• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. В.Липинського,11», (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).

Завершена

11 408 235.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 041.18 UAH
Номер: a14caf0c47014c94aa30b0d350690bde
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.03.2025 11:43 - 15.04.2025 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-02-12-014416-a 12.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій – ПП «Арт – Модуль», ТОВ «Львівський Акцент» та ТОВ «Експерт Систем», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління адміністрування послуг Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 12.02.2025 із змінами від 14.02.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025 № 29 із змінами від 14.02.2025 № 33; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозицію Приватного підприємства «Арт – Модуль» (далі – ПП «Арт – Модуль»), товариства з обмеженою відповідальністю «Львівський Акцент» (далі – ТОВ «Львівський Акцент»), товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Систем» (далі – ТОВ «Експерт Систем»); протокольні рішення уповноваженої особи № 55 від 03.03.2025, № 65 від 11.03.2025, № 67 від 13.03.2025, № 68 від 14.03.2025, № 74 від 21.03.2025 про визнання переможцем ТОВ «Експерт Сервіс»; повідомлення від 21.03.2025 про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «Експерт Систем»; договір № 83 від 02.04.2025 укладений на із ТОВ «Експерт Систем» на суму 10 425 000,00 грн; пояснення та документи надані Замовником 27.03.2025 та 02.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 09.04.2025 17:58 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 17:58

Запити/Пояснення