-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення)
Торги відмінено
289 920.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 899.21 UAH
мін. крок: 1% або 2 899.21 UAH
Номер:
e02841d3d1f4441abeaec130fcde8303
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 16:09 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 66-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-05-018036-a, 05.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Матвійчука В.А. встановлено порушення пунктів 36, 41, 50 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; стану виконання рішення Комісії АМКУ; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерної пропозиції; відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вікторівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.02.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Комісії АМКУ від 03.03.2024 № 3206-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримане 05.06.2025 в електронній системі закупівель; інформацію про відміну.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що станом на 02.06.2025 тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Матвійчука Віталія Анатолійовича (далі – ФОП Матвійчук В.А.) не розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку замовником до 20 робочих днів, чим порушено пункти 36, 41 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону, та на порушення пункту 50 Особливостей відкриті торги не відмінено.
Відповідно до пункту 36 замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з протокольним рішенням від 09.06.2025 Замовником відміненено процедуру закупівлі.
Період усунення порушень:
12.06.2025 15:16 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
8061e9bd614b44a9ae9c372dc24720e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-05-018036-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому тендерна пропозиція ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c49ca5078b6a4d8889af1943ab47a27c
Назва:
ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-05-018036-a)
Дата опублікування:
05.06.2025 06:15
Опис:
В межах проведення моніторингу надаємо пояснення.
Щодо питання першого. Обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по закупівлі здійснено шляхом статистичного аналіз у загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Кількість необхідного товару визначена з урахуванням залишку товару та норм витрат товару, що є предметом закупівлі.
Щодо питання другого.
Інформуємо, що фактична потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі, відсутня. Проте рішення про відміну закупівлі на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей досі не було прийнято, що спричинило порушення термінів розгляду тендернох пропозиції. Враховуючи зазначене та з метою усунення порушення, розглядається питання про скасування закупівлі.