-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Завершена
71 933 361.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 359 666.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 359 666.81 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 256609f0bd694b20a005997f39996809
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 379acce66ab340b196e38fd44e9c5c8f
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8d8a37eab6c34525b7ee50248fc9813c
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 9dff5d1784b8439ebdc0f27d254be907
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 2ad1b397f46d4887a2260d5af8082704
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 08f1e4fd002845ba9c8277b97360df24
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ae7c519dc7f641e7afb32df7d38a9b76
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 346f6121c7e94f8e82dbed44270d8001
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 0a446a0fe8ea4e669902cd9e4caa81a3
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 7517eaec26df43369d9af5f070705f5a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 164ce4a39a2045f6ad5439649efe6a57
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 67dedbfc8c32468bac58830db1dec441
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 80c4e76cb5094b9bbf4f9113a1ebd345
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 4494531a9aea4bf0a14b24106dea5384
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 7ff11c05b2134a2db9e457e980581b93
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 43a5c40ec236481ca662a429afbe4582
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: ce075202c9a3441ab93585f86aa4b9fb
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f491ff1eadef4e8ea9b506acc6e29e1b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b1aaa46c065c48fa8551bb5b51dc66b2
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8d1e548cc3604634aed26696436fcc7a
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 0f53b179aabf41029d8d7357d16c5360
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 6a934accf4fe46289402c84389cce47a
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 76b1ed2bd77f49dfb024a1319c141a70
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 3bd5a736a32645bcbe7df9e74eb3c450
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: cac50605031d4e0da0ea85916915dfff
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2057ef48e4fd4ad4b4a69789db19d17b
Критерій стосується лоту Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою:
№ з/п Найменування машин та механізмів тощо Державний реєстраційний номер (у разі наявності) Власна (-ий) або залучена на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо (вказати яких) №, дата Договору на підставі якого знаходиться в користуванні (у разі такого)
1 2 3 4 5
Примітки:
* Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми власними, чи залученими.
До довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт.
Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці:
Таблиця 1
№ Найменування Мінімальна кількість
Приклад заповнення
1 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування не менше 2000 мм мінімум 1 одиниця
2 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, не менше тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв мінімум 2 одиниці
3 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 мінімум 3 одиниці
4 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 мінімум 2 одиниці
5 Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність не менше 600 т/год мінімум 2 одиниці
6 Автогрейдери середнього типу, потужність не менше 99 кВт [135 к.с.] мінімум 1 одиниця
7 Бульдозери, потужність не менше 59 кВт [80 к.с.] мінімум 1 одиниця
8 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 8 т мінімум 4 одиниці
9 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 6,3 т мінімум 2 одиниці
10 Бульдозери, потужність не менше 79 кВт [108 к.с.] мінімум 1 одиниця
11 Машини поливально-мийні, місткість 6000 л мінімум 2 одиниці
12 Автогідропідіймачі мінімум 2 одиниці
13 Машини бурильні, глибина буріння 3,5 м мінімум 1 одиниця
14 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т мінімум 2 одиниці
15 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність не менше 10 т мінімум 5 одиниць
16 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т мінімум 2 одиниці
17 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т мінімум 1 одиниця
18 Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 1,25 м3 мінімум 1 одиниця
19 Автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 3 т мінімум 7 одиниці
20 Машина маркірувальна самохідна, місткість 460 л мінімум 1 одиниця
21 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 2,2 т мінімум 2 одиниці
22 Грунтовий коток, маса не менше 13 т мінімум 1 одиниця
23 Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб мінімум 1 одиниця
24 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій мінімум 5 одиниць
25 Електростанції пересувні або генератори мінімум 5 одиниць
26 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 30 т мінімум 40 одиниць
У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Примітка: Зазначені машини та механізми можливо замінити на еквівалентні з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів.
1.1.2. Для документального підтвердження парку залучених машин/механізмів/обладнання, Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо).
Для документального підтвердження парку власних машин/механізмів/обладнання Учасник надає скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо не підлягає держаній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності.
1.1.3. Учасник повинен мати склад та виробничу базу, що знаходиться на території України.
Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база.
1.1.4. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, машини та механізми, які будуть залучені для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та не знаходяться на території України, будуть ввезені на нормативний строк виконання робіт з дотриманням вимог чинного законодавства України до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі.
1.1.5. Вимоги щодо наявності лабораторії:
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
1.1.6. Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу.
Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням.
Таблиця 2
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)
№
з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС
(по типах та марках) Зазначення приналежності*
1. 2. 3. 4. 5. 6.
