-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів»
Торги не відбулися
2 670 579.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 705.79 UAH
мін. крок: 1% або 26 705.79 UAH
Номер:
ff1ac066c8af40f6b99b01516772e812
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 15:57 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 60-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 травня 2025 року № 60-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
2. UA-2025-02-07-003498-a від 07.02.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзац 10 пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, виконання рішення Органу оскарження, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», а у разі неможливості усунення порушення – відмінити дану процедуру закупівлі на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей № 1178, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження), своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП ММР «Миколаївелектротранс» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-02-07-003905-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 06.02.2025 № 03/02/25ВТ, із змінами від 10.02.2025 № 03-1/02/25ВТ, від 10.02.2025 № 03-2/02/25ВТ, від 20.02.2025 № 03-3/02/25ВТ (далі – тендерна документація); звернення до Замовника від 19.02.2025 та два звернення від 20.02.2025, відповідь Замовника від 20.02.2025 на зазначені звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.02.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО»), Фізичної особи-підприємця «ЯНИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА» (далі – ФОП «ЯНИК Т.М.»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ФОП «ЯНИК Т.М.» до 04.03.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2025 № 03-4/02/25ВТ, від 04.03.2025 № 03-5/02/25ВТ, від 11.04.2025 № 03-7/02/25ВТ, від 22.04.2025 № 03-8/02/25ВТ, від 13.06.2025 № 03-10/02/25ВТ; рішення Комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4207-р/пк-пз та № 4207-р/пк-пз, від 08.05.2025 № 7426-р/пк-пз; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель 06.06.2025, щодо скасування рішення Замовника про відміну торгів; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 06.06.2025, 12.06.2025 та 16.06.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Також, у Додатку 4 до тендерної документації Замовник зазначив перелік документів, які має надати учасник, та перелік документів, які має надати учасник-переможець при підписанні договору.
Однак, Замовник при складанні тендерної документації не врахував норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей № 1178 та не оформив такі переліки документів окремими додатками до тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.06.2025, щодо даного порушення Замовник надав таке Пояснення: «У тендерній документації виокремлено окремими додатками Додаток 2 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем та Додаток 4 перелік документів що має надати Учасник. Дані вимоги вказані у окремих додатках, окрім цього, норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей регламентують зазначення даної інформації у окремих додатках, а не у окремих файлах».
Проте, абзац 10 пункту 28 Особливостей № 1178 вимагає виокремлювати окремими додатками переліки документів для учасника та для переможця, а не оформляти їх разом в одному додатку.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 10 статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Моніторингом встановлено, що 11.04.2025 найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ТОП ФАЄР», яку Замовник розглядав шість робочих днів (по 21.04.2025 включно). При цьому, в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції цього учасника.
Станом на 22.04.2025 Замовник прийняв рішення про відміну відкритих торгів, яке 29.04.2025 було оскаржено до АМКУ.
За результатами розгляду скарги Комісія АМКУ прийняла рішення від 08.05.2025 № 7426-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі.
Відтак, Замовник 06.06.2025 виконав зобов’язання Органу оскарження та оприлюднив про це відповідну інформацію.
Враховуючи, що закупівля до 06.06.2025 перебувала на стадії «Торги відмінено», Замовник з 06.06.2025 продовжив розглядати пропозицію учасника ТОВ «ТОП ФАЄР». За результатами розгляду 13.06.2025 Замовник прийняв рішення про її відхилення.
З огляду на зазначене вище, розгляд пропозиції учасника ТОВ«ТОП ФАЄР» Замовник здійснював у період з 11.04.2025 по 21.04.2025 та з 06.06.2025 по 13.06.2025, що становить одинадцять робочих днів. При цьому, повідомлення про продовження такого строку Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив.
Під час здійснення моніторингу у електронній системі закупівель Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з питання чи приймалось рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТОП ФАЄР».
На зазначений запит Замовник надав Пояснення, що таке рішення не приймалося.
Таким чином, в порушення вимог частини 10 статті 29 Закону Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОП ФАЄР», встановленого цією частиною (п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції).
Також, моніторингом встановлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 03-10/02/25ВТ пропозицію учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» відхилено на підставі того, що «Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договірну ціну, у якій розрахунки № 5-8, № 13, № 14 зазначено прочерк із символом «-», що не є числом та не може бути розцінене як прорахунок у валюті гривня. У такому разі, якщо вартість за вищезазначеними розрахунками відсутні, тобто відсутні такі видатки, повинно бути вказано «0» як вираз числа. Таким чином, Учасник не надав інформацію, визначену у вимогах тендерної документації в частині технічних характеристик».
Відповідно до вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні і кількісні характеристики – технічне завдання) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону зазначено у Додатку 5 до цієї тендерної документації.
У Додатку 5 до тендерної документації встановлена вимога: при визначені Учасником вартості будівництва, в кошторисних розрахунках дотримуватися норм, які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва (далі – Настанова). Технічна частина пропозиції Учасника повинна містити, зокрема Договірну ціну (розрахунок договірної ціни об’єкту в цілому в електронному форматі «imd» програмного комплексу, який використовується Учасником для складання кошторисної документації (бажано АВК-5) та у форматі PDF).
Варто зауважити, що тендерна документація не містить вимог про зазначення учасниками у Договірній ціні числа «0» у разі відсутності окремих витрат за розрахунками Договірної ціни.
З приводу зазначеного вище, під час моніторингу через електронну систему закупівель Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР».
У наданих поясненнях Замовник, зокрема, зазначає: «Тендерною документацією передбачено (додаток 5) при визначені Учасником вартості будівництва, в кошторисних розрахунках дотримуватися норм, які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва.
Згідно частини 5.1. розділу V Настанови, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
З огляду на вищевикладене, договірна ціна є фактичною ціною тендерної пропозиції Учасника.
Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 12 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, у тому числі, валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції.
Частина 6 розділу ІІІ Тендерної документації визначає, що Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання послуг.
Частина 6 розділу І Тендерної документації визначає, що валютою тендерної пропозиції є гривня.
Тобто, ціна тендерної пропозиції, тобто пропозиції Учасника за Настановою, повинна бути прорахована математично у цілих числах валюті гривня.»
Проте, Пояснення Замовника не спростовує факт безпідставного відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» з огляду на наступне.
Учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» у складі своєї пропозиції надав Договірну ціну (сформовану за допомогою програмного комплексу АВК-5) на суму 2 031 972,97 грн. (ціна пропозиції до проведення аукціону), що відповідає умовам пункту 6 розділу І, пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам Додатку 5 до неї.
У Договірній ціні учасник зазначив вартість будівельних робіт та інших витрат за кожною із статей витрат (розрахунки №№ 1-4, 9, 10 та ПДВ), що включені до складу Договірної ціни та в сумі становлять її загальну вартість.
Разом з цим, учасник не передбачає включення до Договірної ціни витрат за розрахунками: № 5 «Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель i споруд», № 6 «Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період), № 7 «Кошти на виконання будівельних робіт у літній період», № 8 «Інші супутні витрати», № 11 «Кошти на покриття ризиків», № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, № 13 «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)», № 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову».
Відповідно, відсутність таких витрат програмний комплекс АВК-5 відобразив знаком «-».
Крім того, згідно пункту 5.2. Настанови Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Зокрема, у формі наведені комірки, що підлягають заповненню (позначені знаком «+»), та комірки, що не передбачають витрат за статтями договірної ціни (позначені знаком «-»).
З огляду на зазначене вище, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» відповідала вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТОП ФАЄР», чим порушив вимоги пункту 44 Особливостей № 1178.
При цьому, Замовник безпідставно відхилив ТОВ«ТОП ФАЄР» з ціновою пропозицією у сумі 1 978 561,00 грн., що є меншою на 14 733,21 грн. за цінову пропозицію наступного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХИСТ», яку Замовник прийняв до розгляду.
Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 50 Особливостей № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
19.06.2025 11:46 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, Замовником скасована закупівля 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Дата публікації звіту:
20.06.2025 09:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
,
Дата публікації:
15.07.2025 09:16
Запити/Пояснення
Номер:
041326b5bb924609902cea27a23a8a0d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-003498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f201840804e946f1a95b947d175d3764
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.06.2025 14:58
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів», повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до Зведеного коштортсного розрахунку вартості будівництва (скан-копія додається) проектно-кошторисної документації "Система блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів»" , яка отримала позитивний експертний звіт № 240821-15/А від 05 вересня 2025 року (скан-копія додається).
Номер:
5146161a91634a7899809b6ad37fdb5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-003498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупів-лі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами (далі – Особливості № 1178), а саме: переліки документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, не оформлені як окремі додатки до тендерної документації?
Оскільки, у Додатку 2 до тендерної документації Вами зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем.
Аналогічно, у Додатку 4 до тендерної документації Вами зазначено перелік документів, що має надати учасник, та перелік документів, що має надати Учасник-переможець при підписанні договору.
2. Чи приймалось Вами рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТОП ФАЄР»? Якщо так, надайте копію такого рішення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
944c8effbdaa497aa4a44d0ae07a6dd8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.06.2025 10:20
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів», повідомляємо:
Щодо першого питання запиту: Замовнком дотримано вимоги абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупів-лі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами, а саме у тендерній документації виокремлено окремими додатками Додаток 2 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем та Додаток 4 перелік документів що має надати Учасник. Дані вимоги вказані у окремих додатках, окрім цього, норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей регламентують зазначення даної інформації у окремих додатках, а не у окремих файлах.
Щодо другого питання запиту: рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» не приймалося.
Номер:
6432890aa2da490fadf9612166fec563
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2025 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45310000-3 — Електромонтажні роботи (Нове будівництво Системи блискавкозахисту будівель Трамвайного депо КП ММР «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС», за адресою: м. Миколаїв, вул. Андреєва- Палагнюка,17, а саме: Літера «1Р-1» Будівля автогосподарства, Літера «1Ф-1» Склад, Літера «1Ц-1» Трансформаторна підстанція, Літера «А-1» Прохідна», Літера «В-2» Адміністративна будівля ПНЕТ, Літера «Г-1-2» Цех ВРМ, Літера «Д-1-2» Цех ДЕПО, Літера «И-2» Їдальня- склад, Літера «К-2» Центральний склад з гаражними боксами, Літера «М-1» Будівля служби колії з побутовими приміщеннями, Літера «П-1» Майстерня ОГМ, Літера «1Д» Склад для газових балонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-003498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до інформації, наведеної у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 03-10/02/25ВТ (далі – Протокол) учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» надав Договірну ціну, у якій розрахунки № 5-8, № 13, №14 зазначено прочерк із символом «-», що не є числом… а повинно бути вказано «0» як вираз числа.
Чому Вами відхилено пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» з підстав, зазначених у Протоколі, оскільки вимоги про зазначення «0» у разі відсутності витрат за розрахунками Договірної ціни тендерною документацією не передбачено?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4dda8bdc164044738cc6545fb0e50e4c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.06.2025 07:57
Опис:
Тендерною документацією передачено (додаток 5) при визначені Учасником вартості будівництва ,в кошторисних розрахунках дотримуватися норм , які відповідають вимогам державних будівельних норм Настанови з визначення вартості будівництва.
Згідно частини 5.1. розділу V Настанови, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
З огляду на вищевикладене, договірна ціна є фактичною ціною тендерної пропозиції Учасника.
Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 12 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, у тому числі, валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції.
Частина 6 розділу ІІІ Тендерної документації визначає, що Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання послуг.
Частина 6 розділу І Тендерної документації визначає, що валютою тендерної пропозиції є гривня.
Тобто, ціна тендерної пропозиції, тобто пропозиції Учасника за Настановою, повинна бути прорахована математично у цілих числах валюті гривня.
Окрім цього, існує практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у якій зазначена аналогічна позиція.