• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій школі-інтернаті № 26 Дніпровського району м. Києва

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 3805aeb04759441aa15bfec82bb9801d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2019 18:18 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2019 № 209 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 08.07.2019 № 209 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2018-08-21-001040-c 21.08.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзаців дев’ятого та десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця під час проведення моніторингу не досліджувалося. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.08.2018 № 230/08, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДУКРПЛЮС» (далі – ТОВ «БУДУКРПЛЮС»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.09.2018 № 18/314, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2018, договір від 28.09.2018 № 121 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 19.12.2018 № 1 до Договору (далі – Додаткова угода), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 16.07.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 11.09.2018 № 18/314 ТОВ «БУДУКРПЛЮС» визначено переможцем процедури закупівлі та 28.09.2018 укладено з ним Договір на суму 599 989,20 грн терміном дії до 31.12.2018. Зазначений Договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 03.10.2018, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону через перевищення дводенного терміну оприлюднення договору з дня його укладання. Крім того, Замовник в електронній системі закупівель, не оприлюднив додаток 4 «Договірна ціна» до Договору, що є невід’ємною його частиною (п.1.3 Договору), чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник 19.12.2018 уклав Додаткову угоду до Договору (зменшення ціни до 597 645,60 грн), проте повідомлення про внесення змін до договору оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 11.01.2019, чим порушив вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону через перевищення триденного терміну оприлюднення повідомлення про внесення змін. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www.007.org.ua) установлено, що протягом 2018 року ТОВ «БУДУКРПЛЮС» відповідно до умов Договору надано послуг на загальну суму 597 645,60 грн, які оплачені Замовником в повному обсязі. Однак на дату закінчення моніторингу звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Водночас враховуючи не оприлюднення Замовником додатків до Договору: № 1 «Дефектний акт», № 2 «Зведений кошторисний розрахунок», № 3 «Локальний кошторис» та № 6 «Підсумкова відомість ресурсів» підтвердити або спростувати відповідність умов Договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «БУДУКРПЛЮС» під час проведення моніторингу неможливо. Інформація, зазначена Замовником у поясненні, не спростовує наявності порушення щодо неоприлюднення звіту про виконання Договору.
Період усунення порушень: 23.07.2019 19:55 - 07.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2019 19:55

Запити/Пояснення