-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мітли березові
Завершена
524 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 623.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 623.00 UAH
Номер:
09abbcd3210640ac8e3a818961cebf1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 16:40 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 №75
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 №75.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-05-013052-a, 05.02.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків,
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стрийського міського комбінату комунальних підприємств (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-05-014408-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.02.2025 №02/13/03, від 14.02.2025 №02/14/03, від 03.03.2025 №03/03/01 та від 04.03.2025 №03/04/01; оприлюднену в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження фізичною особою - підприємцем Янчуком Сергієм Сергійовичем рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення №2901-р/пк-пз від 25.02.2025 за результатами розгляду такої скарги; тендерну пропозицію ТОВ «Схід-Технотканина» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); тендерну пропозицію Приватного підприємства «Роял Кард Дніпро» (далі – ПП «Роял Кард Дніпро») та опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Роял Кард Дніпро» (щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника Замовником); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Гікави Анни Миколаївни (далі – ФОП Гікава А.М.); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Гікави А.М. та опубліковані вказаною учасницею документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Гікавою А.М. як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 13.03.2025 №17/1178; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
11.04.2025 11:10 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
ca867af813654d9a8588a778860a69cf
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Стрийському міському комбінату комунальних підприємств
Дата опублікування:
28.03.2025 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-013052-a, яка проводилась Стрийським міським комбінатом комунальних підприємств (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ВДОВИЧ
Номер:
c320cdb679564ed19eac0b8a0fa34ffc
Назва:
Надання пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
28.03.2025 13:54
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
«Відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі для визначення очікуваної вартості Закупівлі уповноваженою особою направлено запит трьом контрагентам задля отримання комерційних пропозицій / проаналізовано фактичне використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника / проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів , яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, у тому числі іноземних тощо).
Розрахунок:
(42,60+41,90+45)/3=43,17 грн/шт.
43,00грн/шт х 12200шт=524600,00 грн.
З метою дотримання принципів максимальної економії встановити очікувану вартість Закупівлі на підставі проведених розрахунків , отриманої комерційних пропозицій та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах і аналізу використання товарів минулих періодів з урахуванням запланованих.
Сканкопії комерційних пропозицій та інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах додаються.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару , оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам Замовника. Стрийський міський комбінат комунальних підприємств вже багато років здійснює закупівлю товару «Мітли березові». З досвіду обрані найбільш оптимальні якісні та технічні характеристики даного виду товару для якісного виконання робіт по прибиранню . Вимога надати «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної служби, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований товар Учасником, дійсного на кінцеву дату поставки товару.» та « Копію/оригінал сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданого на Учасника або Виробника, дійсних на дату розкриття пропозицій, виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, підтвердити документально атестатом про акредитацію.» пов’язана з підтвердженням медико-технічних характеристик товару та дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства України.
Файл Обгрунтування додається.