• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекс з виготовлення спеціальної поліграфічної продукції у складі з БФП UTAX

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Номер: ca602f95207845868a8fc1f3c0ea98fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2025 11:59 - 28.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.05.2025 № 188 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-06-000991-a 06.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 681-46-81, d.y.drachuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції, установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу, встановлено недотримання вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178) у редакції чинній на дату оголошення торгів, розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 05.03.2025 № 3395-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2025 № 14-ВС (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.03.2025, тендерні пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» та ТОВ «ФОРТЕКС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» від 19.02.2025 №25-ВС, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «ФОРТЕКС» від 19.02.2025 № 26-ВС, рішення Комісії АМКУ від 05.03.2025 № 3395-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» від 13.03.2025 №38-ВС, договір про закупівлю Товару за державні кошти від 24.04.2025 № 68/25В, пояснення та документи надані Замовником від 12.05.2025, від 14.05.2025 та від 22.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» та укладено договір про закупівлю Товару за державні кошти від 24.04.2025 № 68/25В на суму 961 197,00 гривень з ПДВ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 -VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 14.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника, з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо досліджуваної закупівлі. Однак, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано вищевказані пояснення 20.05.2025, а отже з недотриманням триденного строку, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Крім цього, відповідно до Додатку 4 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до ТД, замовником установлено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - Системний блок (типу 2E Octal (2E-7907), - Багатофункціональний пристрій «UTAX 8057i»; На виконання зазначених вимог ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» надано у складі пропозиції технічну специфікацію, в якій зазначено: - Системний блок (комп’ютер персональний) 2E Rational, - Багатофункціональний пристрій А3 моно KYOCERA TASKalfa 8003i; З огляду на виявлені невідповідності між тендерною пропозицією ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» та вимогами Додатку 4 до ТД, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищевикладеного. У відповідь на запит, Замовником надано наступні пояснення: «…ДержНДІ технологій кібербезпеки отримав від Мінцифри погодження на закупівлю саме пристроїв моделі UTAX.… …ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» звернувся зі скаргою до Антимонопольного комітету, який своїм рішенням зобов'язав ДержНДІ технологій кібербезпеки скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» та рішення про визначення ТОВ "ФОРТЕКС" переможцем процедури закупівлі…». Разом з тим, аналіз рішення Комісії АМКУ від 05.03.2025 № 3395-р/пк-пз свідчить про те, що: «Зазначені в поясненнях Замовника підстави відхилення Пропозиції Скаржника у протоколі від 19.02.2025 №25-ВС не зазначені, а тому не можуть бути предметом розгляду органу оскарження за Скаргою», тобто відповідності тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації не було предметом розгляду. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» не відповідає вимогам Додатку 4 до ТД щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовником на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено договір про закупівлю Товару за державні кошти від 24.04.2025 № 68/25В на суму 961 197,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 27.05.2025 15:54 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауваження прийняті до уваги. Ініційовано процес розірвання договору шляхом направлення додаткової угоди ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА".
Дата публікації звіту: 03.06.2025 17:08

Запити/Пояснення