-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області
З урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Завершена
8 825 589.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 127.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 127.95 UAH
Номер:
9bd2d202edb449c982575ee3090f9f76
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2025 00:00
Період моніторингу:
27.03.2025 14:37 - 18.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2025 № 18-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-02-05-015800-a 05.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 20.02.2025 № 8 зі змінами, запитання до процедури та надані відповіді Замовником, вимоги про унесення порушення та відповіді Замовника реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», ТОВ «ВВС-ЛТД», ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» та ТОВ Апартменс Сільвер, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» від 04.03.2025 № 3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВВС-ЛТД» від 11.03.2025 № 4, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» від 18.03.2025 № 7, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ Апартменс Сільвер, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.03.2025 № 15 про визначення ТОВ Апартменс Сільвер переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.03.2025, договір підряду від 09.04.2025 № 4330-Д-12-25, укладений Замовником з ТОВ Апартменс Сільвер, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 14.04.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 01.04.2025 та 11.04.2025.
Період усунення порушень:
15.04.2025 16:57 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
67ea46f8e1fb4f15b446ee3e5b6e26ca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області», код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, очікуваною вартістю 8 825 589,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-015800-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано переможцем – ТОВ Апартменс Сільвер вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «…Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ff920f2567c149d2a29aae3e016a5088
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 15:46
Опис:
1. Надати пояснення на запитання через електронну систему закупівель на запит про надання пояснення від Державної аудиторської служби України опублікований 28.03.2025 о 10:06 год. по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області» за номером ID: UA-2025-02-05-015800-a) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи
дотримано переможцем – ТОВ Апартменс Сільвер вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «…Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає інформацію щодо першого питання: Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та його очікувана вартість визначались відповідно розробленого робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області» з дотриманням Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» на замовлення департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради в фізичною особою-підприємцем Гоч А.М., проведено експертизу даного проекту в товаристві з обмеженою відповідальністю «Перша Будівельна Експертиза» та затверджено наказом директора департаменту від 29.12.2023 №79-од-23-4330.
Копії документів долучаються , файл «додатки.pdf»:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- експертний звіт (Позитивний) від 22.12.2023 №231218-10/В;
- наказ директора ДЖКГ МБ ВК ВМР від 29.12.2023 №79-од-23-4330.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=3387:ua-2025-02-05-015800-a&catid=159
Щодо другого питання:
Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають, тому замовник самостійно визначає яким чином отримає таку інформацію.
Замовник має керуватися умовами тендерної документації. В разі якщо тендерною документацією не було чітко передбачено яким саме документом переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен підтвердити інформацію про право підписання договору про закупівлю, вимагати інший документ підстав не має.
Отже, наразі пунктом 17 Особливостей чітко визначено, що при укладанні договору переможець не керується частиною 2 статті 41 Закону та повинен надати замовнику лише відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Цю норму в тендерній документації можна передбачити в розділі 6 пункт 3 «Проєкт договору про закупівлю» таким чином:
«Проєкт договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.» Відповідно переможцем надано підтвердну інформацію для підписання договору, файл «кваліфікація оновлена» завантаженого 26.03.2025 (файл «кваліфікація оновлена.pdf» додається).
Номер:
5b132d22491945abba6dba9190e6fdd2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул. Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області», очікуваною вартістю 8 825 589,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-015800-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a17229139e8344639b74725176d4975c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.04.2025 12:34
Опис:
1. Надати пояснення на запитання через електронну систему закупівель на запит про надання пояснення від Державної аудиторської служби України опублікований 10.04.2025 о 17:42 год. по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області» за номером ID: UA-2025-02-05-015800-a) із наступного питання: у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул. Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області», очікуваною вартістю 8 825 589,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-015800-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає інформацію щодо згадано вище питання: фінансування закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області» здійснювалося згідно наказу начальника Вараської міської військової адміністрації №345 від 25.12.2024 року по коду Програмної квасифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 1211021 (сканована копія додається).
Також звертаємо Вашу увагу, що в плані закупівлі UA-Р-2025-02-05-016095-а тип джерела фінансування вказано «Місцевий бюджет».