• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Торги відмінено

451 582.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
Номер: af49c25209284a0cb61db15b6646fd17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.05.2025 12:18 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2025-02-07-009690-a 07.02.2025 Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради" дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, o.v.vetrova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.03.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 20.02.2025 №2662-р/пк-пз та від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз, пояснення замовника, надані 28.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 20.02.2025 №2662-р/пк-пз та від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз не здійснювався. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025, щодо надання пояснення з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також причин невиконання рішення АМКУ від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз, Замовником з порушенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 в електронній системі закупівель 28.05.2025 надано пояснення (граничний термін надання пояснення 26.05.2025) про те, що вказане рішення АМКУ оскаржується в судовому порядку. Крім того, на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922 Замовником через електронну систему закупівель не надано пояснення (інформацію, документи) з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості.
Період усунення порушень: 30.05.2025 15:15 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2025 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За несвоєчасне надання пояснень в електронній системі закупівель з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025, а також причин невиконання рішення АМКУ від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз у закупівлі за номером UA-2025-02-07-009690-а, терміни яких визначені частиною 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, Широкову Сергію Борисовичу, відповідальному за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у КЗ «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради», оголошено попередження та наказано здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель шляхом опрацювання нормативних документів..
Дата публікації звіту: 17.07.2025 17:52

Запити/Пояснення