-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт анестезіологічного відділення в хірургічному корпусі за адресою : вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква ( в т.ч. ПКД ) код ДК 021:2015 - 45450000 - 6 - Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
9 070 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 354.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 354.96 UAH
Номер:
05bae0b6bbb34929b082f257fd39d599
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 16:57 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2025 № 18-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.04.2025 № 18-з.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-11-008340-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-02-11-010247-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї із змінами, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГАПОЛІС+» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю «Паритет-БЦ» (далі – ТОВ «Паритет-БЦ»), протокол розкриття пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 №38, від 14.03.2025 №40, від 24.03.2025 №45, від 25.03.2025 №47, від 01.04.2025 №50, від 11.04.2025 №155, скаргу учасника ТОВ «МЕГАПОЛІС+» від 22.02.2025 № UA-2025-02-11-008340-a.a1, скаргу учасника ТОВ «Паритет-БЦ» від 16.04.2025 №UA-2025-02-11-008340-a.c3, рішення Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження, Комісія АМКУ) від 06.03.2025 №3505-р/пк-пз (опубліковане 11.03.2025) та від 28.04.2025 №6677-р/пк-пз (опубліковане 30.04.2025), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника з додатками до нього надане 07.04.2025, 08.04.2025 через електронну систему закупівель.
Замовником в електронній системі закупівель 13.03.2024 оприлюднене повідомлення про усунення порушення (Згідно з протоколом №38 від 13.03.2025 внесено зміни до тендерної документації із закупівлі предмету закупівлі: Капітальний ремонт анестезіологічного відділення в хірургічному корпусі за адресою : вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква ( в т.ч. ПКД ) код ДК 021:2015 - 45450000 - 6 - Інші завершальні будівельні роботи, UA-2025-02-11-008340-a).
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до Тендерної документації ( п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації).
Згідно з п.1 Додатку №1 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати чинний протокол перевірки ізоляції електрообладнання, виданий спеціалізованою лабораторією (надати відповідний сертифікат), на весь електроінструмент, що планує використовувати учасник під час проведення робіт.
В Додатку №5 до Тендерної документації Замовником визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, згідно з п.18 Додатку №5 до Тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати чинний протокол перевірки ізоляції електрообладнання, виданий спеціалізованою лабораторією (надати відповідний сертифікат), на весь електроінструмент, що відображений у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
При цьому, в листі від 17.03.2025 вих.№/17/03/25-6 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником ТОВ «Паритет-БЦ» зазначено про наявність у власності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Wezer PM-3 (позиція 19).
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ» міститься Технічний звіт №59/24 Про проведення випробовувальних робіт електрифікованого інструменту, проведений в 2024 році ТОВ «ЕНЕРГОІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ» на замовлення ТОВ «Паритет-БЦ» та протокол №59/1 «Вимірювання опору ізоляції в електроустановках» (дата проведення вимірів:06.05.2024).
Однак, в вищезазначеному Протоколі №59/1 «Вимірювання опору ізоляції в електроустановках» міститься інформація про апарат для стикового зварювання поліетиленових труб без зазначення марки апарату, тобто відсутнє підтвердження наявності перевірки ізоляції саме для апарата для стикового зварювання поліетиленових труб Wezer PM-3, чим не дотримано вимоги п.1 Додатку №1 та п.18 Додатку №5 до Тендерної документації.
Викладена вище невідповідність пропозиції учасника ТОВ «Паритет-БЦ» вимогам тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
При цьому, Замовник не розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладеного порушення не спростовують його.
Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
01.05.2025 15:48 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо: зазначені порушення відпрацьовані та взяті до відома, в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.
Для недопущення зазначених порушень у подальшому:
1)проведено роз`яснювальну роботу щодо необхідності більш ретельного вивчення законодавства в сфері публічних закупівель;
2)проведено роз`яснювальну роботу в необхідності більш ретельного вивчення тендерної документації учасників;
3)прийнято рішення направити Уповноважену особу на чергове навчання з публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.05.2025 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
40988189ebd3475da11596bebc83902a
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт анестезіологічного відділення в хірургічному корпусі за адресою : вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква ( в т.ч. ПКД ) код ДК 021:2015 - 45450000 - 6 - Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-008340-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надайте інформацію та відповідні документи (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів), експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fa2742565581437ea597ce8d70a0174c
Назва:
Про надання відповіді на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 11:35
Опис:
Інформація та документи зазначені у запиті до замовника додаються. Договірна ціна та розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів додані до тендерних прлопозицій учасників. На час надання відповіді Замовника, договір з переможцем процедури закупівлі не укладений.
Номер:
1ee3adeff9a14b39b252b26a049276c7
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт анестезіологічного відділення в хірургічному корпусі за адресою : вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква ( в т.ч. ПКД ) код ДК 021:2015 - 45450000 - 6 - Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-008340-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з п.18 Додатку №5 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати чинний протокол перевірки ізоляції електрообладнання, виданий спеціалізованою лабораторією (надати відповідний сертифікат), на весь електроінструмент, що відображений у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ» міститься Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.03.2025 вих..№/17/03/25-6, в якій, зокрема, зазначено про наявність у власності ТОВ «Паритет-БЦ» апарата для стикового зварювання поліетиленових труб Wezer PM-3.
Також, в складі пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ» наявний протокол №59/1 «Вимірювання опору ізоляції в електроустановках», в якому міститься інформація про апарат для стикового зварювання поліетиленових труб без зазначення марки апарату, тобто відсутнє підтвердження наявності перевірки ізоляції саме для апарата для стикового зварювання поліетиленових труб Wezer PM-3.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ» вимогам п.18 Додатку №5 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
51ebed3ae1f041808db3c2cbdb2c8c69
Назва:
на запит від 07.04.2025
Дата опублікування:
08.04.2025 12:13
Опис:
Тендерна пропозиція ТОВ «Паритет-БЦ» відповідає усім вимогам Тендерної документації, в тому числі Додатку 1 та Додатку 5.
Номер:
5bcaa006e3574d7dbd9a070d346cd94f
Назва:
Наказ про призупинення рішення щодо початку моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
21.04.2025 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 21-з
м. Рівне
Про призупинення рішення щодо
початку моніторингу закупівлі
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги розміщеної в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-11-008340-a.c3.
НАКАЗУЮ:
1.Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-02-11-008340-a, прийнятого наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.04.2025 № 18-з «Про початок моніторингу закупівель».
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Номер:
b7eafc3d4b5f4675b26209bdaff43cf9
Назва:
Про призупинення рішення щодо початку моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
22.04.2025 22:42
Опис:
Замовником прийнято до уваги наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.04.2025 № 21-з "Про призупинення рішення щодо початку моніторингу закупівлі" за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-02-11-008340-a.
Номер:
14f1fa8f03294d8b9b9fa3bff91c8345
Назва:
Про поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
01.05.2025 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2025 № 28-з
м. Рівне
Про поновлення моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з опублікуванням рішення органу оскарження – Антимонопольним комітетом України № №6677-р/пк-пз від 28.04.2025 по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2025-02-11-008340-a.
НАКАЗУЮ:
1. Поновити моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-11-008340-a.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