• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування

Завершена

3 752 074.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 760.37 UAH
Номер: a38a730105574a48825bba122bdd1f61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.03.2025 11:58 - 09.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2025 №19-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.03.2025 №19-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-02-07-002010-a 07.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Дмитрук А.І. з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центр інфекційних захворювань Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 б/н (далі – ТД), Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації UA-2025-02-07-002010-a.c1, рішення АМКУ від 27.02.2025 № 3067, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Дмитрук Андрій Ігорович (далі – ФОП Дмитрук А.І.), вимога про усунення невідповідностей до 13.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025 року, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 19.03.2025 року та від 27.03.2025 року.
Період усунення порушень: 01.04.2025 14:30 - 05.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2025 14:30

Запити/Пояснення