-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування
Завершена
3 752 074.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 760.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 760.37 UAH
Номер:
a38a730105574a48825bba122bdd1f61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 11:58 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2025 №19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.03.2025 №19-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-02-07-002010-a 07.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Дмитрук А.І. з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центр інфекційних захворювань Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 б/н (далі – ТД), Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації UA-2025-02-07-002010-a.c1, рішення АМКУ від 27.02.2025 № 3067, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Дмитрук Андрій Ігорович (далі – ФОП Дмитрук А.І.), вимога про усунення невідповідностей до 13.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025 року, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 19.03.2025 року та від 27.03.2025 року.
Період усунення порушень:
01.04.2025 14:30 - 05.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2025 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
9ce9b8786bc949568d5dedf31be8408e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-002010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
787e0080d38e4aeda5a75bdd3cc9c4b1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.03.2025 16:37
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Богдану ГРИЦАКУ
Начальнику відділу контролю
у сфері закупівель Олені ПЕТРИНІ
У відповідь на Ваш запит від 19.03.2025 р. щодо моніторингу UA-M-2025-03-18-000011 повідомляємо наступне
Щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. На підставі службової записки було надане завдання на проектування та розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертний звіт, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту: Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації № 14-0315/01-24 від 27 листопада 2024 року.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в відомостях обсягів робіт в Технічній специфікації Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування.
Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
Додатки:
Службова записка
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 14-0315/01-24 від 27 листопада 2024
Зведений кошторисний розрахунок
Номер:
d3a1051b869b48a4b0f613c28a13721a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.03.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-002010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 11 розділу 9 Додатку 1 ТД Замовником зазначено, що ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281 (далі – Настанова №281).
Водночас пунктом 5.1 Настанови №281 передбачено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, складеного за поточними цінами станом на 12.11.2024 року та за результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 12.11.2024 складає 3934,364 тис. грн., з них прямі витрати – 3020,498 тис.грн, у тому числі: будівельні роботи – 668,692 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар – 2351,806 тис. грн.
Поряд з цим, загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 12.11.2024 відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Дмитрук А.І., складає 3750,974 тис. грн., з них прямі витрати – 3417,323 тис.грн, у тому числі: будівельні роботи – 707,853 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар – 2709,470 тис. грн.
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Дмитрук А.І. дану невідповідність, особливо при розрахунку вартості будівельних робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6292bdce4a9447e9ba6c123f511386ad
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.03.2025 11:52
Опис:
В складі тендерної документації, яка долучена до оголошення № UA-2025-02-07-002010-a на закупівлю Реставрація будівлі лікувального корпусу літ. «А», (пам'ятка архітектури місцевого значення охоронний №2185-ІФ (319-іф)), КНП "ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по вул. Франка, 17 у м. Івано-Франківськ, з переобладнанням ліфта. Коригування (ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи) відсутній зведений кошторисний розрахунок Замовника, оскільки згідно до чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281 відсутній обов’язок додавати таку інформацію до оголошення процедури відкритих торгів. Під час підготовки тендерної пропозиції учасник керується вимогами тендерної документації та Настановою №281. Учасник не ознайомлений з зведеним кошторисним розрахунком та кошторисною документацією Замовника, та здійснює розрахунки на підставі відомості об’ємів робіт та підсумкової відомості ресурсів, що додаються в оголошення торгів, як обов’язкові, встановлюючи ціни самостійно, керуючись ринковими цінами.