• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нанесення дорожньої розмітки

Завершена

1 675 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 752.50 UAH
Період оскарження: 13.02.2025 14:21 - 22.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 438816fa7cb6449b993aafe922e1dc41
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-008963-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" (надалі – Скаржник) М. КИЇВ, ВУЛ. ГЕТЬМАНА ВАДИМА, БУД. 27, ПОВЕРХ 6 Код ЄДРПОУ: 38766275 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) КИЇВСЬКА ОБЛ., БУЧАНСЬКИЙ Р-Н, М. БУЧА, Б. БІРЮКОВА ЛЕОНІДА, БУД. 9, ПРИМІЩЕННЯ 2 Код ЄДРПОУ: 25689882 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-02-13-008963-a Нанесення дорожньої розмітки (код ДК 021:2015 – 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки). (надалі – Процедура закупівлі) С К А Р Г А щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). За результатами кваліфікації Пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" було визначено переможцем Процедури закупівлі (надалі – Переможець), що зафіксовано в ПРОТОКОЛІ №07/03/25 від 07.03.2025 року. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1. Щодо сертифікату на системи менеджменту якості. Відповідно до п. 19 додатку 2 Документації: Учасник повинен надати: Діючий сертифікат на системи менеджменту якості ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2018). В складі Пропозиції учасника міститься: - Сертифікат на систему управління якістю №UA.MQ240124.02-24 від 26.02.2024 (файл: Сертифікати системи якості та звіти 2024 pdf.pdf, сторінка 1). Відповідно до інформації наданого сертифікату встановлено, що він виданий згідно чинними в Україні нормативними документами та відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що не відповідає вимогам документації, оскільки не підтверджено відповідність саме ISO 9001:2018. Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 9950-р/пк-пз від 06.06.2024. Таким чином, Пропозиція Переможця містить невідповідності передбачені п. 43 Особливостей. 2. Щодо договірної ціни. Відповідно до п. 4 додатку 3 Документації: Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписана та завірена печаткою уповноваженої особи та спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації)та повинна складатись з наступних документів: - договірну ціну згідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України; - розрахунки до документа "Договірна ціна"; Відповідно до Додатку 30 (пункт 5.2) Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни "Замовник _____________________; (назва організації) Підрядник _____________________; Вид договірної ціни __________; Визначена згідно з ___________; Складена в поточних цінах станом на "____"__20 р". В складі Пропозиції учасника міститься: - договірна ціна (файл: Розрахунок вартості.pdf, сторінки 1-2). Варто зазначити, що надана договірна ціна складена не відповідно до форми, яка передбачена додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України, зокрема не вказано нормативно правовий акт згідно, яким вона визначена та не зазначена дата поточних цін. Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Щодо розрахунку та відомості обсягів робіт. Відповідно до п. 4 додатку 3 Документації: Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписана та завірена печаткою уповноваженої особи та спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації)та повинна складатись з наступних документів: - договірну ціну згідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України; - розрахунки до документа "Договірна ціна"; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - документи в форматі pdf. Відповідно до додатку 2 Документації: Відомість обсягів робіт подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. Відповідно до п. 17 додатку 2 відомостей обсягів робіт по обʼєкту: 17 Демаркування дорожньої розмітки з покриття автомобільної дороги 1 м2 62 Відповідно до п. 1 Додатку 3 Документації: Роботи по нанесенню горизонтальної та вертикальної дорожньої розмітки повинні виконуватися відповідно до: - об’ємів та строків, визначених замовником. В складі Пропозиції учасника міститься: - Локальний кошторис на будівельні роботи №05-01-01 (файл: Розрахунок вартості.pdf, сторінки 13-15); - Відомість обсягів робіт по обʼєкту № 13 від 20.02.2025 (файл: Документи пропозиції.pdf, сторінки 20-23). Відповідно до наданої відомості обсягів робіт по обʼєкту учасником в п. 17 зазначено: 17 Демаркування дорожньої розмітки з покриття автомобільної дороги 1 м2 62 Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи учасником зазначено у п. 18: Демаркування дорожньої розмітки з покриття автомобільної дороги (тип лінії 1.1 ширина 10 см) (62м2) – одиниця виміру 1 км – кількість 0,62. В дефектному акті також вказана інформація, яка відповідає локальному кошторису. Варто звернути увагу, що в наданих розрахунках учасник самостійно змінив обсяги робіт використавши тип лінії 1.1 ширина 10 см, яка не була передбачена в технічному завданні. Крім того, учасником було змінено одиниці виміру в наданих розрахунках, з квадратних метрів на кілометри. Вказана невідповідність, на думку Скаржника, є суттєвою, оскільки залежно від типу ліній може змінюватися, наприклад, ширина таких ліній і відповідно довжина на яку нанесено такий обсяг фарби. Виходячи з розрахунків наданих учасником, ним буде здійснюватись демаркування дорожньої розмітки виключно з типом лінії 1.1 ширина 10 см, і буде ігноруватися демаркування інших типів лінії. Отже, надані розрахунки та надана відомість обсягів робіт по обʼєкту не узгоджуються між собою, крім того, учасником змінено одиниці виміру, що може потягнути за собою зміну обсягів. Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4. Щодо нарахування на здійснення технічного нагляду. Відповідно до п. 4 додатку 3 Документації: Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписана та завірена печаткою уповноваженої особи та спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації)та повинна складатись з наступних документів: - договірну ціну згідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України; - розрахунки до документа "Договірна ціна"; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - документи в форматі pdf. Відповідно до п. 7.1 проекту договору: Замовник самостійно, або з залученням третіх осіб здійснює контроль та технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни наданих послуг кошторису, будівельним нормам і стандартам, а матеріалів, виробів та конструкцій державним стандартам, регламентам і технічним умовам. В складі Пропозиції учасника міститься: - Розрахунок № 8 Інші супутні витрати (файл: Розрахунок вартості.pdf, сторінка 11). Відповідно до наданого розрахунку учасник планує використовувати кошти на здійснення технічного нагляду у розмірі 19.07844 тис. грн, що становить 1,5% від вартості. Це також підтверджується наданою пояснювальною запискою та зведеним кошторисним розрахунком вартості обʼєкта будівництва. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»: Під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури. Відповідно до п.4 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – Порядок): Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається. Не залежно від класу наслідків, норма, встановлена пунктом 4 Порядку спрямована на забезпечення ефективного та незалежного контролю замовником відповідності будівництва проектній документації, державним будівельним стандартам, нормам і правилам, визначеній вартості робіт тощо. Таким чином, учасник в наданих розрахунках врахував додаткові витрати на здійснення технічного нагляду, які не передбачені технічним завданням та не є доцільним, оскільки такий нагляд буде здійснюватися замовником самостійно або з залученням третіх осіб. Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія ПРОТОКОЛУ №07/03/25 від 07.03.2025 на 3 арк; 2. Копія Рішення № 9950-р/пк-пз від 06.06.2024 на 19 арк. Директор КЕП Дмитро ЦАРЕНКО
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2025 18:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.03.2025 10:36
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А", Царенко Дмитро Олексійович 380684101001 citia@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0da2f717244a4f5582e021ee058d25a9
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо сертифікату на системи менеджменту якості.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 19 додатку 2 Документації: Учасник повинен надати: Діючий сертифікат на системи менеджменту якості ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2018).

