-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015- 66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»)
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 14:51 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
c8d2ef03a15b480eb8c95c0e89c15152
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-011490-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2-Довіреність Тендер Цесля В.С..rar 26.02.2025 02:15
- 11-Довідка мат тех база.pdf 26.02.2025 02:15
- 6-Протокол засідання Наглядової ради.pdf 26.02.2025 02:15
- 12-Протокол_44_про_визначення_учасника_переможцем_та_намір_укласти.docx 26.02.2025 02:15
- 4-Статут 2021 року.pdf 26.02.2025 02:15
- 10-Протокол відхилення №40_21.02.2025.pdf 26.02.2025 02:15
- Скарга ПАТ НАСК ОРАНТА.pdf 26.02.2025 02:15
- 5-Опис код Статут 14.12.21.pdf 26.02.2025 02:15
- 3-06_02_2025_витяг ЄДР.pdf 26.02.2025 02:15
- 7-Наказ Мейзнер Яцек.pdf 26.02.2025 02:15
- 1-Довіреність АМКУ Цесля В.С..zip 26.02.2025 02:15
- 8-Наказ на призначення Цеслі В.С.pdf 26.02.2025 02:15
- 9-Тендерна документація за Особливостями.docx 26.02.2025 02:15
- sign.p7s 26.02.2025 08:09
- рішення від 28.02.2025 № 3112.pdf 28.02.2025 14:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2025 № 3628.pdf 11.03.2025 14:58
- рішення від 10.03.2025 № 3628.pdf 13.03.2025 18:00
- Пояснення АМКУ.docx 04.03.2025 21:57
- Пояснення до скарги.pdf 04.03.2025 21:57
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 18.03.2025 09:35
- Протокол №62_18.03.2025.pdf 18.03.2025 09:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2025 15:58
Дата розгляду скарги:
10.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2025 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2025 18:00
Дата виконання рішення Замовником:
18.03.2025 09:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом №62 від 18.03.2025 року було прийнято:виконати рішення АМКУ, тобто скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ „ОРАНТА“ (протокольне рішення від 21.02.2025 року №40) та визначення переможцем торгів ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" (протокольне рішення від 22.02.2025 року №44), по процедурі закупівлі за кодом «Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015- 66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»)».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2bc2992a49e945b183f983a21b936e36
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" і неправомірне визнання ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі UA-2025-02-04-011490-a.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
04 лютого 2025 року Замовником торгів, ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628, було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-04-011490-a, за предметом закупівлі: Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008)- 66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів») (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості).
11 лютого 2025 року ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Послуги на закупівлю послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»), затвердженої Протоколами уповноваженої особи Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 04.02.2025 № 26 (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – Скаржник (ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА") та ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" (наразі - переможець Закупівлі).
Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
21 лютого 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 від 21.02.2025 №40 (далі – Протокол від 21.02.2025 №40), в якому зазначено рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію Скаржника:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме:
Учасник надав Довідку № 03-05-14/125 від 11 лютого 2025 року, де зазначив найменування обладнання, вказавши у довідці дві позиції, за якими необхідно було надати підтверджуючі документи, а саме:
7. Автомобілі 264 задовільний Власне/орендоване
8. Приміщення 463 задовільний Власне/орендоване
…Учасник у Довідці вказав загальну кількість автомобілів 264 шт., а надав підтверджуючі документи тільки на 10 автомобілів, що є не відповідністю.
На підтвердження володіння власне/орендоване приміщення було надано Договір суборенди №2/7 від 10 листопада 2024 року, де вказав, що офісне приміщення орендує у кількості 1, а у довідці зазначив 463 шт.
…Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
…Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
…Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
…ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника…».
Однак, з зазначеним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу підтвердити відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
Якихось спеціальних вимог до зазначеної довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, у Тендерній документації Замовник не встановлював. Як і не встановлював Замовник у Тендерній документації умов про надання учасниками Закупівлі підтверджуючих документів на автомобілі та/або приміщення, зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, а саме - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11 лютого 2025 р. №03-05-14/125, в якій зазначено, що ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації замовника, надає інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, а саме:
- Microsoft Office 2010, Windows XP, IBM Lotus Notes, 1C, версія 8.3;
- Антівірусні програми, Пакет серверних програм.
№ Найменування обладнання Кількість Технічний стан Примітки (власність, оренда тощо)
1 Комп’ютер 1173 задовільний Власне/орендоване
2 Монітор 827 задовільний Власне/орендоване
3 IP телефон 579 задовільний Власне/орендоване
4 Принтер 291 задовільний Власні
5 Багатофункціональний пристрій 334 задовільний Власне/орендоване
6 Меблі 7047 задовільний Власне/орендоване
7 Автомобілі 264 задовільний Власне/орендоване
8 Приміщення 463 задовільний Власне/орендоване
Комп’ютерною та офісною організаційною технікою, а також засобами телефонії забезпечені усі офіси Компанії в тому числі у м. Полтава.
Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог, наведених в Оголошенні про проведення закупівлі».
Також Скаржник подав ряд додаткових необов’язкових за умовами Закупівлі документів щодо наявної у Скаржника матеріально-технічної бази (зокрема, Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, Договір суборенди), що не вимагалися тендерною документацією і стосовно недостатності чи неповноти яких Замовник не мав висувати вимог та/або робити висновок про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника.
Таким чином, Скаржник у повній мірі дотримався вимоги Тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. За таких обставин, в цій частині відсутній факт наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Скаржником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Відтак, Замовник не мав права ані розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, ані відхиляти тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з невиконанням, на думку Замовника, такої вимоги, яка по своїй суті є незаконною.
Скаржник вбачає, що Замовник штучно у протиправний спосіб використав механізм усунення виявлених невідповідностей, щоб у подальшому виправдати відхилення тендерної пропозиції Скаржника як невиправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому Замовник не вказує у Протоколі від 21.02.2025 №40, якої саме умови Тендерної документації, на думку Замовника, Скаржником не було дотримано, і, де саме у Тендерній документації передбачене положення щодо подання у складі тендерної пропозиції учасників Закупівлі підтверджуючих документів на автомобілі та приміщення.
Разом з тим, у Протоколі від 21.02.2025 №40 Замовник посилається на недіючі норми законодавства як на підставу відхилення тендерної пропозиції Скаржника, зокрема, підпункт 1 пункту 41 Особливостей. Також, у Протоколі від 21.02.2025 №40 Замовник посилається на недіючу редакцію абзацу 1 пункту 40 Особливостей.
Отже, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги пунктів 43 та 44 Особливостей.
Крім того, 22 лютого 2025 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 від 22 лютого 2025 р. №44, в якому зазначено рішення про визначення ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі.
Однак, враховуючи незаконність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, зазначені рішення про визначення ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі є також незаконними та підлягають скасуванню.
11 лютого 2025 року ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Послуги на закупівлю послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»), затвердженої Протоколами уповноваженої особи Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 04.02.2025 № 26 (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – Скаржник (ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА") та ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" (наразі - переможець Закупівлі).
Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
21 лютого 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 від 21.02.2025 №40 (далі – Протокол від 21.02.2025 №40), в якому зазначено рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію Скаржника:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме:
Учасник надав Довідку № 03-05-14/125 від 11 лютого 2025 року, де зазначив найменування обладнання, вказавши у довідці дві позиції, за якими необхідно було надати підтверджуючі документи, а саме:
7. Автомобілі 264 задовільний Власне/орендоване
8. Приміщення 463 задовільний Власне/орендоване
…Учасник у Довідці вказав загальну кількість автомобілів 264 шт., а надав підтверджуючі документи тільки на 10 автомобілів, що є не відповідністю.
На підтвердження володіння власне/орендоване приміщення було надано Договір суборенди №2/7 від 10 листопада 2024 року, де вказав, що офісне приміщення орендує у кількості 1, а у довідці зазначив 463 шт.
…Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
…Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
…Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
…ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника…».
Однак, з зазначеним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу підтвердити відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
Якихось спеціальних вимог до зазначеної довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, у Тендерній документації Замовник не встановлював. Як і не встановлював Замовник у Тендерній документації умов про надання учасниками Закупівлі підтверджуючих документів на автомобілі та/або приміщення, зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, а саме - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11 лютого 2025 р. №03-05-14/125, в якій зазначено, що ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації замовника, надає інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, а саме:
- Microsoft Office 2010, Windows XP, IBM Lotus Notes, 1C, версія 8.3;
- Антівірусні програми, Пакет серверних програм.
№ Найменування обладнання Кількість Технічний стан Примітки (власність, оренда тощо)
1 Комп’ютер 1173 задовільний Власне/орендоване
2 Монітор 827 задовільний Власне/орендоване
3 IP телефон 579 задовільний Власне/орендоване
4 Принтер 291 задовільний Власні
5 Багатофункціональний пристрій 334 задовільний Власне/орендоване
6 Меблі 7047 задовільний Власне/орендоване
7 Автомобілі 264 задовільний Власне/орендоване
8 Приміщення 463 задовільний Власне/орендоване
Комп’ютерною та офісною організаційною технікою, а також засобами телефонії забезпечені усі офіси Компанії в тому числі у м. Полтава.
Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог, наведених в Оголошенні про проведення закупівлі».
