-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади
Завершена
1 140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
Номер:
474d85eebc204a179820d282b8c86a5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 11:19 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 № 152
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-02-12-001338-a 12.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу, встановлено порушення вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 № 12/02/2025/1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.02.2025, тендерні пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» (далі - Переможець) та МПП «РАДА», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» від 28.02.2025 № 28/02/2025, рішення Комісії АМКУ від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» від 20.03.2025 № 20/03/2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 28.03.2025 № 28/03/2025 та повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025, договір про закупівлю за державні кошти від 07.04.2025 № 50, пояснення та документи надані Замовником від 22.04.2025 та від 01.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «Екосервіс Груп» та укладено договір про закупівлю за державні кошти від 07.04.2025 № 50 на загальну суму 966 000,00 гривень з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Згідно пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Поряд з тим, відповідно до частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі та інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником 20.03.2025 оприлюднено протокол щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» від 20.03.2025 № 20/03/2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 17.03.2025 № 4098-р/пк-пз.
Поряд з тим, Замовником 20.03.2025 розміщено вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» у результаті якої було визначено протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.03.2025 № 28/03/2025 переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 28.03.2025.
Враховуючи вищезазначене, Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс Груп» (6 робочих днів) з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, та разом з тим, Замовником не було оприлюднено аргументованого продовження розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, чим, відповідно, порушено вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
07.05.2025 17:05 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 17:05
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-105/2025пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання положень Висновку, повідомляє про те, що Замовником здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме шляхом направлення на навчання фахівця з публічних закупівель з метою поглибленого вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов'язання притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення у відповідності до вимог ст. 152 КзПП передано на розгляд трудового колективу.
Дата публікації звіту:
12.05.2025 09:02
Запити/Пояснення
Номер:
196f1b1c2cb946178800d32611dc14f9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-001338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c3f145e0275d4aae9bf803f35f1cbc44
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
22.04.2025 10:10
Опис:
Комунальне підприємство «Благозеленбуд» Гостомельської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади (Код ДК 021-2015: 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям ) замовником якої є КП Благозеленбуд (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-001338-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось відповідно до минулорічних потреб підприємства. Розмір витрат та його очікувана вартість визначалася, виходячи з існуючих ринкових показників на дату оголошення закупівлі та з досвіду, аналізу та оцінки попередніх закупівель аналогічних послуг підприємством.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником направлено запити до наступних виконавців Малого приватного підприємства «Рада» (далі - Пропозиція 1) Товариства з обмеженою відповідальністю «Екосервіс Груп» (далі - Пропозиція 2) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко-Грінко» (далі - Пропозиція 3). Пропозиція 1 виконавця складала 379,17 грн без ПДВ, що в перерахунку з урахуванням ПДВ складає 455,00, Пропозиція 2 складала 456,00 з ПДВ за куб.м., Пропозиція 3 457,00 грн за куб.м. За результатами отримання комерційних пропозицій з викладених вище організацій встановлено середню вартість послуги з розрахунку (455+456+457)/3 = 456 грн за куб.м, в перерахунку на загальну кількість сміття до вивезення 2500 куб.м – 1 140 000,00 грн.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також повідомляємо , що не маємо сторінки власного веб-сайту.
Уповноважена особа Ірина ВОРОНЦОВА
Номер:
ace24c7020654de19780ecaa69d7b4c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "Екосервіс Груп" вимогам пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині
надання підтвердної інформації/документів щодо права власності, зокрема: "Контрольно-технічний пункт для ремонту та обслуговування автомобілів, в якому також
знаходяться автомобільний підіймач та автомийка для автомобілів та контейнерів, які належать ТОВ «Екосервіс Груп»", згідно наданої у складі тендерної пропозиції учасника Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази від 19.02.2025 № 2.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5cf5357d2a5f47e8a3afb07e78877b1b
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
01.05.2025 14:12
Опис:
Комунальне підприємство «Благозеленбуд» Гостомельської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади (Код ДК 021-2015: 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям ) замовником якої є КП Благозеленбуд (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-001338-a.
П. 1.1. додатку 1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до учасників: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
ТОВ «Екосервіс Груп» у складі своєї пропозиції надано у довільній формі довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2 від 19.02.2025 р., в якій «в тому числі» вказано про наявність в учасника контрольно-технічного пункту для ремонту та обслуговування автомобілів, в якому також знаходяться автомобільний підіймач та автомийка для автомобілів та контейнерів, які належать Товариству з обмеженою відповідальністю «Екосервіс Груп».
На підтвердження наявності вказаного обладнання ТОВ «Екосервіс Груп» у складі своєї пропозиції надано:
- договір оренди нежитлового приміщення № 3 від 01 січня 2023 року, за яким ПП «Ангар» передало ТОВ «Екосервіс Груп» по акту прийому-передачі нежитлове приміщення, яке складається «в тому числі» з контрольно-технічного пункту для ремонту та обслуговування автомобілів, в якому знаходиться супроводжуюче обладнання;
- оборотно-сальдову відомість.
Також, звертаємо увагу на те, що в пунктах 4,5 та 6 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік обов`язкового обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна бути в учасника для виконання вимог закупівлі.
Однак, додатком 2 до тендерної документації не вимагалася від учасників обов`язкова наявність в учасників «Контрольно-технічного пункту для ремонту та обслуговування автомобілів, в якому також знаходяться автомобільний підіймач та автомийка для автомобілів та контейнерів.
Крім цього, в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації наведено приклади формальних помилок, однією з яких є: «У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації».
Номер:
039f05a16548482dbe7bf8e889f58da0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2025 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "Екосервіс Груп" вимогам Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" до тендерної документації, зокрема:
п. 1.7. Виконавець послуг повинен мати укладену угоду на розміщення сміття з діючим полігоном твердих побутових відходів або зі сміттєзвалищем;
п. 8. Документ, який підтверджує спроможність Учасника здійснювати захоронення відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення відходів або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі). Договори мають бути укладені між спеціалізованою організацією та Учасником, та бути дійсними протягом строку надання послуг згідно предмету закупівлі. Учасник у складі пропозиції повинен надати всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів (якщо сміттєзвалище знаходиться на балансі Учасника) або копію документів на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів організації, із якою Учасник уклав договір на захоронення;
п. 10. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a0a794a121c84e3fb51203796e90558b
Назва:
Відповідь Замовника на Запит
Дата опублікування:
01.05.2025 14:15
Опис:
Комунальне підприємство «Благозеленбуд» Гостомельської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади (Код ДК 021-2015: 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям ) замовником якої є КП Благозеленбуд (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-001338-a.
Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимоги «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ (вивезення та утилізація сміття) Гостомельської селищної територіальної громади».
На виконання пунктів 1.7. та 8 ТОВ «Екосервіс Груп» у складі пропозиції надано договір № 01\01-25 від 01 січня 2025 року про надання послуг із збирання та приймання твердих й безпечних побутових відходів.
Пунктом 10 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.