-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 4) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 ... Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником PV – питома вага критерію “ціна”.
Завершена
354 043 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 770 215.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 770 215.40 UAH
Номер:
4439eae0cc0b4ce9bf9c527bd877d03d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000140
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 16:29 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 42-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.05.2025 №42-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2025-02-12-015107-a від 12.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «ІБК ЕНЕРГОТЕХНОБУД» та консорціуму «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП», своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 18.02.2025 та від 19.02.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі від 26.02.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 №4192-р/пк-пз (далі – рішення комісії АМКУ), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІБК ЕНЕРГОТЕХНОБУД» (далі – ТОВ «ІБК ЕНЕРГОТЕХНОБУД»), пропозицію консорціуму «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП», протоколи уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 21.03.2025 та від 09.04.2025, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2025, 07.04.2025 та від 24.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір закупівлі від 06.05.2025 за №5Е-25, пояснення Замовника від 12.05.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.05.2025 11:18 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
e94cca5cd1d14e908f5a844ed4526097
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 13:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК №4) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-015107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80081f4a70834752980d86537c2cb82f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.05.2025 12:00
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог діючих нормативних документів, зокрема, Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02 травня 2022 року № 273 (зі змінами), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами), з врахуванням ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі – Служба) був укладений договір від 03.06.2024 року № 185-24 з Державним підприємством «Національний інститут розвитку інфраструктури» (надалі – ДП «НІРІ») щодо надання послуг з розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області.
Згідно вищевказаного договору ДП «НІРІ» було надано відповідні послуги, про що складений Звіт від 07.02.2025 «Розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області. ПЕРЕЛІК №4», в якому вказано види, обсяг та вартість робіт. Саме на підставі даного звіту Службою визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Додаємо наступні підтверджуючі документи: Звіт ДП «НІРІ» від 07.02.2025.