• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нагрудний відеореєстратор Protect R-02A (64 gb)(або еквівалент)

Завершена

728 332.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 283.33 UAH
Номер: 5a7a9a49c578466b884b5fd6e8224ba5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.04.2025 18:00 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2025 № 138 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-02-07-012458-a 07.02.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2023 № 1275 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Оголошення про проведення закупівлі від 06.02.2025 № 12, реєстр отриманих пропозицій від 19.02.2025, пропозицію ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна», протокол уповноваженої особи про визначення переможцем ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» (далі - Переможець) від 20.02.2025 № 33 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.02.2025, договір про закупівлю товарів від 20.02.2025 №58/С3, додаткову угоду від 25.02.2025 № 1, пояснення Замовника надані від 18.04.2025, від 24.04.2025 та від 25.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» з остаточною ціновою пропозицією 546 000,00 гривень, ФОП «Ніколайчук Дмитро Олександрович» з остаточною ціновою пропозицією 695 100,00 гривень, ТОВ «СПЕКТР-8» з остаточною ціновою пропозицією 728 280,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» з остаточною ціновою пропозицією 546 000,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень: 02.05.2025 13:22 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2025 13:22

Запити/Пояснення