-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
вікна, двері та супутні вироби
Завершена
563 321.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 816.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 816.61 UAH
Номер:
0f050cfe1e574490af09f882833dd432
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2025 00:00
Період моніторингу:
23.04.2025 16:16 - 15.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2025 №125
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.04.2025 №125.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-12-010075-a, 12.02.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру МВС України «Перлина Прикарпаття» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-12-011407-a); оголошення про проведення відкритих торгів та внесені до нього зміни; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; оприлюднені звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 27.02.2025 №41, від 27.02.2025 №42 та від 25.03.2025 №59; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Крюкова Олега Володимировича (щодо правомірності її відхилення Замовником); опубліковану інформацію стосовно осарження ТОВ «ГЛОРІЯ-В» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-02-12-010075-a.c1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №3605-р/пк-пз від 10.03.2025); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження (рішення №3605-р/пк-пз від 10.03.2025); тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження), опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та інформацію про усунення ТОВ «ГЛОРІЯ-В» таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ГЛОРІЯ-В» як переможцем тендеру документи; договір від 09.04.2025 №89/10; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
06.05.2025 11:20 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2025 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
f8572e2fe1b348499e5882bd1eab600d
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Медичному реабілітаційному центру МВС України «Перлина Прикарпаття»
Дата опублікування:
29.04.2025 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-12-010075-a, яка проводилась Медичним реабілітаційним центром МВС України «Перлина Прикарпаття» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ВДОВИЧ