В складі Пропозиції учасника міститься:
- Сертифікат на систему управління якістю №UA.MQ240124.02-24 від 26.02.2024 (файл: Сертифікати системи якості та звіти 2024 pdf.pdf, сторінка 1).

Відповідно до інформації наданого сертифікату встановлено, що він виданий згідно чинними в Україні нормативними документами та відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що не відповідає вимогам документації, оскільки не підтверджено відповідність саме ISO 9001:2018.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 9950-р/пк-пз від 06.06.2024.
Таким чином, Пропозиція Переможця містить невідповідності передбачені п. 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: c0b67128f0ad423b8341f101643e80e2
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо договірної ціни.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 4 додатку 3 Документації: Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписана та завірена печаткою уповноваженої особи та спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації)та повинна складатись з наступних документів:
- договірну ціну згідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України;
- розрахунки до документа "Договірна ціна";
Відповідно до Додатку 30 (пункт 5.2) Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
"Замовник _____________________;
(назва організації)
Підрядник _____________________;
Вид договірної ціни __________;
Визначена згідно з ___________;
Складена в поточних цінах станом на "____"__20 р".

В складі Пропозиції учасника міститься:
- договірна ціна (файл: Розрахунок вартості.pdf, сторінки 1-2).

Варто зазначити, що надана договірна ціна складена не відповідно до форми, яка передбачена додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України, зокрема не вказано нормативно правовий акт згідно, яким вона визначена та не зазначена дата поточних цін.
Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: a3d05a058c384f3ca7bb3e0ea2f2c7da
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо розрахунку та відомості обсягів робіт.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 4 додатку 3 Документації: Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписана та завірена печаткою уповноваженої особи та спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації)та повинна складатись з наступних документів:
- договірну ціну згідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України;
- розрахунки до документа "Договірна ціна";
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- документи в форматі pdf.
Відповідно до додатку 2 Документації: Відомість обсягів робіт подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Відповідно до п. 17 додатку 2 відомостей обсягів робіт по об?єкту:
17 Демаркування дорожньої розмітки з
покриття автомобільної дороги 1 м2 62
Відповідно до п. 1 Додатку 3 Документації: Роботи по нанесенню горизонтальної та вертикальної дорожньої розмітки повинні виконуватися відповідно до: - об’ємів та строків, визначених замовником.

В складі Пропозиції учасника міститься:
- Локальний кошторис на будівельні роботи №05-01-01 (файл: Розрахунок вартості.pdf, сторінки 13-15);
- Відомість обсягів робіт по об?єкту № 13 від 20.02.2025 (файл: Документи пропозиції.pdf, сторінки 20-23).

Відповідно до наданої відомості обсягів робіт по об?єкту учасником в п. 17 зазначено:
17 Демаркування дорожньої розмітки з
покриття автомобільної дороги 1 м2 62

Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи учасником зазначено у п. 18: Демаркування дорожньої розмітки з покриття автомобільної дороги (тип лінії 1.1 ширина 10 см) (62м2) – одиниця виміру 1 км – кількість 0,62. В дефектному акті також вказана інформація, яка відповідає локальному кошторису.

Варто звернути увагу, що в наданих розрахунках учасник самостійно змінив обсяги робіт використавши тип лінії 1.1 ширина 10 см, яка не була передбачена в технічному завданні. Крім того, учасником було змінено одиниці виміру в наданих розрахунках, з квадратних метрів на кілометри.
Вказана невідповідність, на думку Скаржника, є суттєвою, оскільки залежно від типу ліній може змінюватися, наприклад, ширина таких ліній і відповідно довжина на яку нанесено такий обсяг фарби. Виходячи з розрахунків наданих учасником, ним буде здійснюватись демаркування дорожньої розмітки виключно з типом лінії 1.1 ширина 10 см, і буде ігноруватися демаркування інших типів лінії.
Отже, надані розрахунки та надана відомість обсягів робіт по об?єкту не узгоджуються між собою, крім того, учасником змінено одиниці виміру, що може потягнути за собою зміну обсягів.
Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 29427ee563a6450ab3d20f7ae96422cc
Заголовок пункту скарги: 4. Щодо нарахування на здійснення технічного нагляду.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 4 додатку 3 Документації: Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписана та завірена печаткою уповноваженої особи та спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації)та повинна складатись з наступних документів:
- договірну ціну згідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних Норм України;
- розрахунки до документа "Договірна ціна";
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- документи в форматі pdf.
Відповідно до п. 7.1 проекту договору: Замовник самостійно, або з залученням третіх осіб здійснює контроль та технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни наданих послуг кошторису, будівельним нормам і стандартам, а матеріалів, виробів та конструкцій державним стандартам, регламентам і технічним умовам.

В складі Пропозиції учасника міститься:
- Розрахунок № 8 Інші супутні витрати (файл: Розрахунок вартості.pdf, сторінка 11).

Відповідно до наданого розрахунку учасник планує використовувати кошти на здійснення технічного нагляду у розмірі 19.07844 тис. грн, що становить 1,5% від вартості. Це також підтверджується наданою пояснювальною запискою та зведеним кошторисним розрахунком вартості об?єкта будівництва.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»:
Під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд.
Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури.
Відповідно до п.4 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – Порядок): Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається.
Не залежно від класу наслідків, норма, встановлена пунктом 4 Порядку спрямована на забезпечення ефективного та незалежного контролю замовником відповідності будівництва проектній документації, державним будівельним стандартам, нормам і правилам, визначеній вартості робіт тощо.
Таким чином, учасник в наданих розрахунках врахував додаткові витрати на здійснення технічного нагляду, які не передбачені технічним завданням та не є доцільним, оскільки такий нагляд буде здійснюватися замовником самостійно або з залученням третіх осіб.
Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір