-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна
Завершена
477 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 385.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 385.00 UAH
Номер:
398913cd38a5482993baf52bfb54b867
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 15:39 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2025 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-07-012181-a, 07.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НКП «Дніпро» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; стану виконання рішення Комісії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій ФОП Бондара М.В. та ФОП Хомюка М.В.; розірвання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); звернення з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру та надання відповіді на них; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Уманське ремонтно-експлуатаційне управління № 3» (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 08; скарги до процедури закупівлі UA-2025-02-07-012181-a.b1, UA-2025-02-07-012181-a.a2 та UA-2025-02-07-012181-a.b3; рішення Комісії АМКУ від 10.03.2025 № 3603-р/пк-пз; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Бондара Максима В`ячеславовича (далі – ФОП Бондар М.В.) та Хомюка Михайла Володимировича (далі – ФОП Хомюк М.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-комерційне підприємство «Дніпро» (далі – ТОВ «НКП «Дніпро», Учасник); протокольні рішення уповноваженої особи від 19.02.2025 № 13, від 20.02.2025 № 15, від 21.02.2025 № 16 та від 14.03.2025 № 24; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «НКП «Дніпро» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, надані 23.04.2025 та 28.04.2025 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 20.03.2025 № 50; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 28.04.2025 № 1 про розірвання договору; звіт про виконання договору про закупівлю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з підпунктом 3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації. Проте, у пункті 3.1 Технічної специфікації (файл «2_Технічна специфікація. рdf») та у пункті 15 заповненої тендерної пропозиції за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації (файл «4 Тендерна пропозиція. pdf»), наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, назва «засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080)» не відповідає назві «засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10», зазначеній у пункті 3.1 додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, на вимогу підпункту 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник ТОВ «НКП «Дніпро» у тендерній пропозиції надав проєкт договору, у специфікації до якого також встановлена невідповідність назви засувки чавунної 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080) назві засувки чавунної 30ч6брДУ80 Ру 10 у додатку 2 до тендерної документації.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури встановлено, що на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 тендерна пропозиція учасника ТОВ «НКП «Дніпро» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що умови договору від 20.03.2025 № 50, укладеного з переможцем процедури закупівлі ТОВ «НКП «Дніпро», не відповідають вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. Зокрема, пункт 15 (засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080)) додатку 1 до договору «Специфікація», яка згідно з підпунктом 15.1 пункту 15 є його невід’ємною частиною, не відповідає пункту 3.1 (засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10) додатку 2 до тендерної документації.
Згідно з додатковою угодою від 28.04.2025 № 1 Замовником договір розірвано.
Період усунення порушень:
02.05.2025 14:09 - 17.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2025 14:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-012181-a)., керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону № 114-IX 19.09.2019) (далі – Закон) повідомляє, що додатковою угодою від 28.04.2025 № 1 між КП «Уманське РЕУ №3» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" договір № 50 від 20.03.2025р. розірвано.
У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, що є підставою для застосування ч.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».
В майбутньому зобов’язуємось не допускати таких помилок та бути уважнішими під час підготовки та укладання договору.
Дата публікації звіту:
07.05.2025 10:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір про закупівлю розірвано.
Дата публікації:
07.05.2025 13:53
Запити/Пояснення
Номер:
0e3ed61d35de4b18afffd91db0a3e221
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2025 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-012181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Науково-комерційне підприємство «ДНІПРО», подання яких передбачалося тендерною документацією? Згідно з підпунктом 3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації. Проте, у пункті 3.1 Технічної специфікації (файл «2 Технічна специфікація. рdf»), наданої учасником у складі тендерної пропозиції, зазначена назва «засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080)», що не відповідає вимогам пункту 3.1 - засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10, визначеного додатком 2 до тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
52c9711fd6f347238bf2a76b86705aca
Назва:
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області надання пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 15:55
Опис:
В інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» опубліковано запит замовнику на пояснення (Дата: 2025-04-18 12:41:55) (надалі по тексту – Запит №1) що подано межах проведення моніторингу UA-M-2025-04-14-000022 ● 398913cd38a5482993baf52bfb54b867, затвердженого Начальником управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяною ВЕЛЬКО (наказ від 14.04.2025 № 47-З).
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на Ваш запит такого змісту:
1. Комунальне підприємство "Уманське ремонтно-експлуатаційне управління №3", що є замовником в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015, код 42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-012181-a).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 477 000,00 (чотириста сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок) грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу арматури трубопровідної за календарний рік (бюджетний період) 2023/2024 років із відповідним прогнозуванням на 2025 рік. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників арматури трубопровідної на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару та занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
2. Тендерною документацією Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції передбачено:
1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1) інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – відповідно до абзацу 1 пункту 48 Особливостей замовник не застосовує до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону;
2) інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації;
3) інформації та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації;
4) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 3 до тендерної документації;
5) проєкт договору, підготовлений згідно з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника та містити печатку учасника. Під час заповнення проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися);
6) довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним;
7) документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі:
- Якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: копія актуальної на дату подання редакції «Статуту», «Положення» чи інших установчих документів;
- У разі підписання пропозиції посадовою (службовою) особою учасника, яка уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо).
У разі підписання документів пропозиції та/або подання тендерної пропозиції іншою особою:
– копія довіреності чи доручення, виданої керівником Учасника, що має містити повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання та завірення документів, що входять до складу тендерної пропозиції та\або подання тендерної пропозиції
та - копії документів, які підтверджують статус та повноваження особи, яка видала доручення (довіреність).
