• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Завершена

133 331 225.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 333 312.25 UAH
Номер: ab166d9c7b264690999ea75d809e70f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-27-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 27.03.2025 17:15 - 18.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.03.2025 №24-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 27.03.2025 № 24-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-10-009347-a 10.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, ha.vo.shynkarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження, правомірності застосування пункту 43 Особливостей після оприлюднення рішення про результати розгляду скарги Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 10 лютого 2025 року № 28 зі змінами протокол від 13 лютого 2025 року №39, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.02.2025, відповіді Замовника на звернення від 17.02.2025, звернення з вимогою щодо усунення порушення від 21.02.2025 за номером ID: UA-2025-02-10-009347-a.a1, відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення від 25.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМСТРУД» (далі – ТОВ «АМСТРУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «АМСТРУД», документи, завантажені учасником ТОВ «АМСТРУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.02.2025 № 52 про відхилення тендерної пропозиції, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь», документи, завантажені учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24.02.2025 № 53 про відхилення тендерної пропозиції, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРГАРАНТ» (далі – ТОВ «ДОРГАРАНТ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.02.2025 № 63 про визначення переможця, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 18.03.2025 № 4199-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 26.02.2025 № 63, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ДОРГАРАНТ», документи, завантажені учасником ТОВ «ДОРГАРАНТ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 27.03.2025 № 110 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.03.2025, договір від 11.04.2025 № 11/04-ЕУНм, пояснення (інформацію, документи) від 04.04.2025 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. В ході дослідження питання правомірності надання 24 годин на усунення невідповідностей встановлено, що Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ДОРГАРАНТ» після прийняття рішення органом оскарження з порушенням вимог пункту 43 Особливостей. Так, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель оприлюднено рішення про розгляд скарги учасника ТОВ «АМСТРУД» щодо неправомірного обрання переможцем ТОВ «ДОРГАРАНТ» від 18.03.2025 №4199-р/пк-пз та зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ДОРГАРАНТ» переможцем. На виконання рішення органу оскарження Замовник скасував повідомлення про визначення переможцем ТОВ «ДОРГАРАНТ» та розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ДОРГАРАНТ» відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Однак, станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (18.02.2025) тендерна пропозиція ТОВ «ДОРГАРАНТ» не містила копій (-ї) сертифікату (-ів) відповідності, або копій протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші (-ей), що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019, які вимагалися Замовником у підпункті 3.3.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Зазначене також підтверджено рішенням АМКУ від 18.03.2025 №4199-р/пк-пз, прийнятим за результатами розгляду скарги учасника ТОВ «АМСТРУД» щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі ТОВ «ДОРГАРАНТ» (скарга від 03.03.2025 за номером UA-2025-02-10-009347-a.a2), в якому теж констатовано, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОРГАРАНТ» відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які вимагались Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ТА/АБО ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОРГАРАНТ» інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копій (-ї) сертифікату (-ів) відповідності, або копій протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші (-ей), що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Враховуючи викладене, в порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник неправомірно розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ДОРГАРАНТ» після прийняття рішення органом оскарження. Таким чином, пропозиція Переможця ТОВ «ДОРГАРАНТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОРГАРАНТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 15.04.2025 12:30 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 12:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник не згодний з інформацією, викладеною у висновку та скористався своїм правом на його оскарження.
Дата публікації: 29.04.2025 09:24
Дата відкриття провадження: 05.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 280/3332/25

Запити/Пояснення