-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
1 260 548.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 302.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 302.74 UAH
Номер:
2e6c44bb48ef41c296d0c52fd1580f4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 16:19 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2025 № 26-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.04.2025 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2025-02-12-007610-a 12.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства "Городоцька міська багатопрофільна лікарня" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.02.2025 та від 14.02.2025, відповіді Замовника від 14.02.2025 та від 17.02.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ» (далі – ТОВ «КОМПАКОМ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «КОМПАКОМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2025 № 18, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.02.2025 № 12, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.03.2025 № 4396-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 03.03.2025 № 19, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2025 № 35, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2025, договір від 09.04.2025 № 191, пояснення (інформацію, документи) від 04.04.2025 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Моніторингом встановлено, що в пункті 1 та пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, у відповідності до Додатку 1 цієї документації.
Так, пунктом 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Проте, відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Крім того, згідно абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Також, пунктом 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Також, в підпункті 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей.
Натомість, в редакції Особливостей станом на дату проведення закупівлі абзац чотирнадцятий пункту 47 Постанови 1178 (в редакції 09.04.2024) виключено на підставі Постанови Кабінету Міністрів № 382 від 02.04.2024, тому вказана вимога тендерної документації не відповідає умовам пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.04.2025 17:33 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Городоцька МБЛ», на виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.04.2025 року, здійснено заходи щодо недопущення у подальшому при складанні тендерної документації порушення вимог пунктів 44, 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме проведено роз’яснювальну роботу серед працівників та економічне навчання.
Дата публікації звіту:
17.04.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
733f98ee8142483aa6fbd98ba6f5e98a
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-007610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6c67d63cf95f45d29465dc13ebb7859f
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
04.04.2025 12:55
Опис:
На виконання звернення Державної аудиторської служби України, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-007610-a) повідомляємо, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг.
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Не зважаючи на необов’язковість застосування Методики, все ж таки надаємо інформацію по веб сторінки, на основі яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, та здійснено обґрунтування розміру коштів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. системний блок
https://hard.rozetka.com.ua/ua/398230998/p398230998/?utm_source=recreativ&utm_campaign=teaser_380484119&utm_content=3239549&utm_term=desktop_80679&utm_medium=cpc&rc_cache=spTc4tXcuG3y&RCuid=s5Tc4tbfu2z-3Q
Монітори
https://ek.ua/ua/SAMSUNG-ESSENTIAL-MONITOR-S33GC-24.htm
https://ek.ua/ua/SAMSUNG-S24C432G.htm
БЖД
https://ek.ua/ua/GREEN-CELL-POWERPROOF-800VA-480W--UPS02-.htm
https://ek.ua/ua/LEGRAND-KEOR-SPX-800VA-IEC.htm
Комплект миша клавіатура
https://hard.rozetka.com.ua/ua/334327147/p334327147/?utm_source=recreativ&utm_campaign=teaser_380484119&utm_content=3239549&utm_term=desktop_80679&utm_medium=cpc&rc_cache=spTc4tXcuG3y&RCuid=s5Tc4tbYsGjz3Q
акустична система
https://ek.ua/ua/DEFENDER-AURORA-S8.htm
https://ek.ua/ua/MEDIA-TECH-COBRA-PRO-ARAGOR.htm
https://ek.ua/ua/MEDIA-TECH-COBRA-PRO-URION.htm
https://ek.ua/ua/DEFENDER-SOLAR-2.htm
Компютерний ковбик
https://ek.ua/ua/DEFENDER-WILD-ANIMALS.htm
https://ek.ua/ua/TRUST-ZIVA-MOUSE-PAD.htm
https://ek.ua/ua/GTL-GAMING-S1.htm
https://ek.ua/ua/DEFENDER-SILVER-OPTI-LASER.htm
2. Ноутбук
https://ek.ua/ua/HP-250G9-6F2C7EA.htm
https://ek.ua/ua/HP-450G10-725J4EA.htm
https://ek.ua/ua/HP-450G10-725J4EA.htm
https://ek.ua/ua/ASUS-B1502CBA-BQ0147X.htm
https://ek.ua/ua/DELL-N1809QMVNB3530EMEA01.htm
https://ek.ua/ua/HP-9G1R4ET.htm
3. Принтер
https://ek.ua/ua/ek-item.php?idg_=2364692&view_=dsc&sb_=HP+LaserJet++Pro+4103fdn