• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу  за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт))

Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу  за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт))

Завершена

2 715 703.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 157.04 UAH
Період оскарження: 04.02.2025 15:09 - 17.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Не правомірне визначення переможця

Номер: a3684466b7af43f383dc5932fa8e98de
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-008708-a.c3
Назва: Не правомірне визначення переможця
Скарга:
Вих. № 1 Від 15.03. 2025 року Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб’єкт оскарження: КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» Код ЄДРПОУ 19399200 Україна, 78001, Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н, місто Тлумач, вул. Верховної Ради, будинок 1 тел/факс: +380685071126 e-mail: koopbydivelnik@ukr.net Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Центр професійно-технічної освіти №1 м.Івано-Франківська Код за ЄДРПОУ: 05536596 76492, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Тисменицька, 246 тел/факс: +380950614009 Email:andriylaki@gmail.com Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-04-008708-a Очікувальна вартість закупівлі: 2715703,52 грн з ПДВ СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)) 04.02.2025 15:10 Центр професійно-технічної освіти №1 м.Івано-Франківська (надалі за текстом - Замовник) оголосило процедуру закупівлі (Державна закупівля, Відкриті торги з особливостями) на предмет виконання робіт: Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0- Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) Процедура ( Відкриті торги з особливостями) (надалі за текстом - Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі UA-2025-02-04-008708-a. Очікувана вартість Закупівлі: 2715703,52 грн з ПДВ . На участь у Закупівлі подали три учасник а саме: 1. ФОП «ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ з сумою 2 361 587,02 грн. з ПДВ 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КПМ БУД ТРАНС» з сумою 2709978,00 грн. з ПДВ 3. Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» з сумою 2 699 959, 00 грн. з ПДВ Після аукціону понизив тільки ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КПМ БУД ТРАНС» з сумою 2 682 800,00 грн. з ПДВ Згідно рішення Замовника протоколу № 27 від 04.02.2025 року учасника ФОП «ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ» за процедурою закупівлі : Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0- Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) Згідно рішення Замовника протоколу було відхилено на підставі абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостям , не віповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перейшовши до розгляду наступного учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КПМ БУД ТРАНС». , Замовник згідно рішення Протоколу № 30 від 11 березня 2025 року про визначення переможцем відкритих торгів (з Особливостями) Ідентифікатор Закупівлі UA-2025-02-04-008708-a. , відповідно до предмету закупівлі: Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0- Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) Визначив ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КПМ БУД ТРАНС» код ЄДРПОУ 34436313 (далі Переможець) з пропозицією 2 682 800, 00 грн. з ПЛВ Ми , Кооператив «Будівельник» код ЄДРПОУ 19399200 (Остаточна пропозиція 2 699 959 грн. 00 коп.), не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, крім того, вважаємо, що дане рішення є необґрунтованим та таким, що базується на неправдивій інформації, що була наведена у Протоколі розгляду пропозиції зважаючи на наступне. Згідно вимоги Замовника потрібно було подати: Додаток № 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1.1 Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції: Кошторисну документацію у складі: = зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою:; = підсумкової відомості ресурсів; = об’єктних і локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); = пояснювальної записки до локального кошторису; = розрахунком загально-виробничих витрат; = розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; = розрахунком прибутку; = розрахунком інших витрат; Замовником було подано : Додаток № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Відомість обсягів робіт Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ, вул.Тисменицька, 246 № п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 Локальний кошторис 02-01-01 на ремонтні роботи (ХАБ) Роздiл 1. Прорізи. ДВЕРІ 1 Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах (виконується силами Замовника) шт 2 2 Знімання наличників (виконується силами Замовника) м 21,64 3 Знімання дверних полотен (виконується силами Замовника) м2 4,41 4 Розширення дверного прорізу м3 0,63 5 Заповнення дверних прорізів ДВ-18,19 блок 2 6 Дверні полотна ДВ-18,19 шт 2 7 Піна монтажна Ceresit (або аналог) шт 2 Роздiл 2. Прорізи. Вікна Згідно даного (Відомость обсягів робіт) потрібно розрахувати і подати Договірну ціну. Що робить Учасник переможець яке порушення яке не совмісне з Законістю проведення тендерних закупівель згідно основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Так Учасник переможець подає свій розроблений локальний кошторис під копірку з іветорською кошторисною дикоминтацією. Інвесторська кошторисна документація була подана Замовником на зауваження зробленим на запити УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВДИТ СЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2025 року • 1182_ДЦ_ВОБ.docx • 1182_ДЦ_ДЦ.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-02.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-03.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-04.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-05.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-06.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-07.docx • 1182_ДЦ_ОК_02-01.docx Локальний кошторис Учасника Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) поточний ремонт Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтні роботи (ХАБ) Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) Основа: Кошторисна вартість 787,79372 тис. грн. креслення (специфікації ) № Кошторисна трудомісткість 2,41127 тис.люд.год. Кошторисна заробітна плата 279,04121 тис. грн. Середній розряд робіт 3,7 розряд Складений за поточними цінами станом на “6 лютого” 2025 р. № Ч.ч. . Обґрунту- вання (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кіль- кість Вартість одиниці, грн. Загальна вартість, грн. Витрати труда робітників, люд.год. Всього експлуа- тації машин Всього заробіт- ної плати експлуа- тації машин не зайнятих обслуговуванням машин заробіт- ної плати в тому числі за- робітної плати в тому числі за- робітної плати тих, що обслуговують машини на одини- цю всього 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Роздiл 1. Прорізи. ДВЕРІ ДВЕРІ 1 КР6-13-1 Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах(виконується силами Замовника) 100 шт 0,02 __-__ - __-__ - - - __-__ - __-__ - __-__ - 2 КР6-15-1 Знімання наличників(виконується силами Замовника) 100 м 0,2164 __-__ - __-__ - - - __-__ - __-__ - __-__ - 3 КР6-14-1 Знімання дверних полотен(виконується силами Замовника) 100 м2 0,0441 __-__ - __-__ - - - __-__ - __-__ - __-__ - 4 КР3-2-1 Розширення дверного прорізу 10 м3 0,063 17084,10 11608,35 5475,75 2008,49 1076,30 731,33 344,97 126,53 117,6840 18,5071 7,41 1,17 5 КБ10-28-6 Заповнення дверних прорізів ДВ-18,19 1 блок 2 827,32 804,19 __-__ - 1654,64 1608,38 __-__ - 7,6560 - 15,31 - 6 С126-388 варіант 4 Дверні полотна ДВ-18,19 шт 2 8009,63 - __-__ - 16019,26 - __-__ - __-__ - __-__ - З 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 7 С188888-21 варіант 4 Піна монтажна Ceresit (або аналог) шт 2 271,30 - __-__ - 542,60 - __-__ - __-__ - __-__ - Подаємо локальний кошторис який було подано як пояснення Замовника Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ, вул.Тисменицька, 246 ДЦ Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтні роботи (ХАБ) Ремонтні роботи Основа: Кошторисна вартість 800,65885 тис. грн. креслення (специфікації ) № Кошторисна трудомісткість 2,41452 тис.люд.год. Кошторисна заробітна плата 279,45395 тис. грн. Середній розряд робіт 3,7 розряд Складений за поточними цінами станом на “27 жовтня” 2024 р. № Ч.ч. . Обґрунту- вання (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кіль- кість Вартість одиниці, грн. Загальна вартість, грн. Витрати труда робітників, люд.год. Всього експлуа- тації машин Всього заробіт- ної плати експлуа- тації машин не зайнятих обслуговуванням машин заробіт- ної плати в тому числі за- робітної плати в тому числі за- робітної плати тих, що обслуговують машини на одини- цю всього 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Роздiл 1. Прорізи. ДВЕРІ ***ДВЕРІ*** 1 КР6-13-1 Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах (виконується силами Замовника) 100 шт 0,02 __-__ - __-__ - - - __-__ - __-__ - __-__ - 2 КР6-15-1 Знімання наличників кількість: R2((1+2,1*2,1)*2*2) (виконується силами Замовника) 100 м 0,2164 __-__ - __-__ - - - __-__ - __-__ - __-__ - 3 КР6-14-1 Знімання дверних полотен (виконується силами Замовника) 100 м2 0,0441 __-__ - __-__ - - - __-__ - __-__ - __-__ - 4 КР3-2-1 Розширення дверного прорізу 10 м3 0,063 19721,38 11608,35 8113,03 3000,31 1242,45 731,33 511,12 189,02 117,6840 26,6694 7,41 1,68 5 КБ10-28-6 Заповнення дверних прорізів ДВ-18,19 1 блок 2 827,50 804,19 __-__ - 1655,00 1608,38 __-__ - 7,6560 - 15,31 - 6 С126-388 варіант 4 Дверні полотна ДВ-18,19 шт 2 8009,63 - __-__ - 16019,26 - __-__ - __-__ - __-__ - 7 С188888-21 варіант 4 Піна монтажна Ceresit (або аналог) шт 2 271,30 - __-__ - 542,60 - __-__ - __-__ - __-__ - Щоб ми не робили порівняння бо всюди сходиться тільки в Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07 Є різниця тільки у вартості обладнання В Учасника Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано- Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-07 Влаштування сходового електропідйомника для інвалідного візка Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 ( 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)) Основа: креслення (специфікації ) № відомості тощо Кошторисна вартість 86,05238 тис. грн. Складений за поточними цінами станом на “6 лютого” 2025 р. № Ч.ч. Документ, що обґрунтовує ціну Найменування і характеристика устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування Одиниця виміру Кількість Вартість одиниці, грн. Загальна вартість, грн. 1 2 3 4 5 6 7 1 1914-7134 варіант 1 Сходовий електропідйомник для інвалідного візка ; ( маса=0,14) шт 1 83546,00 83546,00 Разом 83546,00 Транспортні та заготівельно-складські витрати 2506,38 Порядок, п. 3. 14 Витрати зі складання і розташування устаткування, що не монтується, меблів та інвентарю ( будівельні роботи ) грн. 86052,38 - - Всього по кошторису 86052,38 Склав _____________________________________ [посада, підпис ( ініціали, прізвище )] Перевірив _____________________________________ [посада, підпис ( ініціали, прізвище )] В Замовника Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ, вул.Тисменицька, 246 ДЦ Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07 на Влаштування сходового електропідйомника для інвалідного візка Ремонтні роботи Основа: Кошторисна вартість 82,06656 тис. грн. креслення (специфікації ) № Кошторисна трудомісткість - тис.люд.год. Кошторисна заробітна плата - тис. грн. Середній розряд робіт - розряд Складений за поточними цінами станом на “27 жовтня” 2024 р. № Ч.ч. . Обґрунту- вання (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кіль- кість Вартість одиниці, грн. Загальна вартість, грн. Витрати труда робітників, люд.год. Всього експлуа- тації машин Всього заробіт- ної плати експлуа- тації машин не зайнятих обслуговуванням машин заробіт- ної плати в тому числі за- робітної плати в тому числі за- робітної плати тих, що обслуговують машини 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 1914-7134 варіант 1 Сходовий електропідйомник для інвалідного візка шт 1 78416,67 - __-__ - 78416,67 - __-__ - __-__ - __-__ - ПП Замовник не надав відповіді по суті заданій вимозі . Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника ск асувати рішення оформлене Протоколом уповноваженої особи Андрій Громадюк. від 11.02.2025 р, яким було визначено переможцем тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КПМ БУД ТРАНС». Голова кооперативу _________________/В.В. Турчин./
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 15:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.03.2025 13:24
Автор: Кооператив "Будівельник", Турчин Василь Володимирович +380685071126 koopbydivelnik@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0fc54b4fe20844beb18350b9b81cc46c
Заголовок пункту скарги: Не правомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником не надано відповіді Згідно даного (Відомость обсягів робіт) потрібно розрахувати і подати Договірну ціну.
