-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Завершена
71 933 361.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 359 666.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 359 666.81 UAH
Номер:
ccdb50c38b8c44ee840c75c72f7ead2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:22 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2025-02-04-001120-a 04.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «БРОВАРСЬКЕ ШБУ № 50», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04 лютого 2025 року № 21/668 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50» (далі - ПРАТ «БРОВАРСЬКЕ ШБУ № 50»), вимогу про усунення невідповідностей до 06.03.2025 та відповідь на неї, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 07 березня 2025 року, протокол уповноваженої особи Замовника від 07.03.2025 № 668-3, договір підряду від 18.03.2025 № 201-10 на суму 71 587 480,48 грн у т.ч. ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 28.03.2025 та 01.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
07.04.2025 11:24 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
013913379cea452cba3b06beb771a565
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2025 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-001120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з посиланням на відповідні файли, яким чином учасник торгів приватне акціонерне товариство «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» усунув невідповідності визначені Замовником (до 06.03.2025 14 год 51 хв), у строк що не перевищує 24 годин.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9368024fa6b44eb6a915d7f37480752d
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
28.03.2025 08:46
Опис:
На запит про надання пояснення Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі UA-2025-02-04-001120-a (моніторинг UA-M-2025-03-24-000057) від 25.03.2025 надаємо наступну відповідь.
Щодо пункту 1,3 Запиту.
Відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.02.2024 Nº H-39, КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва (І черга будівництва).
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу (позитивний Експертний звіт від 04.12.2024 Nº 03-0511-24/ЕП/КО (копія додається).
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі (копія додається).
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Бюджетне призначення визначено наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 Nº H-15 «Про капітальний ремонт обʼєктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (копія додається).
Для документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання умов договору про закупівлю, надається копія договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю від 14.05.2025 Nº 200-10 та копія платіжної інструкції від 14.03.2025 Nº 13760.
Щодо пункту 2 Запиту.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури в частині підтвердження вимог Додатку 1 «Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації.
Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Учасник у строк, передбачений Особливостями, усунув виявлені невідповідності шляхом завантаження файлів, а саме:
Файл завантажений 6 березня 202511:10 Відгук ШБУ-50 Шумського.zip;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 5 Паспорт Гончаренко ОВ id витяг та довідка.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 Договірна ціна вул Зрошувальна.xls.asice.zip;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 6 Договірна ціна вул Зрошувальна.pdf.asice.zip;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 5 Паспорт Гончаренко ОВ id витяг та довідка.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 2 Довідка про виконання аналогічного договору виправлена.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_76 Копії Наказів Пріхнич МП водій навант 6р.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_23 Копії Наказів Гулий ВГ маш котка.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_45 Копії Наказів Троцький ВІ маш крана.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_76 Копії Наказів Пріхнич МП водій навант 6р.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_85 Копії Наказів Юхта ОМ мех та суміщення.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4 Довідка про кваліфікацію працівників виправлена.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 2 Довідка про виконання аналогічного договору виправлена.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_85 Копії Наказів Юхта ОМ мех та суміщення.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_52 Копії Наказів Крук ВІ та суміщення на вантажному борт авто.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_45 Копії Наказів Троцький ВІ маш крана.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4 Довідка про кваліфікацію працівників виправлена.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_23 Копії Наказів Гулий ВГ маш котка.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_1 Наказ 18-к від 12022025 на працівників щодо суміщення ч4 ост.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 1 Довідка про наявність парку машин та механізмів виправлення.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_1 Наказ 18-к від 12022025 на працівників щодо суміщення ч4 ост.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_52 Копії Наказів Крук ВІ та суміщення на вантажному борт авто.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 1 Довідка про наявність парку машин та механізмів виправлення.pdf.
Номер:
cb1b8667d95b4ae1addb1cdf31cd683d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-001120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), чому Замовник встановив вимогу про усунення невідповідностей, в частині надання приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» у складі тендерної пропозиції завантаженого файлу «договірна ціна», в якому відсутнє найменування/назви розділів відповідно до Відомостей обсягів робіт (ВоQ) згідно з додатком № 2 до тендерної документації, який у відповідності до вимог тендерної документації стосується пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Технічної специфікації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
86d5cef5edf94ef2998732d24ad328c6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.04.2025 16:33
Опис:
На запит про надання пояснення Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі UA-2025-02-04-001120-a (моніторинг UA-M-2025-03-24-000057) від 28.03.2025 надаємо наступну відповідь.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. (п 43 Особливостей)
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. (п 43 Особливостей).
Відповідно до вимог п 8 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні були подати тендерну пропозицію, яка включає договірну ціну, складену відповідно до Відомостей обсягів робіт ((ВоQ), наведених у Додатку № 2 до тендерної документації.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" (код ЕДРПОУ 05408668) була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 06 березня 2025 14:51., включаючи усунення невідповідності, в частині завантаженого файлу 05 березня 2025 20:34 «Договірна ціна вул Зрошувальна.xls.asice.zip», а саме - додати найменування/назви розділів відповідно до Відомостей обсягів робіт (ВоQ) (Додаток № 2).
В даному випадку відсутність найменувань/назв розділів у файлі «Договірна ціна» є невідповідністю, яка стосується виконання вимог тендерної документації, зокрема Відомостей обсягів робіт (ВоQ), що є складовою технічної специфікації. Слід зазначити, що ця невідповідність - відсутність найменувань/назв розділів у файлі «Договірна ціна» (її виправлення), не змінила загальну ціну пропозиції, не вплинула на вартість, визначену в тендерній пропозиції, не змінила ціни на матеріали або інші складові кошторису та не призвела до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на викладене вище, дії замовника щодо встановлення вимоги про усунення невідповідностей у частині зазначення найменувань/назв розділів у договірній ціні відповідають чинним нормам законодавства у сфері публічних закупівель.