-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення)
Завершена
2 683 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 16 099.20 UAH
мін. крок: 0.6% або 16 099.20 UAH
Номер:
b4e95003c692433787bf9da9fe25afdd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
06.05.2025 16:12 - 28.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2025 № 50-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 06.05.2025 № 50-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-02-03-015295-a 03.02.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.02.2025 № 57, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 88, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 11.03.2025 № 3729-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 88, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.02.2025, договір про закупівлю послуг від 17.03.2025 № 99-ТР/25 на суму 2 066 064,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пояснення надані 09.05.2025, 12.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» установлено наступне.
Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку 2 тендерної документації).
У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення) (код за ДК 021:2015 – 90520000-8) категорії В - епідемічно (інфекційно) небезпечні відходи, наведено перелік кодів та назв відходів, зокрема: 180104 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 180101 Гострі інструменти, 180109 Лікарські препарати виду та зазначено вид та операції з оброблення відходів згідно Закону України «Про управління відходами»: відновлення.
Також, згідно із підпунктом 4.6. пункту 4 «Документи та інформація для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4 до тендерної документації), учасником в складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами 180104, 180101, 180109 що є предметом закупівлі згідно із Додатком 2 до тендерної документації, або декларацію про провадження господарської діяльності, яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, що не відповідає вимогам підпункту 4.6. пункту 4 «Документи та інформація для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби від 07.05.2025 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вищевказаних дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами 180104, 180101, 180109 або декларації про провадження господарської діяльності, Замовником через електронну систему закупівель 12.05.2025 надана відповідь в якій зазначено, що згідно чинного законодавства, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів видається тільки на коди відходів визначених Законом України «Про управління відходами», позначені символом «*».
Однак, проведеним аналізом установлено, що відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 розділу І Закону України «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX) відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися.
Пунктом 36 частини першої статті 1 розділу І Закону № 2320-IX суб’єкт господарювання у сфері управління відходами - юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює збирання, купівлю, зберігання, перевезення, відновлення та/або видалення відходів відповідно до законодавства.
Також, пунктом 38 частини першої статті 1 розділу І Закону № 2320-IX визначено, що управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
Згідно із вимогами пункту 9 частини другої статті 17 розділу ІІ Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Отже, ствердження Замовника у поясненні про те, що згідно чинного законодавства, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів видається тільки на коди відходів визначених Законом України «Про управління відходами», позначені символом «*», не відповідає дійсності.
Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість, згідно із протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 88, визнав даного учасника переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
16.05.2025 15:55 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
17.03.2025 між КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», надалі за текстом - «Замовник» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ «ОЛЕСТАС ЕКО», надалі за текстом - «Виконавець», був укладений договір про закупівлю послуг № 99-ТР/24, надалі за текстом - «Договір».
Предметом договору згідно п. 1.1., є надання у 2025 році послуг за кодом ДК 021:2015 - код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення), надалі за текстом – «Послуга».
Щодо якості послуги зазначено (п. 2.1. та п. 2.3.) – якість послуги повинна відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам договору. У разі надання неякісних послуг або надання Виконавцем Послуг не в повному обсязі, Замовник має право за своїм вибором – односторонньо відмовитись від договору, шляхом його дострокового розірвання із застосуванням до Виконавця санкції у вигляді штрафу та відшкодування збитків.
Згідно вимог п. 4.3. Договору, Сторони погодили, що надання Послуг здійснюється Виконавцем по мірі накопичення відходів, але не рідше 1 разу на 2 дні, на підставі заявки Замовника. Постачальник станом на 23.05.2023 вимоги Договору, які зазначені в розділі V виконує не в повному обсязі, у зв’язку із чим Замовник керуючись п. 6.2.1., 6.2.2., 6.2.3. Договору та ст. 651 ЦК України, прийняв рішення про розірвання в односторонньому порядку Договору, у зв’язку із грубим порушенням Постачальником договірних зобов’язань.
