• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна

Завершена

477 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 385.00 UAH
Номер: 398913cd38a5482993baf52bfb54b867
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 14.04.2025 15:39 - 06.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 № 47-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-07-012181-a, 07.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НКП «Дніпро» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; стану виконання рішення Комісії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій ФОП Бондара М.В. та ФОП Хомюка М.В.; розірвання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); звернення з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру та надання відповіді на них; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Уманське ремонтно-експлуатаційне управління № 3» (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 08; скарги до процедури закупівлі UA-2025-02-07-012181-a.b1, UA-2025-02-07-012181-a.a2 та UA-2025-02-07-012181-a.b3; рішення Комісії АМКУ від 10.03.2025 № 3603-р/пк-пз; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Бондара Максима В`ячеславовича (далі – ФОП Бондар М.В.) та Хомюка Михайла Володимировича (далі – ФОП Хомюк М.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-комерційне підприємство «Дніпро» (далі – ТОВ «НКП «Дніпро», Учасник); протокольні рішення уповноваженої особи від 19.02.2025 № 13, від 20.02.2025 № 15, від 21.02.2025 № 16 та від 14.03.2025 № 24; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «НКП «Дніпро» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, надані 23.04.2025 та 28.04.2025 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 20.03.2025 № 50; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 28.04.2025 № 1 про розірвання договору; звіт про виконання договору про закупівлю. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з підпунктом 3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації. Проте, у пункті 3.1 Технічної специфікації (файл «2_Технічна специфікація. рdf») та у пункті 15 заповненої тендерної пропозиції за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації (файл «4 Тендерна пропозиція. pdf»), наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, назва «засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080)» не відповідає назві «засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10», зазначеній у пункті 3.1 додатку 2 до тендерної документації. Крім того, на вимогу підпункту 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник ТОВ «НКП «Дніпро» у тендерній пропозиції надав проєкт договору, у специфікації до якого також встановлена невідповідність назви засувки чавунної 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080) назві засувки чавунної 30ч6брДУ80 Ру 10 у додатку 2 до тендерної документації. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури встановлено, що на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 тендерна пропозиція учасника ТОВ «НКП «Дніпро» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що умови договору від 20.03.2025 № 50, укладеного з переможцем процедури закупівлі ТОВ «НКП «Дніпро», не відповідають вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. Зокрема, пункт 15 (засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080)) додатку 1 до договору «Специфікація», яка згідно з підпунктом 15.1 пункту 15 є його невід’ємною частиною, не відповідає пункту 3.1 (засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10) додатку 2 до тендерної документації. Згідно з додатковою угодою від 28.04.2025 № 1 Замовником договір розірвано.
Період усунення порушень: 02.05.2025 14:09 - 17.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2025 14:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-012181-a)., керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону № 114-IX 19.09.2019) (далі – Закон) повідомляє, що додатковою угодою від 28.04.2025 № 1 між КП «Уманське РЕУ №3» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" договір № 50 від 20.03.2025р. розірвано. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, що є підставою для застосування ч.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі». В майбутньому зобов’язуємось не допускати таких помилок та бути уважнішими під час підготовки та укладання договору.
Дата публікації звіту: 07.05.2025 10:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір про закупівлю розірвано.
Дата публікації: 07.05.2025 13:53

Запити/Пояснення