• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок для Криворізької гімназії №94 Криворізької міської ради за адресою : 50055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Промислова, 1А

Завершена

402 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 028.00 UAH
Номер: 83e4a67a9b894a3e9433c6192d3c4762
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.04.2025 15:53 - 25.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.04.2025 № 68 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.04.2025 № 68 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2025-02-10-008190-a 10.02.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-02-10-010238-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 46 від 10 лютого 2025 року, скаргу до АМКУ UA-2024-09-30-008883-a.a1, рішення АМКУ від 20.03.2025 №4339-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 27.03.2025 № 4845-р/пк-пз, рішення АМКУ від 27.03.2025 № 4845-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" (далі – Учасник), ФОП СІРА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 02.04.2025, договір від 09.04.2024 №122, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.04.2025 та 14.04.2025 на запит про надання пояснень від 04.04.2025 та 10.04.2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Під час проведення моніторингу Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надав пояснення від 07.04.2025 про відсутність власного веб-сайту. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів також не надано, чим порушено пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 15.04.2025 15:35 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь Щодо усунення порушень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради підпорядковується Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради. З метою усунення виявлених за результатами моніторингу порушень, буде зроблено запит до Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради на відкриття власного сайту відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради для оприлюднення інформації згідно з вимогами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині своєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Уповноважена особа Луданова А.С.
Дата публікації звіту: 17.04.2025 13:02

Запити/Пояснення