-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Теплова кулінарна система
Завершена
986 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 930.00 UAH
Номер:
b89a2e2062eb46899134c8ad07a812b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 14:37 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2025 № 27-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.04.2025 № 27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-02-06-005333-a, 06.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання замовником рішень Органу оскаржень; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти «Дюймовочка» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-02-05-008538-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2025 б/н; вимоги про усунення порушень від 19.02.2025 № UA-2025-02-06-005333-a.a1 та рішення замовника від 21.02.2025; скарга до процедури № UA-2025-02-06-005333-a.b2 від 28.02.2025 ТОВ Гентех; рішення Органу оскарження від 12.03.2025 № 3838-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ Гентех в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; тендерну пропозицію учасника ФОП Іванкевич Р.Р.; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП Іванкевич Р.Р. до 18.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 19.02.2025; повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2025; договір від 24.03.2025 № К-4 на суму 818069,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ Гентех; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 08.04.2025 в електронній системі закупівель.
За результатами процедури закупівлі укладений договір від 17.03.2025; договір від 24.03.2025 № К-4 на суму 818069,00 грн (з ПДВ) з ТОВ Гентех.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ Гентех розглядались в ході моніторингу в частині, що не були предметом розгляду Органу оскарження.
Період усунення порушень:
11.04.2025 18:34 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 18:34
Запити/Пояснення
Номер:
84c1dd6100fc40348c378419bad21851
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 986000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-06-005333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
022e93f5fe2a43bb89189d93b928c5fb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 16:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо:
1) Фінансування даної закупівлі не здійснювалось за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Джерелом фінансування є місцевий бюджет, у зв’язку з чим Замовник не зобов’язаний зазначати коди програмної класифікації видатків.
2) Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі, в електронній системі закупівель "Prozorro", тощо). Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: https://sites.google.com/view/zdothumbelina/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96 (посилання безпосередньо на файл URL: https://drive.google.com/file/d/1mVT5HADWrki6wIopi5WJxZxvsaLNkZFb/view).