Якщо Учасник юридична особа організаційно-правова форми товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) або товариство з додатковою відповідальністю (ТДВ), такий учасник додатково надає:
- За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору (за строком, сумою тощо) та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає відповідні документи (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу;
В разі відсутності означених обставин Учасник подає довідку в довільній формі з відповідною інформацією.
У разі, якщо в процедурі закупівлі від імені юридичної особи бере участь її відокремлений підрозділ, у складі тендерної пропозиції учасником надається підтверджуючий документ на право відокремленого підрозділу представляти інтереси юридичної особи (у тому числі на право укладання договору).
Фізична особа чи фізична особа-підприємець у складі тендерної пропозиції подає інформацію в довільній формі про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті).
8) Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
9) Інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками.
В Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» замовником зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати копії сертифікатів відповідності або копії сертифікатів якості або іншого/их документу/ів які підтверджують відповідність товару (предмета закупівлі) заявленим характеристикам на товари для позицій п.1.1.-1.12.: на підтвердження якості товару Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності / паспорт якості на товар / інший документ виданий виробником товару або органом з оцінки відповідності, в якому поміж характеристик товару обов’язково має бути зазначена інформація щодо ваги кранів. Якщо зазначені документи містять додатки, обов’язково надаються разом з додатками. (Надані документи про відповідність повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання тендерної пропозиції учасником).
Подання учасниками у складі тендерної пропозиції такого документу як «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» замовником не вимагалось в тендерній документації на закупівлю Арматура трубопровідна (код за Єдиним закупівельним словником 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої), що затверджена протоколом № 08 від 07.02.2025 року Уповноваженої особи.
Натомість, в Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Зокрема: Засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10, 10 шт, Засувка чавунна фланцева з висувним шпинделем; тиск номінальний, МПа – 1,0; спосіб управління – ручний; температура робочого середовища – + 225 С; робоче середовище – вода, пара; корпус- чорного кольору чавун; кришка, диск, маховик, сальник, гайка – чавун; шпиндель – сталь; кільце в корпус, диск – латунь; втулка різьбова – латунь.
На підтвердження якості запропонованого товару - Засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10, учасник у складі тендерної пропозиції надав паспорт якості (далі – Паспорт) (файл 3_Документи, що підтверджують якість товару.pdf).
В пп.1 пункту 1 Паспорту зазначено, що цей документ поширюється на засувки паралельні дводискові PN 10, тобто Ру 10 тиск номінальний МПа – 1,0, як і вимагалось замовником в Додатку №2 до тендерної документації. В пункті 3. Технічні дані та в пункті 4. Склад виробу і комплект постачання Паспорту учасником підтверджено всі вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку №2.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" замовником не було виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що були подані.
Замовником заплановано та оголошено закупівлю із повним дотриманням законодавства у сфері закупівель. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. «3_Документи, що підтверджують якість товару».
Номер:
186524f6b1284027b47babe997ae84c6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-012181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав договір про закупівлю від 20.03.2025 № 50, укладений з переможцем процедури закупівлі ТОВ «НКП «ДНІПРО», не відповідає вимогам тендерної документації? Зокрема, пункт 15 (засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10 10 (ГЛ 16003-080)) додатку 1 до договору «Специфікація», яка згідно з підпунктом 15.1 пункту 15 є невід’ємною частиною цього договору, не відповідає пункту 3.1 (засувка чавунна 30ч6брДУ80 Ру 10) додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511- Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6bb3a2bb89784d83be96a7c43703ac91
Назва:
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 11:25
Опис:
Щодо суті питання за Запитом замовнику на пояснення Дата: 2025-04-23 17:02:07 (далі – Запит №2) про невідповідність вимогам тендерної документації договору про закупівлю від 20.03.2025 №50:
У відповіді замовника на пояснення Дата 2025-04-23 15:55:59 (відповідь на Запит №1) вже було наведено аргументи на користь того, що учасник, якого визначено переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", ЄДРПОУ 39775233, місцезнаходження: Україна, 52209, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул.Мудрого Ярослава, будинок 10 є кваліфікованим учасником, товар якого відповідає вимогам Замовника, що передбачені додатками до тендерної документації.
Проте, під час підготовки та укладання договору було допущено механічну помилку в пункті 15 додатку 1 до договору «Специфікація», яка згідно з підпунктом 15.1 пункту 15 є невід’ємною частиною цього договору.
Поряд з цим сам факт проведення Моніторингу Уповноваженим органом – ДАСУ та характер поставлених питань ставлять під сумнів правомірність укладення договору про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО".
Відтак нами розглядається питання про дострокове розірвання договору №50 від 20.03.2025р. між КП «РЕУ №3» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО".
Цей факт самостійного усунення потенційного порушення Замовником не призводить до порушення порядку проведення процедури закупівлі та законодавства.
В майбутньому зобов’язуємось не допускати таких помилок та бути уважнішими під час підготовки та укладання договору.
Окрім цього, враховуючи характер зазначеного порушення, воно може бути віднесено до малозначних порушень, оскільки не настало відповідно шкідливих для соціально-правових відносин наслідків та порушення усунуто самостійно особою. Так, за ст. 22 КУпАП визначено, що при малозначності вчиненого адміністративного порушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.
У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, вважаємо, що є підстави для застосування ч.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі.
Додатки:
1. Додаткова угода №1