dd6019ac2241f683d4df0fac3fb0bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2025 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нанесення дорожньої розмітки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-13-008963-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d51fc723da944cdb8664ec7bb38959e1
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
08.04.2025 16:35
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; б-р Леоніда Бірюкова, буд. 9, прим.2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Нанесення дорожньої розмітки» Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-13-008963-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Нанесення дорожньої розмітки» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Згідно службової записки від в.о. начальника відділу дорожньої інфраструктури був складений дефектний акт з об’ємами робіт.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Додатки:
1. Затверджений дефектний акт.
2. Затверджений Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта.
3. Службова записка.
Номер:
5bc5fa83b9d64aa180fe4ad74bc72281
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нанесення дорожньої розмітки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-13-008963-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даних питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Чому перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Вами зазначено у одному Додатку № 3, а не оформлено такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної пропозиції, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178?
3. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації Вами зазначено про надання у складі пропозиції Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, що будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі, зокрема ВОДІЇІВ автотранспортних засобів. Учасник ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» надав Довідку від 20.02.2025 Вих. № 03 де зазначив тільки одного водія автотранспортного засобу.
Чому Вами не надано можливість учаснику ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» усунути невідповідності, в частині наявності в нього необхідної кількості водіїв, з огляду на зазначення Вами у тендерній документації їх у множині (2 або більше)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
99d375a66cf24a619c90be266e73dab5
Назва:
Відповідь на запит Держаудит служби України
Дата опублікування:
15.04.2025 11:09
Опис:
1. В розділі 1 п. 7 до Тендерної документації вказано, що Мова тендерної пропозиції - Українська. Відсутність даної інформації в Оголошені зв'язана з технічною помилкою.
2. В файлі "Документи пропозиції" є довідка вих. № 09 від 20.02.2025р. і в файлі "Документи переможця" дотримані вимоги пункту 28 постанови №1178.
3. Відповідно до пункту 2.1 додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники а саме: машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг у кількості 2 (двох) осіб. В довідці вих. №03 від 20.02.2025р. з/п № 4 і 5 вказан оператор та машиніст маркувальної машини і машиніст маркувальної машини, про свідчать посвідчення машиніста дорожніх машин Серія НЦ №310370 та посвідчення машиніста дорожніх машин Серія НЦ №310367.