-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів ДК021:2015 код 34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Завершена
517 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 179.50 UAH
мін. крок: 1% або 5 179.50 UAH
Номер:
048e7398309e43cb9111bc7d0cb7d2c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 17:46 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2025-02-10-004684-a 10.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Установи комунальної власності «Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.02.2025 № 1, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» за номером UA-2025-02-10-004684-a.a1, рішення Комісії як органу оскарження від 19.03.2025 № 4290-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.02.2025 № 2 та від 27.03.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2025, договір про закупівлю від 09.04.2025 № 22, пояснення та документи Замовника, отримані 07.05.2025 та 08.05.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.05.2025 15:22 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2025 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
4b7e7544593d40918b6ae240ff7695ee
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2025 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5beaf31f0dde4eb4bec51a20d5b497d2
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 11:59
Опис:
На ваш запит, що надійшов через веб-портал Уповноваженого органу, від 29.04.2025 року о 17:46 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Запасні частини до транспортних засобів ДК021:2015 код 34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів з очікуваною вартістю 517 950, 00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-10-004684-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності), та на підставі рішення Одеської міської ради від 04 грудня 2024 року № 2578-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами), кошторису на 2025 рік, розшифровки видатків на 2025 рік УКВ «Автотранспортне господарство ОМВ».
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі Запасні частини до транспортних засобів ДК021:2015 код 34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів - 517 950, 00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-10-004684-a) сформована відповідно до п. 1 «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «ІІІ. Методи визначення очікуваної вартості» від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасника ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020 року) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення усіх отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «Рокс груп», ТОВ «АВТОПРОФІ ПЛЮС», ТОВ «Енергомережа» (додаються).
Щодо надання інформації про здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки ініціатора закупівлі, встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
- техніко економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
- технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
- умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару для ремонту та забезпечення роботи автотранспортних засобів УКВ «Автотранспортне господарство ОМВ» в службових цілях (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оскільки наш головний розпорядник бюджетних коштів є Одеська міська рада, тому публікація здійснюється на даному веб-сайті - https://omr.gov.ua/ua/city/foundations/uchrejdenie-kommunalnoy-sobstvennosti-avtotransportnoe/publichnie-zakupki/. Також надаємо копію обґрунтування, що було направлено для публікації на вищевказаному веб-сайті.
Відповідно до п. 5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 08.05.2025 року (включно).
Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг
2. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «Рокс груп»
3. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «АВТОПРОФІ ПЛЮС»
4. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «Енергомережа»
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Рокс груп»
6. Комерційна пропозиція ТОВ «АВТОПРОФІ ПЛЮС»
7. Комерційна пропозиція ТОВ «Енергомережа»
8. Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Номер:
20a29f26eae94c88be6a78e7ef0fec82
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 08:40
Опис:
Під час оприлюднення інформації на запит про надання пояснення стався технічний збій на майданчику (копія листа від E-tender додається), і як наслідок не завантажились всі необхідні документи. Дублюємо всі документи щодо пояснення на запит у кількості 10 файлів.