• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. В.Липинського,11», (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).

Завершена

11 408 235.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 041.18 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 17:51 - 25.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: c2933e036485449f8c0a02284e7ea76d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-014416-a.a2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога замовнику Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОНОМБУД-ЛВ», керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, подає вимогу на рішення замовника щодо визнання ТОВ “ЕКСПЕРТ СИСТЕМ” переможцем закупівлі UA-2025-02-12-014416-a, оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”. Обґрунтування неправомірності рішення: 1. Невідповідність довідки про матеріально-технічну базу кошторисній документації • Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасник має підтвердити наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору. • Подана ТОВ “ЕКСПЕРТ СИСТЕМ” довідка не відповідає кошторисній документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини 1 статті 31 Закону. • Замовник не мав права приймати таку пропозицію до розгляду та зобов’язаний був її відхилити. 2. Відсутність інформації про працівників робітничих професій • Учасник не надав відомості про працівників робітничих професій, які безпосередньо виконуватимуть роботи, а лише накази про призначення керівного складу. • Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 16 Закону, учасник повинен підтвердити наявність персоналу, здатного виконати договір. • ТОВ “ЕКСПЕРТ СИСТЕМ” не виконало цієї вимоги, що також є підставою для відхилення його пропозиції. 3. Невідповідність кількості енергоносіїв у переліку матеріалів змінам до тендерної документації • Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація містить технічні вимоги до предмета закупівлі. • Учасник не врахував зміни, внесені замовником до тендерної документації, що є порушенням вимог закупівлі. • Це також є підставою для відхилення пропозиції відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. 4. Наявність у відомості обсягів робіт прізвища проектанта Яким чином підрядна організація отримала у своє розпорядження проєктну інформаційну модель, якщо відповідно до законодавства вона знаходиться виключно у замовника. Факт її наявності у складі тендерної пропозиції учасника свідчить про можливий неправомірний доступ до неї ще до офіційного надання документації всім учасникам закупівлі, що порушує принцип рівної конкуренції та прозорості, а також дискримінує рівні умови учасників (ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”). Аналіз відкритих даних підтверджує, що є велика кількість закупівель де містяться аналогічні прізвища, а саме одна з таких закупівель є UA-2023-08-01-007515-a на виготовлення проєктно-кошторисної документації для капітального ремонту приміщень замовником якої є УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 5. Неврахування ризиків та інфляції у кошторисній документації • Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, при формуванні кошторисної документації необхідно враховувати ризики та рівень інфляції. • Учасник не здійснив такого розрахунку, що ставить під загрозу виконання договору у разі зміни економічних умов. • Це може призвести до збільшення фактичних витрат та ризику невиконання робіт, що суперечить принципам ефективного використання бюджетних коштів (частина 1 статті 3 Закону). Вимоги : 1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ “ЕКСПЕРТ СИСТЕМ” переможцем закупівлі UA-2025-02-12-014416-a. 2. Розглянути повторно тендерні пропозиції з врахуванням зазначених зауважень відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу щодо неправомірності рішення замовника повідомляємо наступне: 1. Щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Відповідно до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних вимог учасник мав надати довідку за формою 1. Для підтвердження права володіння та/або користування учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності, договори оренди або інші документи, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази. Компанія ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" надала довідку за формою 1 та витяг з оборотно-сальдової відомості як підтвердження права володіння. Тендерною документацією не передбачено вимогу надання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у кошторисі. Таким чином, учасник виконав вимоги тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник мав надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою 2. Для підтвердження даної інформації учасник повинен надати накази про призначення працівників, трудові книжки або цивільно-правові договори. ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" надало відповідну довідку та накази про призначення працівників, що відповідає вимогам тендерної документації. У документації не вимагалось надати відомості про працівників робітничих професій. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені тендерною документацією. 3. .Невідповідність кількості енергоносіїв у переліку матеріалів Згідно з рішенням виконкому № 112 від 14.02.2020, управління фінансового контролю департаменту "Адміністрація міського голови" проводить перевірку кошторисної документації учасника закупівлі протягом 7 робочих днів після отримання документів. За результатами перевірки, відповідно до висновку управління фінансового контролю № 4-2103-3251 від 19.03.2025, кошторисна документація ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" відповідає технічному завданню, визначеному у Додатку 2 до тендерної документації. 4. Наявність у відомості обсягів робіт прізвища проектанта Додатком № 1 до тендерної документації вимагалось надання: - Договірної ціни; - Пояснювальної записки; - Локальних кошторисів ; - Розрахунків загальновиробничих витрат; - Підсумкових відомостей ресурсів.. Надання Відомості обсягів робіт не вимагалась від учасників закупівлі. Інформаційна модель вимагалася для подальшої перевірки управлінням фінансового контролю на відповідність кошторисної документації учасника технічному завданню. 5. Неврахування ризиків та інфляції у кошторисній документації Наказом №281 від 01.11.2021 року втратили чинність, державні стандарти України, а саме ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013. Тому замовник не керувався даним документом. Також цим наказом затверджено Кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" набирають чинності з моменту реєстрації їх в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Пунктом 5.33 Настанови встановлено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. зокрема, слід зауважили, що з конструкції слів «…можуть враховуватись…» зрозуміло, що це право, а не обов’язок. Учасник не зобовʼязаний включати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, якщо тендерною документацією не встановлено інше. Підтвердженням цієї тези є рішення органу оскарження від 02.10.2024 № 16201; від 30.09.2024 № 15994. Так, зазначеному рішенні АМКУ встановив, що скаржник не порушив вимоги ТД в частині розрахунків коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та витрат, пов’язаних з ризиками, проставивши прочерки у відповідній графі договірної ціни Якщо роботи передбачають нетривалий термін виконання, то інфляційний вплив на вартісні показники буде мінімальний, і з огляду на це приймається рішення, чи є сенс його передбачати. Також, слід зазначити, що ні Законом України "Про публічні закупівлі", ні "Особливостями здійснення публічних закупівель" не встановлено можливості замовникам самостійно скасовувати власні рішення про визначення учасника процедури закупівлі переможцем або відхилення тендерної пропозиції учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення АМКУ (пункт 2 частини вісімнадцятої статті 18 Закону).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ЛИСТ-ВИМОГА Відповідно до Постанови КМ №383 від 02.04.2024р.(підпункт 2 пункту 45)

