-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Продукція для чищення"
Завершена
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер:
9fd963e47b8e43f18654a5c71e7e11fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 16:19 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2025 №26-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.04.2025 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-02-12-008984-a 12.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень пунктів 24, 44, 47 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 12.02.2025 року №9, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 13.02.2025, 14.02.2025, відповіді Замовника на звернення від 14.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.02.2025, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» (далі – ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.02.2025 № 13, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ» (далі – ФОП «КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2025 № 14, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі – ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2025 № 15, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Бойкова Одарка Петрівна» (далі – ФОП «Бойкова Одарка Петрівна»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2025 № 16, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» (далі – ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2025 № 17, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – ТОВ «Ромус-Поліграф»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2025 № 22, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 № 4220-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 03.03.2025 № 21, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 04.03.2025 № 23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.03.2025, пояснення (інформацію, документи) від 04.04.2025, 08.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель та у пункті 4.1 розділу «Загальні положення» тендерної документації, а саме:
39831000-6 Засоби для прання і миття;
39831200-8 Мийні засоби;
39831240-0 Засоби для чищення;
39832000-3 Засоби для миття посуду;
39832100-4 Порошки для миття посуду;
39831300-9 Засоби для миття підлоги;
39831600-2 Засоби для чищення туалету.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога для учасника процедури закупівлі: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Натомість, відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
При цьому, відповідно до абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації до учасника процедури закупівлі не відповідають вимогам, встановленим у абзаці шістнадцятому та сімнадцятому пункту 47 Особливостей.
Також, у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації до переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам, встановленим у абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Особливостей.
Також, моніторингом встановлено, що підстави для відхилення тендерних пропозицій, зазначені Замовником у підпункті 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей в редакції від 19.09.2024.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:33 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Городоцька МБЛ», на виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.04.2025 року, здійснено заходи щодо недопущення у подальшому при складанні тендерної документації порушення вимог пунктів 24, 44, 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року, а саме проведено роз’яснювальну роботу серед працівників та економічне навчання.
Дата публікації звіту:
17.04.2025 12:01
Запити/Пояснення
Номер:
b1e629dffb3e4456a51ba0bd2a7b3334
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Продукція для чищення» згідно ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-008984-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації Замовника визначено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, які зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації Замовника, товар, запропонований учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, встановленим у даному додатку. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про технічні, якісні та інші характеристики товару, складену у довільній формі (з власним підписом та печаткою (у разі застосування), що повинна містити вичерпні відомості щодо технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі, встановлених Замовником, із зазначенням документів, які підтверджують ці вимоги.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція учасника ФОП Ткаченко Кирило Едуардович (далі – ФОП Ткаченко) містить документи, які підтверджують технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме: «Довідка про технічні, якісні та інші характеристики»; «Технічна специфікація»; «Технічні вимоги».
Зокрема, довідка про медико-технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі запропонованого товару (файл «Додаток – 2 Технічні вимоги (2) .pdf») містить інформацію, відповідно до якої: «Фізична особа – підприємець Ткаченко Кирило Едуардович, як Учасник закупівлі, підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та усім іншим вимогам тендерної документації та гарантує їх виконання в повному обсязі, зокрема, наступних Медико-технічних вимог до предмету закупівлі, вказаних в Додатку 2 до тендерної документації».
Також, відповідно до Довідки про технічні, якісні та інші характеристики запропонованого товару (файл «Довідка про технічні, якісні та інші характеристики».pdf»): «Фізична особа – підприємець Ткаченко Кирило Едуардович, як Учасник закупівлі, на виконання вимог тендерної документації надає довідку про технічні, якісні та інші характеристики у вигляді порівняльної таблиці з власним підписом та печаткою, що містить вичерпні відомості щодо технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі, встановленим замовником, із зазначенням документів, які підтверджують ці вимоги».
