-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нагрудний відеореєстратор Protect R-02A (64 gb)(або еквівалент)
Завершена
728 332.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 283.33 UAH
мін. крок: 1% або 7 283.33 UAH
Номер:
5a7a9a49c578466b884b5fd6e8224ba5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 18:00 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 № 138
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-07-012458-a 07.02.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2023 № 1275 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Оголошення про проведення закупівлі від 06.02.2025 № 12, реєстр отриманих пропозицій від 19.02.2025, пропозицію ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна», протокол уповноваженої особи про визначення переможцем ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» (далі - Переможець) від 20.02.2025 № 33 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.02.2025, договір про закупівлю товарів від 20.02.2025 №58/С3, додаткову угоду від 25.02.2025 № 1, пояснення Замовника надані від 18.04.2025, від 24.04.2025 та від 25.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» з остаточною ціновою пропозицією 546 000,00 гривень, ФОП «Ніколайчук Дмитро Олександрович» з остаточною ціновою пропозицією 695 100,00 гривень, ТОВ «СПЕКТР-8» з остаточною ціновою пропозицією 728 280,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» з остаточною ціновою пропозицією 546 000,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
02.05.2025 13:22 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2025 13:22
Запити/Пояснення
Номер:
c6b2558095f24774a99638ed55762106
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2025 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є нагрудний відеореєстратор Protect R-02A (64 gb)(або еквівалент) (за кодом ДК 021:2015 - 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-012458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Переможця, та перевірено вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c607217628214a3da7145c5510887533
Назва:
Доброго дня. Надаємо пояснення/інформацію/документи щодо питань.
Дата опублікування:
18.04.2025 10:58
Опис:
Військова частина 2260 Національної гвардії України (військова частина 2260) (далі – Військова частина) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану Військова частина керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель. В свою чергу, пункт 8 Особливостей передбачає проведення спрощеної закупівлі в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо першого питання – військовою частиною було проведено закупівлю «Нагрудний відеореєстратор Protect R-02A (64 gb) (або еквівалент)» відповідно кошторисних призначень спеціального фонду, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів НГУ та відповідно до розрахунку потреб структурного підрозділу (Обґрунтування та додатки до нього додаються).
Щодо другого питання – Постанова КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів», передбачає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.
В свою чергу, пункт 13 частини 1 статті 1 Закону визначає, що конкурентна процедура закупівлі – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Так, виходячи з викладеного, в розумінні Закону спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівлі, а тому військова частина не має обов’язку на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Щодо третього питання – відповідно Постанови КМУ від 29.10.2024 №1231 «Деякі питання фінансування матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань», яка визначає механізм спрямування коштів спеціального фонду державного бюджету, джерелом яких є з 1 січня 2025 р. – 10 відсотків частини податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу (далі - бюджетні кошти), головним розпорядникам коштів державного бюджету, що належать до сектору безпеки і оборони, на матеріально-технічне забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань. Так, бюджетні кошти спрямовуються, зокрема, на закупівлю, утримання (технічне обслуговування, послуги з ремонту) засобів і майна зв’язку (зокрема спеціального призначення), електронно-обчислювальної техніки, оргтехніки, комп’ютерної техніки та апаратури для потреб зв’язку (зокрема спеціального призначення), придбання програмного забезпечення та послуг із його встановлення та обслуговування.
Так, на підставі вищезазначеного військовою частиною надсилався розрахунок видатків до розподілу фінансового ресурсу військової частини 2260, що планується отримати за спеціальним фондом державного бюджету у 2025 році, джерелом яких є 10 відсотків частини податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» КПКВК 1003020 «Забезпечення виконання завдань та функцій та підготовка кадрів Національної гвардії України» (Розрахунок додається). У відповідь отримано лист від 30.01.2025 №60/3-493 Про погодження касових видатків (Лист додається).
Щодо четвертого питання – Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачає технічні вимоги до предмету закупівлі та надання учасником документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, шляхом завантаження в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи:
1. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців.
2. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
Також зазначено, що у разі наявності в тендерній пропозиції еквіваленту товару, Учаснику необхідно надати РОЗГОРНУТУ порівняльну характеристику в табличному вигляді з детальним описом технічних характеристик складових частин еквівалентного товару.
Так, оголошено закупівлю на нагрудний відеореєстратор Protect R-02A (64gb) АБО ЕКВІВАЛЕНТ. Еквівалент – щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те що відповідає чому-небуть, може його замінювати або виражати (Тлумачення із «Словника української мови»).
Рішення дозволити учаснику запропонувати еквівалент обумовлено дотриманням замовником принципів Закону, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність, шляхом розширення можливостей запропонувати товари еквіваленти. Ми допустили учасників запропонувати будь який товар еквівалент, товар який може замінити.
За результатами електронного аукціону визначено найбільш економічно вигідною пропозицію – ФОП «Сігал Сніжана Володимирівна» (далі – Переможець), який запропонував товар еквівалент – нагрудний відеореєстратор DS.20. Переможцем, на вимогу оголошення, надано відповідні файли з документами: «2.1 Гарантійний лист.pdf», «2.2 Таблиця.pdf», «2.3 Порівняльна таблиця.pdf».
Ретельно вивчивши порівняльну таблицю вбачається, що запропонований переможцем товар є еквівалентом, рівноцінним та навіть кращим в деяких показниках, зокрема:
- об’єм вбудованої пам’яті запропонованого товару більший, що є кращим та дає більше можливостей при використанні;
- розширення фото/відео, переможцем запропоновано товар за кращою якістю, до того ж по ключовому показнику. Розширення фото – це максимальний варіант наближення картинки без втрати якості. Тобто більший показник розширення фото у запропонованому товарі еквіваленті є дуже хорошим здобутком;
- від чипсету напряму залежить розширення фото/відео, відповідно по розширенню ми наглядно бачимо кращу якість чипсету, бо відповідно краще розширення – краща якість зображення;
- розміри не несуть в собі ключової ролі, не впливають на час використання, не впливають на кут огляду і загалом не впливають на товар в тому ступені, щоб перестати вважати його еквівалентом;
- характеристики ваги, також не несуть в собі жодної ключової ролі, не впливають на час використання, не впливають на кут огляду та навіть вміщає в собі більше вбудованої пам’ять на меншу вагу товару. Тобто менша вага також не впливає на товар в тому ступені, щоб перестати вважати його еквівалентом, а навіть навпаки можна вважати його кращим за меншу вагу, хоча і не значну, бо на військовослужбовцях і без того великий об’єм обмундирування.
Також, хочеться звернути увагу, що найважливішим в цьому всьому є факт значної економії бюджетних коштів в розмірі 182 332,50 гривень, що може дозволить спрямувати кошти на інші важливі потреби військовослужбовців військової частини в такий не легкий час боротьби проти збройної агресії російської федерації!
Так, переможцем запропоновано товар еквівалент, який абсолютно не уступає тому, що вимагалось та може його замінити, а в деяких ключових показниках є кращим та приносить економію бюджетних коштів в понад 180 тисяч гривень.
Номер:
18f870f65c1b4dfb9bd8e34d1ea74807
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
1. Відповідно до пункту 15.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати:
1. Виписку/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору;
2. Копії установчих документів;
3. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності)/витяг з реєстру платників податку на додану вартість;
4. Інформацію про осіб, які мають право підписувати договір про закупівлю та підстави такого права;
5. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру;
6. Довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність Постачальника в цьому реєстрі;
7. Довідку/витяг (відомості) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі;
8. Інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
9. Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату укладення договору);
10. Копію антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженої особи, відповідальної за її реалізацію. (Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень);
11. Копія довідки про те, що фізична особа, підписала договір, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа.
12. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності.
Просимо надати документальне підтвердження надання Переможцем вищезазначених документів.
