-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій школі-інтернаті № 26 Дніпровського району м. Києва
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
3805aeb04759441aa15bfec82bb9801d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2019 00:00
Період моніторингу:
09.07.2019 18:18 - 31.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2019 № 209
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.07.2019 № 209
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2018-08-21-001040-c 21.08.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзаців дев’ятого та десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця під час проведення моніторингу не досліджувалося.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.08.2018 № 230/08, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДУКРПЛЮС» (далі – ТОВ «БУДУКРПЛЮС»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.09.2018 № 18/314, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2018, договір від 28.09.2018 № 121 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 19.12.2018 № 1 до Договору (далі – Додаткова угода), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 16.07.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 11.09.2018 № 18/314 ТОВ «БУДУКРПЛЮС» визначено переможцем процедури закупівлі та 28.09.2018 укладено з ним Договір на суму 599 989,20 грн терміном дії до 31.12.2018.
Зазначений Договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 03.10.2018, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону через перевищення дводенного терміну оприлюднення договору з дня його укладання.
Крім того, Замовник в електронній системі закупівель, не оприлюднив додаток 4 «Договірна ціна» до Договору, що є невід’ємною його частиною (п.1.3 Договору), чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник 19.12.2018 уклав Додаткову угоду до Договору (зменшення ціни до 597 645,60 грн), проте повідомлення про внесення змін до договору оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 11.01.2019, чим порушив вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону через перевищення триденного терміну оприлюднення повідомлення про внесення змін.
За даними пошуково-аналітичної системи (https://www.007.org.ua) установлено, що протягом 2018 року
ТОВ «БУДУКРПЛЮС» відповідно до умов Договору надано послуг на загальну суму 597 645,60 грн, які оплачені Замовником в повному обсязі.
Однак на дату закінчення моніторингу звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Водночас враховуючи не оприлюднення Замовником додатків до Договору: № 1 «Дефектний акт», № 2 «Зведений кошторисний розрахунок», № 3 «Локальний кошторис» та № 6 «Підсумкова відомість ресурсів» підтвердити або спростувати відповідність умов Договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «БУДУКРПЛЮС» під час проведення моніторингу неможливо.
Інформація, зазначена Замовником у поясненні, не спростовує наявності порушення щодо неоприлюднення звіту про виконання Договору.
Період усунення порушень:
23.07.2019 19:55 - 07.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2019 19:55
Запити/Пояснення
Номер:
d8504ef375864dc0b7e17a17b1229431
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2019 09:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій школі-інтернаті № 26 Дніпровського району м. Києва» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2018-08-21-001040-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Які причини неоприлюднення вами звіту про виконання договору від 28.09.2018 № 121, укладеного з ТОВ «БУДУКРПЛЮС», зобов’язання, за яким відповідно до оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель виконані в повному обсязі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c99fd34f7c634b8ea9410bc7a512b16b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.07.2019 17:59
Опис:
За результатом розгляду моніторингу, здійсненого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо неоприлюднення звіту про виконання договору від 28.09.2018 № 121, укладеного з ТОВ «БУДУКРПЛЮС», зобов’язання, за яким відповідно до оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель виконані в повному обсязі та повідомляє наступне.
Норма частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) вимагає від замовника самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору — протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Так, виконання договору вбирає у себе не лише перерахування коштів , але й отримання. Станом на 11.07.2019 Замовником не було отримано підтвердження та не надані відомості щодо отримання коштів Виконавцем, коли і в якому розмірі він їх отримав, , що розцінюється як недостатність доказів щодо строку, який слід вважати остаточним виконанням Договору. Отже, Замовник не отримав відповідні матеріали щодо виконання вищезазначеного договору та не мав наміру скоювати правопорушення.
На даний час Замовником надано запит ТОВ «БУДУКРПЛЮС» щодо підтвердження отримання коштів в повному обсязі за вищезазначеним договором. Після отримання підтверження, звіт про виконання договору буде обов’язково оприлюднено в термін, визначений законодавством.
Зважаючи на вищевикладене, просимо не вважати порушенням неоприлюднення звіту про виконання договору.