-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок для Криворізької гімназії №94 Криворізької міської ради за адресою : 50055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Промислова, 1А
Завершена
402 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 028.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 028.00 UAH
Номер:
83e4a67a9b894a3e9433c6192d3c4762
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 15:53 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.04.2025 № 68
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.04.2025 № 68
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-02-10-008190-a 10.02.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-02-10-010238-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 46 від 10 лютого 2025 року, скаргу до АМКУ UA-2024-09-30-008883-a.a1, рішення АМКУ від 20.03.2025 №4339-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 27.03.2025 № 4845-р/пк-пз, рішення АМКУ від 27.03.2025 № 4845-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" (далі – Учасник), ФОП СІРА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 02.04.2025, договір від 09.04.2024 №122, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.04.2025 та 14.04.2025 на запит про надання пояснень від 04.04.2025 та 10.04.2025 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Під час проведення моніторингу Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надав пояснення від 07.04.2025 про відсутність власного веб-сайту. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів також не надано, чим порушено пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:35 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь
Щодо усунення порушень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради підпорядковується Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради. З метою усунення виявлених за результатами моніторингу порушень, буде зроблено запит до Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради на відкриття власного сайту відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради для оприлюднення інформації згідно з вимогами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині своєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноважена особа Луданова А.С.
Дата публікації звіту:
17.04.2025 13:02
Запити/Пояснення
Номер:
d571401a4d37460caa32162dfdc7fafc
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме: Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок для Криворізької гімназії №94 Криворізької міської ради за адресою : 50055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Промислова, 1А (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-10-008190-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
61047144abb9490a95520f64186400d8
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
07.04.2025 08:18
Опис:
1.На ваш запит надаємо пояснення щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Згідно Рішення міської ради від 29.11.2024 №3215 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2025 рік» затверджено планові призначення бюджетних коштів на 2025 рік.
Відповідно до листа ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області №2636/02-9-22 від 24.08.2022 про протипожежну та техногенну безпеку закладів освіти розташованих на території Довгинцівського району м.Кривий Ріг за результатами попередніх заходів державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки є потреба у закупівлі послуг зі встановлення обладнання для захисту від блискавок для Криворізької гімназії №94 Криворізької міської ради за адресою : 50055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Промислова, 1А.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні.
Для визначення технічних характеристик та очікуваної вартості Відділом освіти було розроблено проектно-кошторисну документацію з розрахунком вартості послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок для Криворізької гімназії №94 Криворізької міської ради за адресою : 50055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Промислова, 1А. . Робочий проєкт по блисковкозахисту № 02/2807-БЗ був розроблен ФОП Гула Є.Г. та головним інженером проекту Сафоновою З.О.
2.Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обгрунтування» на власному Web-сайті. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому згідно листа Департаменту освіти і науки від 22.01.2021 №23 (сканкопія додається) оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на Порталі Криворізький ресурсний центр в підрозділі "Обгрунтування процедур закупівель, саме з 22.01.2021 року. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому своєчасно опублікувати обгрунтовання не було технічної можливості. Надаємо посилання на сторінку Криворізького ресурсного центру, підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель»: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html для перегляду оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі - всі обгрунтування по процедурам відкриті торги та переговорним процедурам формуються протягом 5 днів.
Станом на сьогоднішній день сторінка Криворізького ресурсного центру не працює і немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією через введення в країні військового стану.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.
Номер:
d175750478b44201a4f8f87e9b4aaaad
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме: Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок для Криворізької гімназії №94 Криворізької міської ради за адресою : 50055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Промислова, 1А (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-10-008190-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Згідно з вимогою пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та статті 17 Закону №922.
Аналізом тендерної пропозиції переможця ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" установлено, що на порушення вимог тендерної документації документи переможця торгів в електронній системі закупівель не оприлюднені, проте ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" визнано переможцем та укладено з ним Договір від 09.04.2025 № 122. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" не була відхилена?
2. Згідно з п.4.4. «Загальних положень» тендерної документації та п.2 Договору від 09.04.2024 №122 строки виконання робіт, надання послуг: до 30.04.2025 року. Надайте інформацію щодо можливості їх виконання, враховуючи стислі терміни. Так як, відповідно до довідки від 14.02.2025№ 31-2025 на їх виконання задіяні 2 електромонтера (829,53 люд/год: у т.ч. витрати труда робітників-монтажників - 808,27 люд/год, витрати труда пусконалагоджувального персоналу – 13,86 люд/год, відповідно відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01).
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
4b5cb02ca766481fab33132214c14d19
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
14.04.2025 08:56
Опис:
1.На ваш запит надаємо пояснення щодо вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та статті 17 Закону №922.
Уповноваженою особою відповідно до протоколу №131 від 02.04.2025 було визначено переможцем процедури закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО". 02.04.2025 в електрону систему закупівель ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" в 18:43 було завантажено документи переможця, скрін додається:
Тому підстав для відхилення ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" не було.
2. Щодо другого питання. Відповідно до умов договору п.1.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.
Підпункт 4 пункту 19 Особливостей, відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Це означає, що при укладенні додаткової угоди можна змінити саме строки, інші положення договору, що складають його істотні умови, змінювати не можна. Укладання додаткової угоди щодо продовження строків можливе, якщо у замовника буде в наявності документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що їх спричинили. Вони мають бути підтверджені документами. Оскільки перелік та зміст документів законодавчо не встановлений, то це можуть бути як документи від сторонніх організацій, так і внутрішні документи самого замовника.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.
Номер:
6ae85dd34f04409fae5856d757921af5
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
10.04.2025 12:28
Опис:
1.На ваш запит надаємо пояснення щодо вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та статті 17 Закону №922.
Уповноваженою особою відповідно до протоколу №131 від 02.04.2025 було визначено переможцем процедури закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО". 02.04.2025 в електрону систему закупівель ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" в 18:43 було завантажено документи переможця, скрін додається:
Тому підстав для відхилення ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" не було.
2. Щодо другого питання. Відповідно до умов договору п.1.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.
Підпункт 4 пункту 19 Особливостей, відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Це означає, що при укладенні додаткової угоди можна змінити саме строки, інші положення договору, що складають його істотні умови, змінювати не можна. Укладання додаткової угоди щодо продовження строків можливе, якщо у замовника буде в наявності документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що їх спричинили. Вони мають бути підтверджені документами. Оскільки перелік та зміст документів законодавчо не встановлений, то це можуть бути як документи від сторонніх організацій, так і внутрішні документи самого замовника.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.