-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан)
Доставка матеріалів та монтаж здійснюється Учасником, з використанням його власних матеріалів, техніки та ресурсів. Вартість доставки та монтажу входить до вартості Закупівлі.
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
331705008e5d4852be3803f838d7d027
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 15:11 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2025 № 20-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-02-07-005248-a 07.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іванівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 07.02.2025 № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Буряк Ігор Володимирович (далі – ФОП Буряк Ігор Володимирович), скарга від 23.02.2025 № UA-2025-02-07-005248-a.c1 до Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та коментар замовника щодо усунення порушення від 13.03.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 9, від 21.02.2025 № 10 та від 13.03.2025 № б/н, договір про закупівлю від 21.03.2025 № 76 (далі – Договір), укладений Замовником з ФОП Буряк Ігор Володимирович, повідомлення про внесення змін до договору від 21.03.2025, додаткова угода від 21.03.2025 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-02-07-005248-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.03.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 09.04.2025.
Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився.
Період усунення порушень:
24.04.2025 16:10 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
daf94fa6b3c947bca7d97a3db730eee8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан)», очікуваною вартістю 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-005248-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
4. Надати інформацію щодо виконання договору про закупівлю від 21.03.2025 № 76, укладеного Замовником з фізичною особою-підприємцем Буряк Ігор Володимирович, з підтверджуючими документами та із зазначенням відповідних бюджетних кошторисів (державного; місцевого) та фондів (загального; спеціального).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ddb3b195c235462b85107c79f48ef0c5
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
09.04.2025 14:21
Опис:
Іванівська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області (надалі – Замовник) надає пояснення на запит в межах проведення моніторингу стосовно процедури закупівлі товару «44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан)», очікуваною вартістю 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-005248-a), який надійшов через електронну систему закупівель 07.04.2025 року.
1. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано один із методів згідно Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 року №275, а саме: було використано загальнодоступну інформацію щодо ціни та асортимент товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель «Prozorro».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано на власному веб-сайті Замовника в розділі «Публічні закупівлі» за посиланням https://iotg.gov.ua/news/1738924048/.
3. Видатки по вищезгаданій закупівлі передбачені за рахунок місцевого бюджету за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування».
4. Договір про закупівлю стосовно закупівлі товару код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан) від 21.03.2025 року №76 укладений з переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями ФОП Буряк І.В. знаходиться у процесі виконання, видатки по даному договору не здійснювалися.