• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан)

Доставка матеріалів та монтаж здійснюється Учасником, з використанням його власних матеріалів, техніки та ресурсів. Вартість доставки та монтажу входить до вартості Закупівлі.

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2025 11:39 - 12.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 3e9c634271554a4ea2138e207f90b74a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-07-005248-a.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Неправомірні прийняття рішень Уповноваженою особою Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.03.2025 16:26
Дата виконання рішення Замовником: 13.03.2025 10:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3403-р/пк-пз від 05.03.2025 року Іванівська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області скасувала рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Буряк Ігор Володимирович, Код ЄДРПОУ: 2987004278 та рішення про визначення переможцем ФОП ТІТОВ РУСЛАН ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ: 2887319497
Автор: ФОП Буряк Ігор Володимирович, Буряк Ігор 380978739751 BYRYAKIGOR1981@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c1741ec79d3e4908bdd79f454f563879
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ФОП Буряк І.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Уповноваженою особою Замовника об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як Тендерна пропозиція ФОП Буряк І.В. відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю: «код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан)» оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 07 лютого 2025року.
В Додатку 3 до тендерної документації зазначено:
«…
2. Учасник (в цій тендерній документації до Учасника може бути застосовано визначення Постачальник) підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — таблицям , планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
3. Предмет закупівлі, має відповідати зазначеним технічним та якісним характеристикам та відповідати тій кількості, яка вказана у цьому Додатку.

5. Предмет закупівлі має відповідати наступним технічним, якісним та кількісним характеристикам:
Огородження території кладовища в с.Ладинка по вул.Шевченка бетонним набірним парканом зовнішній вигляд та деталі узгоджуються під час укладання договору.
5.1. Перелік конструкцій бетонного набірного паркану:
- стовп на 2 (дві) плити – 206 шт. (висота 1,65 м)
- плита глуха – 200 шт. (розмір 2,0 *0,5 м)
- плита фігурна – 200 шт. (розмір 2,0*0,5 м)
5.2. Перелік послуг з монтажу:
- демонтаж існуючої огорожі;
- монтаж бетонного паркану.
5.3. Місце поставки товару та монтажу:
Чернігівська область, Чернігівський район, с.Ладинка, вул.Шевченка (кладовище).
5.4. Термін поставки товару та монтажу:
Постачальник доставляє передає Товар Замовнику та проводить послуги з монтажу до 01 квітня 2025 року.
5.5 Доставка матеріалів та монтаж здійснюється Учасником, з використанням його власних матеріалів, техніки та ресурсів. Вартість доставки та монтажу входить до вартості Закупівлі.
5.6. Замовник залишає за собою право здійснювати нагляд за процесом монтажу.»

На підтвердження даної вимоги в складі пропозиції скаржника було надано довідку від 14.02.2025 року № 14-02-07/25 (файл Теххарактеристики.pdf) та довідку від 14.02.2025 року № 14-02-08/25, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації.
Форма таблиці передбачена підпунктом 4.1 пункту 4 Додатку 1 тендерної документації вимагає зазначення назв та кількості товару відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Учасник виконав цю вимогу, вказавши найменування товарів та їх кількість згідно з Додатком 3 без внесення будь-яких інших назв або кількостей.
При цьому в самій формі таблиці пп. 4.1 п.4 Додатку 1 до тендерної документації, не було чітко визначено, чи слід зазначати товар у вигляді комплекту чи окремими елементами. Відсутність такого уточнення свідчить про те, що ФОП Буряк І.В. подав інформацію відповідно до вимог тендерної документації, і спосіб заповнення не може вважатися порушенням умов тендеру.

Цим самим порушив майнові права скаржника
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 53c836ff106144f29e268d197ef36766
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції ФО Буряк І.В.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ФОП Буряк І.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Уповноваженою особою Замовника об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як Тендерна пропозиція ФОП Буряк І.В. відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю: «код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (Бетонний набірний паркан)» оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 07 лютого 2025року.
Пп.4.4. п.4. Додатку 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» вимагається:
«Кольорову скан-копію оригінала Протоколу контрольних випробувань, виданого випробувальною лабораторією акредитованою НААУ, на зразки бетону важкого класу міцності відібрані при виробництві огорожі залізобетонної, мета випробувань: «визначення відповідності вимогам ДСТУ 9208:2022 «Бетони важкі. Технічні умови за пунктами: 4.2.1.1-4.2.1.5. Документ має бути виданий на виробника товару та датований 2025 роком.»
На підтвердження даної вимоги Учасником надано документи (протоколи випробувань) файл: «20475.pdf», «20479.pdf», «20480.pdf».
Випробувальна лабораторія акредитована НААУ має свою Затверджену форму Протокола, згідно якої вноситься відповідна інформація і в даній формі не передбачено вказувати за яких обставин було відібрано зразки бетону важкого класу. Кожен клас бетону має своє призначення та використовується для виробництва відповідних виробів. Дослівно переписувати забаганки Замовника не передбачено затвердженою формою Протоколу.
Клас бетону С20/25, зазначений в Протоколі випробувальної лабораторії 20475 відноситься до категорії особливо міцних бетонів.
С20/25 використовується в будівництві для таких цілей:
Влаштування фундаментів для великих будівель і споруд, схильних до підвищених навантажень, у тому числі висотних будівель, мостів, плотин та інших інженерних споруд;
Влаштування основ і вимощення в складних умовах, в тому числі в районах з високим рівнем ґрунтових вод;
Влаштування доріг та тротуарів з підвищеними експлуатаційними вимогами, в тому числі в умовах інтенсивного руху;
Заливання підлог і перекриттів у багатоповерховому будівництві, в тому числі в умовах підвищених навантажень;
Виробництво залізобетонних виробів з підвищеними вимогами до міцності та водонепроникності.
Відповідно для закупівлі по Бетонному набірному паркану Учасником ФОП Буряк І.В. було надано Протокол випробувань саме на цей клас бетону, що використовується при виробництві огорожі залізобетонної
В стандартах ДСТУ 9208:2022 та ДСТУ Б В.2.7-170:2008 відсутня встановлена форма протоколу, де обов’язково повинна міститися інформація при виробництві чого відібрані проби. Ця інформація зазвичай зазначається в журналах відбирання проб або актах відбору проб. Проте тендерною документацію не вимагається надати Акти відбору проб.
Більш того, якщо Замовник вважає, що відсутні у складі тендерної пропозиції ФОП Буряк І. В. інформація та/або документи, подання яких передбачається тендерною документацією, то згідно пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення чи скасування (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами та доповненнями) це є невідповідність в інформації та/або документах і замовник зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель відповідне повідомлення з вимогою їх усунення.
Цим самим порушив майнові права скаржника
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 4f14a4630262443bb2a3b933c809adb6
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визгачення Переможцем закупівлі ФОП Тітов Р.Г.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Останнім абзацом пп.3.1. п.3 Додатку 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» вимагалось:
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності).
Учасником ФОП Тітов Р.Г. в складі пропозиції було надано Витяг з реєстру платників єдиного податку (файл «6. Установчі.pdf», стор. 3), який не містить обов’язкових даних: дати видачі витягу, ПІБ, посади, підпису керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) та печатки відповідного органу.
Цим самим порушено майнові права скаржника
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір