-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт))
Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт))
Завершена
2 715 703.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 157.04 UAH
мін. крок: 1% або 27 157.04 UAH
Номер:
c35a551afbfd42fbb78a7a0b7ab23569
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 11:01 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-02-04-008708-a 04.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центру професійно-технічної освіти №1 м. Івано-Франківська (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 05.02.2025 №11 зі змінами (далі – ТД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо внесення змін від 05.02.2025 №11, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 №21, повідомлення про намір укласти договір, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 26.02.2025 року та від 27.02.2025 року.
За результатами проведення моніторингу, під час дослідження питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" встановлено наступне.
Замовником у пункті 9 частини 1 Додатку 1 до ТД вимагається надати Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Учасником ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" у складі тендерної пропозиції не надано саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Також, Замовником у Додатку 1 ТД вимагає від учасника надати заповнений проєкт договору (всі дані, які стосуються учасника) про закупівлю з усіма додатками (відповідно до Додатку № 3 до ТД).
Учасником ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надано проєкт договору без додатків.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.02.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 26.02.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ"
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасника ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ".
Також, Замовником у пункті 3 Додатку 2 ТД вимагається надати учаснику Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) у форматі «PDF», WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього, розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Учасником ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" у складі тендерної пропозиції не надано розрахунки договірної ціни у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Також, Замовником у Додатку 2 ТД вимагається надати учаснику надати розрахунок ціноутворення і матеріально-технічну базу, заявленим у кошторисній документації, яка діє на момент подання пропозиції.
Учасником ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" у складі тендерної пропозиції не надано вказаний розрахунок.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
04.03.2025 10:06 - 19.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 10:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.03.2025 прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ".
Дата публікації звіту:
04.03.2025 16:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
05.03.2025 10:54
Запити/Пояснення
Номер:
03e1618f10d1479fa0ea1d7e57e9206f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.02.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-04-008708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), з посиланням на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9a7dbb1361a449e6884d74583f909192
Назва:
Відповідь на запити УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2025
Дата опублікування:
27.02.2025 13:15
Опис:
Відповідь на запити УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2024
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі Меморандуму про співпрацю (№ М-01/08-24-19-VET від 01.08.2024 р.) між Громадською організацією «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» та Центром професійно-технічної освіти №1 м. Івано-Франківська.
Щодо реалізації напряму «Підтримка реформи професійної освіти в Україні» Швейцарсько-Українського проєкту DECIDE, Грантові Угоди №04/12-2024-ГУ/VET, від 20.12.2024р.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена цією Угодою (додаток 2 Кошторис) та відповідно до дефектних актів (додаток). Також додаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з посиланням на обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
(https://cpto1.if.ua/derzhzakupivli/proiekt-decide.html)
Номер:
8ca38c6a1b7546a88aa13c1ebef8cc33
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2025 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ, вул.Тисменицька, 246 (45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-04-008708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у пункті 9 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) вимагається надати Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" те, що ним не надано саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?
2. Замовником у Додатку 1 ТД вимагає від учасника надати заповнений проєкт договору (всі дані, які стосуються учасника) про закупівлю з усіма додатками (відповідно до Додатку № 3 до ТД).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" те, що ним надано проєкт договору без додатків?
3. Замовником у пункті 3 Додатку 2 ТД вимагається надати учаснику Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) у форматі «PDF», WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" те, що ним не надано розрахунки договірної ціни у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін?.
4. Замовником у Додатку 2 ТД вимагається надати учаснику надати розрахунок ціноутворення і матеріально-технічну базу, заявленим у кошторисній документації, яка діє на момент подання пропозиції.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ" те, що ним не надано вказаний розрахунок?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb235e8ff63545d0be2dfa4016d514fa
Назва:
Відповідь на запити УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2025 та 26.02.2025
Дата опублікування:
26.02.2025 13:39
Опис:
1. Відповідь на запити УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2024
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі Меморандуму про співпрацю (№ М-01/08-24-19-VET від 01.08.2024 р.) між Громадською організацією «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» та Центром професійно-технічної освіти №1 м. Івано-Франківська.
Щодо реалізації напряму «Підтримка реформи професійної освіти в Україні» Швейцарсько-Українського проєкту DECIDE, Грантові Угоди №04/12-2024-ГУ/VET, від 20.12.2024р.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена цією Угодою (додаток 2 Кошторис) та відповідно до дефектних актів (додаток). Також додаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з посиланням на обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
(https://cpto1.if.ua/derzhzakupivli/proiekt-decide.html)
2.Відповідь на запити УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.02.2025
Помилково враховані вказані зауваження при розгляді тендерної пропозиції ФОП Гаврилюк.