-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коагулянт, хлор, гіпохлорит
Завершена
57 926 991.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 579 269.91 UAH
мін. крок: 1% або 579 269.91 UAH
Номер:
b890238c1a72444a9d4320ef0285efb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-25-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
25.08.2025 15:59 - 16.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
25.08.2025
№ 79-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.08.2025 № 79-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-02-06-011327-a._Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій переможця ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавство, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Іршанської селищної ради Житомирська область Коростенський район (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.03.2025 № 19 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ»), виконання рішень Комісії АМКУ від 20.02.2025 № 2671-р/пк-пз, від 25.03.2025 № 4667-р/пк-пз, від 25.03.2025 № 4668-р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7678-р/пк-пз та від 11.06.2025 № 9327-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.04.2025 № 46, від 20.05.2025 № 56 та від 04.07.2025 № 71, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.07.2025, договір поставки від 16.07.2025 № 443, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 03.09.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.09.2025 17:47 - 13.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2025 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
b03046813afd4c88a585f195e4b4addf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2025 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-06-011327-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням відповідного КПКВК).
3) Відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації встановлено, що замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Також, вказаним пунктом зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє переможця процедури закупівлі із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі відмови від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та/або не надання забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи учасником-переможцем ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» надано електронну гарантію банківської установи у вказаному розмірі, із наданням копії такої електронної гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
219daef141dc4859b891b017392f9541
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.09.2025 14:04
Опис:
Відповідь на запит
Відповідь на Ваш запит в рамках проведеної процедури UA-2025-02-06-011327-a на закупівлі коагулянту, хлору, гіпохлориту
Очікувана вартість предмета закупівлі коагулянту, хлору та гіпохлориту визначалась по комерційним пропозиціям потенційних учасників ТОВ «Гідрохім», ТОВ «Аульська хлоропереливна станція», ТОВ «Зовнішагротранс» та частково з інформації (договорів), які були оприлюднені в системі PROZORRO на сайті prozorro.gov.ua.
Результати моніторингу були оприлюднені разом з формуванням плану закупівель UA-P-2025-02-06-011698-a.
Обґрунтування розміру витрат реагентів
Розрахунок річної потреби у реагентах здійснено виходячи з:
фактичних показників якості вихідної води у водосховищі «Відсічне» (високий вміст марганцю, заліза та органічних речовин, сезонні коливання кольоровості та каламутності),
нормативних вимог щодо якості питної води відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10,
середньодобових обсягів подачі води споживачам (близько 50 тис. м³/добу, що складає понад 18 млн м³ на рік),
результатів лабораторних випробувань доз реагентів у лабораторних та виробничих умовах,
аналізу фактичного споживання реагентів у попередні роки.
Таким чином, розмір витрат визначається на підставі технологічної потреби та розрахункових доз реагентів, що корегуються відповідно до фактичної якості вихідної води.
Технічні та якісні характеристики
В тендерній документації та технічних завданнях були визначені наступні параметри:
Хлор рідкий (Cl₂) – відповідність ДСТУ 2435-94, масова частка активної речовини не менше 99,8 %, використовується для первинного знезараження сирої води та підтримки за-лишкового хлору у мережі.
Гіпохлорит натрію (NaOCl) – відповідність ДСТУ EN 901:2017, масова частка актив-ного хлору не менше 10 %, призначений для вторинного знезараження після водопровідних очисних споруд.
Гідроксихлорид алюмінію – відповідність ТУ У та сертифікатам виробника, масова частка Al₂O₃ не менше 19 %, застосовується для зниження каламутності та кольоровості води.
При цьому вибір та обсяг застосування гідроксихлориду алюмінію визначався на підставі проведення порівняльного коагулювання різних зразків коагулянтів у лабораторних умовах, за результатами якого встановлено оптимальний реагент та його дозування для забезпечення стабільної якості питної води.
Джерелом фінансування даної закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що і зазначено в плані закупівель. КПКВК — це Код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету. Це семизначний код, який використовується для класифікації бюджетних витрат і кредитування за певними програмами, цілями та за-вданнями, забезпечуючи прозорість бюджетного процесу. КПКВК обов'язковий для зазна-чення при створенні річних планів та в системі Prozorro, якщо джерелом фінансування є дер-жавний або місцевий бюджет.
Забезпечення виконання договору була надана ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» у вигляді елек-тронного документу та оприлюднена в електронній системі закупівель в рамках проведеної закупівлі 15.07.2025р. (файл БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 003-354-2025ГРВ.zip).
Розмір забезпечення виконання договору становить 2 588 849 грн. 41 коп., що складає 5% суми договору, що і вимагалось умовами тендерної документації.
Перевірити електронний документ та підпис можна шляхом скачування архівного файла, відкривши папку та не відкриваючи документ БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 003-354-2025ГРВ Adobe Acrobat Document перетягнути його у віконце на сайті czo.gov.ua/verity.
Додаток: - результати моніторингу з комерційними пропозиціями та інформацією із системи PROZORRO;
- банківська гарантія ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ»;
- протокол перевірки електронного підпису