• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015- 66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»)

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Номер: 6b7bf859b12040259fc63a6d10ab47ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 02.04.2025 14:41 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2025 № 27-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 01.04.2025 № 27-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-02-04-011490-a, 04.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, hetyu@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання роз’яснень щодо закупівлі; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішення органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом: - притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення; - оприлюднення договору в повному обсязі з дотриманням норм чинного законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо закупівлі; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішення органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.02.2025 (протокол № 26); вимогу замовника про усунення невідповідностей, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.02.2025; відповідь ПрАТ «СК«АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» на усунення невідповідностей, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.02.2025; вимогу замовника про усунення невідповідностей, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.02.2025; відповідь ПрАТ «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА» на усунення невідповідностей, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.02.2025; скарга до процедури: UA-2025-02-04-011490-a.a1 від 26.02.2025 ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ „ОРАНТА“»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) № 3112-р/пк-пз від 28.02.2025; рішення Органу оскарження № 3628-р/пк-пз від 10.03.2025; запитання до процедури від 07 лютого 2025; відповідь замовника від 10 лютого 2025, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; протокольне рішення, прийняте уповноваженою особою Замовника № 63 від 18.03.2025; відповідь замовника від 09.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. Моніторингом питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення замовником чинного законодавства. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону встановлено вимогу оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього. Проте, в оприлюдненому Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Договорі про надання послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (далі - Договір) № УБ 1753995 від 24.03.2025 між замовником та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА» відсутні сторінки Договору, на яких мають міститися пункти, які наявні в проекті договору, поданому учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: п.1.6.30, п.1.6.31, п.1.6.32, п.1.6.33, п.1.6.34, п.1.6.35, 1.7; розділ 2. Предмет договору стахування. Об’єкти страхування; розділ 3. СТРАХОВІ РИЗИКИ. СТРАХОВІ ВИПАДКИ; та п.п. 4.1.1; пп. 4.1.2 пункту 4.1; п. 4.2; п. 4.3 розділу 4 Страхові суми. Франшизи. Тобто, Замовником оприлюднено договір про закупівлю не в повному обсязі. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 07.04.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 09.04.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, в якій зазначено: «У зв’язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа помилково переплутала пункти 5.9.1 та пункт 5.9.2 у Договорі від 24.03.2025 №УБ 1753995. У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 24.03.2025 №УБ 1753995 з учасником — переможцем ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ „ОРАНТА“….,розміщений 24.03.2025 вважати не дійсним (Протокол №69 від 25.03.2025)». Зазначений договір разом з додатками був опрелюднений на веб-порталі Уповноваженого органу на 31 сторінці. У своїй відповіді Замовник повідомляє ще і про, те що в опрелюдненому вдруге Договорі «Помилку, допущену уповноваженою особою при публікації закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-02-04-011490-a за предметом «Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015- 66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»), а саме, при скануванні договору №УБ 1753995 від 24.03.2025, в результаті якої четверта сторінка договору не була відсканована та оприлюднена, вважати технічною (механічною) помилкою. Констатувати, що Договір №УБ 1753995 від 24.03.2025 було фактично укладено (підписано сторонами) без жодних відхилень від проекту договору, оприлюдненого в тендерній документації, (зокрема містить і четверту сторінку), а допущена технічна (механічна) помилка не впливає на зміст укладеного договору.». Зазначений Договір також має 31 сторінку, хоча в ньому відсутні сторінки, на яких мають міститися пункти, які наявні в проекті договору, поданому учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: п.1.6.30, п.1.6.31, п.1.6.32, п.1.6.33, п.1.6.34, п.1.6.35, 1.7; розділ 2. Предмет договору стахування. Об’єкти страхування; розділ 3. СТРАХОВІ РИЗИКИ. СТРАХОВІ ВИПАДКИ; та п.п. 4.1.1; пп. 4.1.2 пункту 4.1; п. 4.2; п. 4.3 розділу 4 Страхові суми. Франшизи. Але моніторингом процедури закупівлі з’ясовано наступне: Замовник двічі оприлюднив сторінку Договору, яка містить п 4.4, п. 4.5, розділ 5 Страхоа премія. Порядок та строки сплати страхової премії,п. 6.1, п.п. 6.1.1, п.п. 6.1.2 розділ 6 Права та обов’язки сторін. Таким чином, моніторингом встановлено порушення в частині оприлюднення договору про закупівлю не в повному обсязі, чим порушено пункт 10 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 15.04.2025 13:57 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 13:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «На виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2025-04-01-000034 закупівлі «Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015- 66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»)», з метою усунення встановленого порушення, зокрема привести Договір від 19.04.2024 № 258 у відповідність до норм чинного законодавства, а саме: оприлюднити Договір №УБ 1753995 від 24.03.2025 року в повному обсязі. На висновок, щодо «притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення», Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень. Оформлено підписку Е- Журнал «Радник у сфері державних закупівель» для постійного супроводу та роз’яснень щодо проведення торгів. А також, уповноважена особа направлена на навчання з питань публічних закупівель в найближчий час, про що свідчить Договір №02/16.25н від «18» квітня 2025 року (UA-2025-04-18-001825-a).
Дата публікації звіту: 18.04.2025 14:32

Запити/Пояснення