• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади

Завершена

1 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
Номер: 474d85eebc204a179820d282b8c86a5f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.04.2025 11:19 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 № 152 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-12-001338-a 12.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу, встановлено порушення вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 № 12/02/2025/1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.02.2025, тендерні пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» (далі - Переможець) та МПП «РАДА», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» від 28.02.2025 № 28/02/2025, рішення Комісії АМКУ від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» від 20.03.2025 № 20/03/2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 28.03.2025 № 28/03/2025 та повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025, договір про закупівлю за державні кошти від 07.04.2025 № 50, пояснення та документи надані Замовником від 22.04.2025 та від 01.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «Екосервіс Груп» та укладено договір про закупівлю за державні кошти від 07.04.2025 № 50 на загальну суму 966 000,00 гривень з ПДВ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Згідно пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Поряд з тим, відповідно до частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі та інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником 20.03.2025 оприлюднено протокол щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» від 20.03.2025 № 20/03/2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз. Поряд з тим, Замовником 20.03.2025 розміщено вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» у результаті якої було визначено протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.03.2025 № 28/03/2025 переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 28.03.2025. Враховуючи вищезазначене, Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» (6 робочих днів) з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, та разом з тим, Замовником не було оприлюднено аргументованого продовження розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, чим, відповідно, порушено вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 07.05.2025 17:05 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 17:05

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-105/2025пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання положень Висновку, повідомляє про те, що Замовником здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме шляхом направлення на навчання фахівця з публічних закупівель з метою поглибленого вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов'язання притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення у відповідності до вимог ст. 152 КзПП передано на розгляд трудового колективу.
Дата публікації звіту: 12.05.2025 09:02

Запити/Пояснення