Номер: aedb8067f5be43f08db401072dc82c04
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-014416-a.b1
Назва: ЛИСТ-ВИМОГА Відповідно до Постанови КМ №383 від 02.04.2024р.(підпункт 2 пункту 45)
Вимога:
ЛИСТ-ВИМОГА Відповідно до Постанови КМ №383 від 02.04.2024р.(підпункт 2 пункту 45) просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності наданої ПП”Арт-Модуль” пропозиції умовам технічної специфікації. В Додатку №2.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі вказано: п.2. Вимоги щодо якості предмета закупівлі: Передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. 10.Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. У вимогах не прописано, що учасник не має права виключати матеріали, якщо вони не використовуються при виконанні робіт, у зв’язку використання нових технологій, сучасних виробів та обладнання. Проаналізувавши Технічне завдання та відомість ресурсів, що була опублікована Замовником, а також зв’язавшись з постачальниками, виробниками виробів, обладнання, матеріалів та маючи досвід у виконанні даних видів робіт, ми виключили ту частину матеріалів які згідно технології виконання робіт та монтажу обладнання, виробів яке прописано Замовником в наданій відомості ресурсів не буде використовуватись, або поставляється в комлекті з витратними матеріалами. Відповідно ми дотримались п.2 Вимоги, щодо якості предмета закупівлі: Кошторис складений відповідно до: «Настанова з визначення вартості будівництва», “Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) п.5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та відповідають технічним умовам, проєктній документації, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, відповідають вимогам нормативно-правових актів (технологічних карт виконання робіт, монтажних схем наданих виробниками (постачальниками) виробів, обладнання) Матеріали що не були включені в кошторисну документацію не будуть використовуватись при виконанні робіт та монтажу обладнання, виробів оскільки вони передбачені ще РЕКН 2000р. та являються уніфікованими для різних виробів, матеріалів та обладнання. Згідно пункту 10. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.. Відповідно дані матеріали можуть застосовуватись враховуючи технічні характеристики запропонованого іншого “еквівалентного” обладнання, яке при тих самих технічних параметрах та характеристиках може мати іншу схему монтажу і тому включене в ПКД відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» п.ІІІ Визначення вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації. Виконання робіт та монтаж обладнання, виробів що прописано в відомості ресурсів не потребує даних матеріалів тому, що на даний час з’явились нові технології виробництва, комплектація, обладнання постачається комплектно (з елементами кріплення, прокладки, витратні матеріали та інше) Відсутність даних матеріалів, що не були включені в надану нами пропозицію жодним чином не впливає на виконання робіт в повному обсязі згідно Технічного завдання та на якість виконаних робіт.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції повідомляємо наступне: Додаток 2 до тендерної документації містить технічну специфікацію. Відповідно до пункту 5.1 розділу 5 Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. У Відомості ресурсів містився розділ III – Будівельні матеріали, вироби і комплекти, необхідні для виконання робіт. У кошторисі ПП "Арт-Модуль" було виявлено відсутність матеріалів, передбачених у Відомості ресурсів (додаток №2 до тендерної документації), зокрема таких, як ацетилен, бура, вапно хлорне, електроди, емаль, картон будівельний, кисень технічний, лак двокомпонентний, масло індустрійне, оліфа натуральна, тальк мелений, труби полівінілхлоридні, уайт-спірт, фарба земляна густотерта, цемент гіпсоглиноземистий, шпилька тощо. У тендерній документації учасника була відсутня інформація або пояснення щодо ненадання цих матеріалів. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у строк не менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду пропозицій. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з тим, наведені вище невідповідності не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, і стосуються саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно, замовник не має права звертатися до учасника з вимогою щодо їх виправлення. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Якщо Ви вважаєте, що відхилення пропозиції було необґрунтованим та неправомірним, Ви маєте право подати скаргу до Антимонопольного комітету України для подальшого розгляду. Відповідно до Закону, не передбачено механізму самостійного скасування рішення замовником, наприклад, про відхилення учасника. Проте таке рішення може бути оскаржене та скасоване Антимонопольним комітетом України.
Статус вимоги: Не задоволено