Крім того, в технічній специфікації поданій Учасником (файл «Технічна специфікація».pdf») міститься інформація: «Фізична особа – підприємець Ткаченко Кирило Едуардович, як Учасник закупівлі, підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та усім іншим вимогам тендерної документації та гарантує їх виконання в повному обсязі, зокрема. Надаємо технічну специфікацію на запропонований товар, що підтверджує відповідність Медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, вказаним в Додатку 2 до тендерної документації».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Ткаченко відповідає технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації.
Однак, відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 25.02.2025 № 13 (далі – Протокол) пропозиція учасника ФОП Ткаченко відхилена через те, що «по позиціях 1, 2, 6, 8, 17, 19 Технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації Учасником подано товар, який не є еквівалентом запропонованого товару Замовником за своїми характеристиками, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі, зазначених у тендерній документації Додаток 2 (перелік додається)».
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступних питань:
- чому Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП Ткаченко, якщо відповідно до наданих документів у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ткаченко склад запропонованого товару (в тому числі позиції 1, 2, 6, 8, 17, 19) повністю відповідає встановленим у тендерній документації технічним характеристикам?
- чи звертався Замовник відповідно до пункту 42 Особливостей за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5ca9263867204157ac0504c328e6c3d3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
04.04.2025 13:47
Опис:
1. На виконання звернення Державної аудиторської служби України, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Продукція для чищення» згідно ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-008984-a) повідомляємо, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг.
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався даними Інтернет ресурсів щодо цін на необхідні товари, моніторингом цін ідентичних закупівель в інших установах, запити у постачальників продукції цін на їхню продукцію, отриманими від постачальників комерційних пропозицій.
Не зважаючи на необов’язковість застосування Методики, все ж таки надаємо рахунок для здійснення попереднього моніторингу цін на товар, що є предметом даної закупівлі, та здійснено обґрунтування розміру коштів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (додається).
2. Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) (положення частини 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
За підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, Замовником були здійснені звернення до підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до п.42 Особливостей.
На основі отриманих відповідей встановлено, що Учасником ФОП Ткаченко Кирило Едуардович ідентифікаційний номер 2898607512, у складі тендерної пропозиції надана інформація та/або документи, які не відповідають технічним параметрам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі пропозиції Учасника в інформації про необхідні технічні параметри надана Таблиця в якій Учасник зазначив інформацію про технічні параметри запропонованого предмета закупівлі. Однак після проведення звірки за вказаним товаром технічних параметрів, зазначених у загальнодоступних джерелах підприємств, установ, організацій, в тому числі виробників продукції, відповідно до їх компетенції, виявлена невідповідність у хімічному складі запропонованого Учасником товару (позицій 1, 2, 6, 8, 17, 19), про що зазначено у протоколі №13 від 25.02.2025 року у порівняльних характеристиках (додається ).
Номер:
5b5987d7f62a4988a259e37fb9e44adf
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.04.2025 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до наданої Вами відповіді, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (далі – Управління) 03.04.2025 через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит щодо питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
У відповідь на наданий запит Управління, 04.03.2025 надані пояснення, що Вами були здійснені звернення до підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції відповідно до п.42 Особливостей без документального підтвердження.
З метою належного дослідження питань в ході моніторингу, просимо документально підтвердити та надати копії Ваших звернень до підприємств, установ, організацій та відповіді на них щодо невідповідності товарів, які містяться в пропозиції ФОП Ткаченко Кирило Едуардович, технічно якісним характеристикам предмета закупівлі, що зазначені в тендерній документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
07b41006d5c1425fa5919e54962df8c7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.04.2025 15:43
Опис:
За підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі ФОП Ткаченко Кирило Едуардович ідентифікаційний номер 2898607512, за позиціями запропонованого товару п. 1, 2, 6, 8, 17, 19 Технічних вимог Додатку 2, в складі яких виявлено розбіжності за даними Інтернет ресурсів, Замовником було здійснено звернення, відповідно до п.42 Особливостей та отримано відповідну відповідь (додається).