2. Просимо пояснити, яку саме модель камери було придбано Замовником, так як в Додатку 2 «Специфікація» до договору про закупівлю товару від 25.02.2025 №58/С3 вказано модель DS20, а в додатковій угоді від 25.02.2025 №1 в специфікації зазначено модель DS20.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70b2e7593e684f0387b8b762c325fbdc
Назва:
Доброго дня. Надаємо пояснення/інформацію/документи щодо питаннь.
Дата опублікування:
25.04.2025 12:54
Опис:
1.Додаємо документальне підтвердження надання Переможцем вищезазначених документів.
2. За результатами розгляду пропозицій щодо закупівлі (ідентифікатор UA-2025-02-07-012458-a), військовою частиною укладено договір з ФОП Сігал Сніжаною Володимирівною (далі – Постачальник) від 25.02.2025 №58/СЗ (далі – договір) на постачання нагрудних відеореєстраторів DS.20, що зазначено в Додатку №1 «Специфікація» до Договору за ціною 7 800,00 гривень за одиницю.
Військовою частиною проведено додатковий моніторинг цін на ринку на конкретний товар та проведено роботу з Постачальником щодо зниження ціни за одиницю. Так, між військовою частиною та Постачальником укладено Додаткову угоду від 25.02.2025 №1 до Договору щодо зменшення ціни за одиницю товару до 7 500,00 гривень, в якій також зазначається найменування товару – нагрудний відеореєстратор DS.20.
В свою чергу, в Додатку 2 «Технічний опис» до Договору в графі назви бренду допущено технічну описку – пропущена крапка, що не вплинуло на виконання умов договору. Технічні характеристики вказані вірно і відповідають товару «Нагрудний відеореєстратор DS.20», який фактично був предметом закупівлі.
Постачальник виконав умови договору вчасно, якісно та без нарікань, у відповідності умов Договору. Товар відповідав вимогам. Підтвердження прийняття товару, виконання умов Постачальником є накладна від 28.02.2025 №2 (копія документу додається).
Номер:
4da5bd6dac7b40aa9323f2d13d34495e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
2. Просимо пояснити, яку саме модель камери було придбано Замовником, так як в Додатку 2 «Специфікація» до договору про закупівлю товару від 25.02.2025 №58/С3 вказано модель DS20, а в додатковій угоді від 25.02.2025 №1 в специфікації зазначено модель DS.20.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d090445d4cd94f8d9655202728c742d6
Назва:
Доброго дня. Надаємо пояснення/інформацію/документи щодо питання.
Дата опублікування:
24.04.2025 11:22
Опис:
За результатами розгляду пропозицій щодо закупівлі (ідентифікатор UA-2025-02-07-012458-a), військовою частиною укладено договір з ФОП Сігал Сніжаною Володимирівною (далі – Постачальник) від 25.02.2025 №58/СЗ (далі – договір) на постачання нагрудних відеореєстраторів DS.20, що зазначено в Додатку №1 «Специфікація» до Договору за ціною 7 800,00 гривень за одиницю.
Військовою частиною проведено додатковий моніторинг цін на ринку на конкретний товар та проведено роботу з Постачальником щодо зниження ціни за одиницю. Так, між військовою частиною та Постачальником укладено Додаткову угоду від 25.02.2025 №1 до Договору щодо зменшення ціни за одиницю товару до 7 500,00 гривень, в якій також зазначається найменування товару – нагрудний відеореєстратор DS.20.
В свою чергу, в Додатку 2 «Технічний опис» до Договору в графі назви бренду допущено технічну описку – пропущена крапка, що не вплинуло на виконання умов договору. Технічні характеристики вказані вірно і відповідають товару «Нагрудний відеореєстратор DS.20», який фактично був предметом закупівлі.
Постачальник виконав умови договору вчасно, якісно та без нарікань, у відповідності умов Договору. Товар відповідав вимогам. Підтвердження прийняття товару, виконання умов Постачальником є накладна від 28.02.2025 №2 (копія документу додається).