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт);
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 2 Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (зі змінами), ДСТУ 9290-5:2024 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
При цьому, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1); час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Учасник надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на асфальтобетонний завод, зазначений в довідці, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції, виданий уповноваженим органом.
ID: 20fd2a76c7d9431e88a713b62c6c988b
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: bd32756a233643768da3e3fc61141211
Критерій стосується лоту Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі за встановленою формою:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада П.І.Б. Загальний стаж роботи на посаді для ІТР, років Загальний стаж роботи в дорожній галузі, років Номер та дата наказу про призначення (прийняття на роботу) або трудового договору або цивільно-правової угоди
1 2 3 4 5 6
Примітки:
* Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства.
Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації ⃰ (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції ⃰ (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції ⃰ (не менше 1 особи);
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт ⃰ (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- інженер виробничо-технічного відділу (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції ⃰ (не менше 1 особи).
⃰ У разі якщо особа здійснює та/або поєднує функції - Учаснику закупівлі необхідно надати документальне підтвердження на цю особу в тендерній пропозиції.
Перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники (не менше 36 осіб).
1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) та/або суміщення/сумісництво та/або трудові книжки та/або скановані трудові договори та/або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці.
1.3.3. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, усі працівники, вказані в Довідці про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, будуть залучені до виконання робіт до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі.
ID: f31868b63aac47dea862c0b43601c1e9
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3f97bb80044f4c4992ab94383984b263
Критерій стосується лоту Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про виконання власного аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и) повинен(ні) бути укладений(ні) протягом 2019-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі, за встановленою формою:
№
п/п Замовник (генпідрядна організація), адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписант договору) № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору
Перелік та обсяги робіт, що виконувалися/виконуються, місце знаходження об’єкту** Сума договору та вартість виконаних робіт;
грн. Строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) Номер та дата акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт (пункт, сторінка)***
1 2 3 4 5 6 7
Примітки:
* Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту вулиць, доріг міст та інших населених пунктів, категорія складності будівництва по яких ІІІ-V або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC2 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, зазначених в пункті 1.2.2, в натуральних величинах.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 100 % від загальної ціни договору.
** Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо)
*** Учасник повинен вказати № п/п та сторінку акту приймання виконаних будівельних робіт, де зазначається підтвердження обсягу основних видів робіт (згідно переліку п 1.2.2).
1.2.2. Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник:
1) улаштування основ та/або покриттів із щебенево-піщаної суміші – 10100 м2;
2) улаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття – 10100 м2;
3) улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – 10100 м2;
4) влаштування тротуарів з ФЕМ – 4200 м2;
5) встановлення бортових каменів – 3750 м.пог.;
6) встановлення опор зовнішнього освітлення – 40 шт.;
7) встановлення дорожніх знаків;
8) нанесення дорожньої розмітки;
9) досвід з виконання робіт з перевлаштування інженерних мереж, в тому числі:
- мережі дощової та/або зливової каналізації.
* Допускається відхилення в обсягах робіт до 5%.»
1.2.3 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.2.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датований поточним роком, який повинен містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи;
2) скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною;
3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору;
4) скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту для підтвердження класу наслідків об’єкту.
ID: 019562cb94064e68b1220d3f523c26d3
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2362317cd49d439685b416f2e99a4131
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fd7c6595788b49f380459c0b10d0844d
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: c3295f6fd50e4e9689938da7cc887d9f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6a9962b2a44e4a5cbece97646cf1adc8
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 2d90fb295e5d4d62947d072b3e936128
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Мова тендерної пропозиції
ID: a8f36589301944cca2977a065ccdb784
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 183f01929ad1412c872ffec0476b65e9
Критерій стосується лоту Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 359 600, 00 грн (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КК «Київавтодор»
Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01014
Код ЄДРПОУ: 03359026
IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669
ІПН 033590226652
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 180c3b787f284596b6e81d1c6668d63c
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: e5e11939019443b893471569db807369
Критерій стосується лоту Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: d499c617a1d4425ab02c5744b189aa9e
Очікуване значення :
365
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 3fd62adde3414333aca2443e6cd515e1
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор».
Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________».
Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6).
На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає:
- копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою.
Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду).
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
ID: 621868cd5f3d42e4afdb889f20e91bd7
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 16:42
Документ
Форма забезпечення
ID: 93aa5a19b69c45e5b7f2ceb4ad21ec22
Очікуване значення :
Іншій формі