• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм чоловічий літній водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

705 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 525.00 UAH
Номер: 97bb415692a24fe38eb9b221383ddfca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-04-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 04.04.2025 16:06 - 26.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.04.2025 № 33-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.04.2025 № 33-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-02-12-007660-a, 12.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2, sas24-3-5). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБ’ЄДНАНЕ АВТОГОСПОДАРСТВО ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі − Замовник) UA-P-2025-02-12-009299-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2025 № 30; запитання потенційних учасників до процедури від 13.02.2025, 05.03.2025 та відповіді замовника від 16.02.2025, 07.03.2025; скаргу UA-2025-02-12-007660-a.c1 ТОВ «УМТК» на дискримінаційні умови тендерної документації (дата подання скарги: 17 лютого 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2025 № 2977-р/пк-пз (опубліковане 03.03.2025); тендерну пропозицію учасника ФОП МОСІЙЧУК ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОСЛЕНТ ГРУП», тендерну пропозицію учасника ТОВ «УМТК» (далі – Учасник); Обґрунтування аномально низької ціни до учасника ТОВ «ПРОСЛЕНТ ГРУП»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 № 35, від 19.03.20025 № 42, від 25.03.2025 № 46; договір від 02.04.2025 № 71, укладений з ТОВ «УМТК» на суму 698 796,00 грн з ПДВ; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 09.04.2025 та 10.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2025 № 2977-р/пк-пз виконано замовником: 03 березня 2025 року, про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень: 11.04.2025 18:33 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2025 18:33

Запити/Пояснення