Що робить Учасник переможець яке порушення яке не совмісне з Законістю проведення тендерних закупівель згідно основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Так Учасник переможець подає свій розроблений локальний кошторис під копірку з іветорською кошторисною дикоминтацією.
Інвесторська кошторисна документація була подана Замовником на зауваження зробленим на запити УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВДИТ СЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2025 року
• 1182_ДЦ_ВОБ.docx
• 1182_ДЦ_ДЦ.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-02.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-03.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-04.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-05.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-06.docx
• 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-07.docx
• 1182_ДЦ_ОК_02-01.docx
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо переможця

Номер: b3da15b53c6d402f8d17326adf5949e7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-008708-a.a2
Назва: Вимога щодо переможця
Вимога:
• Вимога до Замовника . Ми не будемо шукати помилок в учасника ПЕРЕМОЖЦЯ -Приватне підприємство «КПМ БУД ТРАНС» в поданих довідках ми вкажемо конкретне порушення , щодо проведення закупівлі: Поточний ремонт приміщення профорієнтаційного хабу за адресою: м. Івано-Франківськ,вул.Тисменицька, 246 Кооператив «Будівельник» не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, крім того, вважаємо, що дане рішення є необґрунтованим та таким, що базується на неправдивій інформації, що була наведена у Протоколі розгляду пропозиції зважаючи на наступне. Вимога Замовника: - Створення та подання учасником документів пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та шляхом накладення на неї КЕП/УЕП, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції. - Кошторисну документацію у складі: = зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою:; = підсумкової відомості ресурсів; = об’єктних і локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); = пояснювальної записки до локального кошторису; = розрахунком загально-виробничих витрат; = розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; = розрахунком прибутку; = розрахунком інших витрат; • Що випливає із нами прописаного зауваження . • Так учасник ПЕРЕМОЖЕЦЬ подає досконалу кошторисну документацію скопіровану з інвесторської кошторисної документації Замовника слово в слово буква в букву. • Інвесторська документація подана Замовником на сайт на Відповідь на запити УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.02.2024 • • 1182_ДЦ_ВОБ.docx • 1182_ДЦ_ДЦ.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-02.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-03.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-04.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-05.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-06.docx • 1182_ДЦ_ЛК1_02-01-07.docx • 1182_ДЦ_ОК_02-01.docx • 1182_ДЦ_ПВР.docx Просимо првести порівняння з поданою кошторисною докуметацію учасника ПЕРЕМОЖЦЯ Више приведене порушення веде до дискваліфікації учасника переможця. Просимо переглянути своє рішення щодо переможця. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо. Відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням цих особливостей. Як вбачається з ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. У Постанові ВС від 29.01.2021р. вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Згідно з п.48 Особливостей № 1178, під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені ст.16 Закону № 922. Застосування таких критеріїв є його правом, а не дискримінаційною вимогою. А у разі закупівлі послуг або робіт замовник зобов’язаний, вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до ст.16 Закону № 922 (далі-Закону). На виконання ст.5. Закону замовником забезпечено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівля здійснювалась за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мали можливість брати участь у процедурі закупівлі Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не встановлював жодних дискримінаційних вимог до учасників. Запевняємо, що замовником було вжито всіх можливих заходів, щоб не допустити дискримінації учасників. У пп. 6.3. п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». У Додатку № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: «Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі виконання робіт, які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатимуть вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, у необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі зазначається посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, або еквівалент» Учасник, якого визнано переможцем торгів, надав кошторисну документацію у складі: = зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою:; = підсумкової відомості ресурсів; = об’єктних і локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); = пояснювальної записки до локального кошторису; = розрахунком загально-виробничих витрат; = розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; = розрахунком прибутку; = розрахунком інших витрат; Учасник підписав подану