Також Скаржник подав ряд додаткових необов’язкових за умовами Закупівлі документів щодо наявної у Скаржника матеріально-технічної бази (зокрема, Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, Договір суборенди), що не вимагалися тендерною документацією і стосовно недостатності чи неповноти яких Замовник не мав висувати вимог та/або робити висновок про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника.
Таким чином, Скаржник у повній мірі дотримався вимоги Тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. За таких обставин, в цій частині відсутній факт наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Скаржником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Відтак, Замовник не мав права ані розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, ані відхиляти тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з невиконанням, на думку Замовника, такої вимоги, яка по своїй суті є незаконною.
Скаржник вбачає, що Замовник штучно у протиправний спосіб використав механізм усунення виявлених невідповідностей, щоб у подальшому виправдати відхилення тендерної пропозиції Скаржника як невиправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому Замовник не вказує у Протоколі від 21.02.2025 №40, якої саме умови Тендерної документації, на думку Замовника, Скаржником не було дотримано, і, де саме у Тендерній документації передбачене положення щодо подання у складі тендерної пропозиції учасників Закупівлі підтверджуючих документів на автомобілі та приміщення.
Разом з тим, у Протоколі від 21.02.2025 №40 Замовник посилається на недіючі норми законодавства як на підставу відхилення тендерної пропозиції Скаржника, зокрема, підпункт 1 пункту 41 Особливостей. Також, у Протоколі від 21.02.2025 №40 Замовник посилається на недіючу редакцію абзацу 1 пункту 40 Особливостей.
Отже, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги пунктів 43 та 44 Особливостей.
Крім того, 22 лютого 2025 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 від 22 лютого 2025 р. №44, в якому зазначено рішення про визначення ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі.
Однак, враховуючи незаконність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, зазначені рішення про визначення ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі є також незаконними та підлягають скасуванню.
×
-
Назва доказу:
12. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 від 22 лютого 2025 р. №44.
-
Повʼязаний документ:
12-Протокол_44_про_визначення_учасника_переможцем_та_намір_укласти.docx
-
-
Назва доказу:
11. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" від 11 лютого 2025 р. №03-05-14/125.
-
Повʼязаний документ:
11-Довідка мат тех база.pdf
-
-
Назва доказу:
10. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 від 21.02.2025 №40.
-
Повʼязаний документ:
10-Протокол відхилення №40_21.02.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
9. Тендерна документація по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Послуги на закупівлю послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги» (66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»), затверджена Протоколами уповноваженої особи
-
Повʼязаний документ:
9-Тендерна документація за Особливостями.docx
-
-
Назва доказу:
8. Наказ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" від 30.06.2022 №332-к.
-
Повʼязаний документ:
8-Наказ на призначення Цеслі В.С.pdf
-
-
Назва доказу:
7. Наказ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" від 30 червня 2021 року №335-к.
-
Повʼязаний документ:
7-Наказ Мейзнер Яцек.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Протокол №4/2021 засідання Наглядової ради НАСК «ОРАНТА» від 24 червня 2021 року.
-
Повʼязаний документ:
6-Протокол засідання Наглядової ради.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу».
-
Повʼязаний документ:
5-Опис код Статут 14.12.21.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Статут ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА".
-
Повʼязаний документ:
4-Статут 2021 року.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 06.02.2025 з відомостями про ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА".
-
Повʼязаний документ:
3-06_02_2025_витяг ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Довіреність, видана ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" 02.08.2024 (на підтвердження повноважень особи - підписанта Скарги).
-
Повʼязаний документ:
2-Довіреність Тендер Цесля В.С..rar
-
-
Назва доказу:
1. Довіреність, видана ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" 24.02.2025 (на підтвердження повноважень особи - підписанта Скарги).
-
Повʼязаний документ:
1-Довіреність АМКУ Цесля В.С..zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
4. Зобов’язати Замовника, ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628, скасувати рішення про визнання ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі, викладене в електронній системі закупівель; 5. Зобов’язати Замовника, ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628, скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" від 22 лютого 2025 року, викладене в електронній системі закупівель.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі, в тому числі неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", неправомірне визнання ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", якого Замовник своїм неправомірними рішеннями про відхилення тендерної пропозиції Скаржника і про визнання ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" переможцем Закупівлі фактично позбавив можливості участі у Процедурі закупівлі на конкурентних засадах із рівним ставленням до кожного з учасників, об’єктивним та неупередженим визначенням переможця Процедури закупівлі, – керуючись статтями 40 та 55 Конституції України, статтями 5, 18, 22, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 43, 44, 55-67 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника, ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", викладене в електронній системі закупівель;