тендерну пропозицію шляхом накладення на неї УЕП, - Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Кабінет Міністрів України Постановою № 1298 від 12.12.2023 р. «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Постанова) встановив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг. З набуття чинності постанови , починаючи з 31.12.2023 року замовник може вимагати від учасника підписувати подані документи тендерної пропозиції не тільки КЕП, але і УЕП. Також слід звернути увагу, що під час здійснення моніторингу не було виявлено ознак порушення вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Також учасники , які подали пропозиції, зазначили, що вони вивчивши оголошення про проведення відкритих торгів та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даній тендерній пропозиції. Таким чином, під час проведення закупівлі замовник торгів забезпечив дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, про що свідчить той факт, що до участі в торгах подали пропозиції три учасники торгів, а на стадії подання пропозиції жоден учасник не подав скарги, зауваження , чи пропозиції щодо внесення змін в тендерну документацію, що свідчить про відкритість , прозорість та обгрунтованість вимог замовника до учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: e59ceefdcca640e6bfb70d3e51bb032f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-008708-a.c1
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Ми вибираємо тільки дану технічну вимогу як виконав її учасник Переможець - ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ". ВИМОГИ ПО ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі виконання робіт, які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатимуть вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, у необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі зазначається посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, або еквівалент - 3. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) подаються у форматі «PDF», WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних ВІДСУТНІЙ - - 4. Надати календарний графік виконання будівельно - монтажних робіт згідно наказу №2 Мінрегіонбуду від 13.01.2009 із зазначеням всіх робіт згідно локального(-их) кошториса (-ів) в колонці переліку видів робіт. Те що подано самодіяльність Вимога не виконана ВІДСУТНІЙ - Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України. Разом з тим, інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків та діє на момент подання пропозиції. На підтвердження цієї вимоги про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Учасник повинен надати довідку у довільній формі з підтвердженням вищевикладеного, а також надати розрахунок ціноутворення і матеріально-технічну базу, заявленим у кошторисній документації, яка діє на момент подання пропозиції. ВІДСУТННЯ Відомість ресурсів із вказуванням країни виробника Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 6.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі вказана у Додатку 2 до цієї тендерної документації. 6.2. Подаючи свою пропозицію учасник підтверджує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства. 6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».НЕ ПОДАНО КРАЇНИ ВИРОБНИКА ) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. НЕ ПОДАНО Слід зазначити, що при визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Так, зокрема, відповідно до пункту 3.26. Настанови з визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови. Відповідно до пункту 3.40. Настанови з визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови. Тому вищезазначені форми, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та інформацію щодо найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, можуть зазначатись невідʼємними додатками до договору про закупівлю. Крім цього, у документі щодо інформації про ціни на матеріальні ресурси, обовʼязково має додаватися інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відповідно до частин другої та третьої статті 36 Митного Кодексу України (далі - МКУ) країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених МКУ. Під країною походження товару можуть 4 розумітися група країн, митні союзи країн, регіон чи частина країни, якщо є необхідність їх виділення з метою визначення походження товару. Договірна ціна де вказано подачу ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ згідно норм ДБН та постанови потрібно щоб складав сертифікований спеціаліст . Даного виконавця не має. Згідно поданої довідки наявність спеціалістів в учасника переможця не має виконавця робіт на будівельному майданчику. Вище прописані помилки на виконання технічної частини повністю підпадають на дискваліфікацію учасника переможця . - Просимо переглянути визначення учасника переможцем ФОП "ГАВРИЛЮК РОМАН РОМАНОВИЧ". , та перейти на розгляд наступного учасника. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо що, 24.02.2025 Державна Аудиторська Служба України розпочала моніторинг закупівлі замовника, під час якого виявлено порушення. Тому беручи до уваги зауваження Державної Аудиторської Служби України та Вашу вимогу учасника буде повернено на кваліфікацію та опрацьовано зауваження в процесі додаткового вивчення.
Статус вимоги: Задоволено