Замовник послуг відповідно до вимог п. 6.2.2., 10.3. Договору, направив 09.05.2025 р. Виконавцю листа про дострокове розірвання договору в строк 20 ть днів після отримання відповідного повідомлення. За отриманим поштовим повідомлення Ф119, датою отримання повідомлення про розірвання Договору зазначено 14.05.2025 р., то днем розірвання Договору є 03.06.2025.
Приймаючи до уваги вищезазначені обставини, а також факт пред’явленої 16.05.2025 р. Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській обл. вимоги щодо припинення зобов’язань за договором з ТОВ «Олестас Еко» за наслідками проведеної перевірки, адміністрація підприємства повідомляє про те, що оскільки до дня направлення вимоги від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській обл. про припинення Договору, 09.05.2025 р. вже розпочата процедура розірвання Договору про закупівлю послуг № 99-ТР/24 від 17.03.2025 в односторонньому порядку, то датою припинення правовідносин з Виконавцем послуг є дата 03.06.2025.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 15:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.06.2025 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
01295ed74d4d4a318483e9b6ea4f7c01
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-03-015295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
96ca43622a3145e286cfe594d758be38
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2025-02-03-015295-a
Дата опублікування:
09.05.2025 10:30
Опис:
На ваш запит від 06.05.2025 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2025-05-06-000023 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами внесеними Постановою КМУ від 16 12.2020 №1266) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена постанова, а саме:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство «КОЛ КОР» не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
Так, відповідно до ст.2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи вищевикладене, дія Постанови від 11.10.2016 р. №710 не поширюється на комунальні некомерційні підприємства.
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану закупівель UA-P-2023-03-02-002853-b, джерелом фінансування даної закупівлі є: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій, а саме направлення запиту потенційним постачальникам №353/04 від 28.01.2025 р. Було отримано зворотню відповідь тільки від двух постачальників: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО». Комерційна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» не містила всіх видів відходів згідно потреби Замовника, тому за основу розрахунку очікуваної вартості закупівлі було взято ціни запропоновані ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені фахівцями лікарні з урахуванням галузевих стандартів та санітарно-гігієнічних вимог, за результатами чого, головною медичною сестрою було надано Службову записку, на підставі якої було проведено дану закупівлю.
Додатки:
- Копія Службової записки головної медичної сестри О.Приймак від 06.01.2025 р.
- Комерційна пропозиція від ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» вих 28/01-2 від 28.01.2025р.
- Комерційна пропозиція від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО»
Номер:
04a3420d7ecf4a5d878da5a3453d2200
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі прослуг «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-03-015295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення) (код за ДК 021:2015 – 90520000-8), наведено перелік кодів та назв відходів, зокрема: 180104 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 180101 Гострі інструменти, 180109 Лікарські препарати виду та зазначено вид та операції з оброблення відходів згідно Закону України «Про управління відходами»: відновлення.
Також, згідно з пунктом 4.6. пункту 4 «Документи та інформація для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4 до тендерної документації) учасником в складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» надано дозвіл на оброблення відходів, що є предметом закупівлі згідно з додатком 2 до тендерної документації: 180104, 180101, 180109?
2. Згідно з пунктом 4.5. розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі, щодо відходів за кодами 180104, 180101, 180109, відповідно до вимог пункту 4.5. розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c9ad66a483e7488c86f450a6f2966326
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2025-02-03-015295-a
Дата опублікування:
12.05.2025 16:46
Опис:
На ваш запит від 06.05.2025 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2025-05-06-000023 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Щодо питання першого.
Додаток 4 Тендерної документації містить вимогу: «4.6. Документальне підтвердження наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.»
У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3105/24 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЕКОСВІТ"
- ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Пунктом 4.6 Додатку 4 Тендерної документації не встановлено вимогу надання дозволу чи декларації по всім кодам класифікації відходів.
Згідно чинного законодавства Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів видається тільки на коди відходів визначених Законом України «Про управління відходами», позначені символом “*”. Вищенаведені дозволи відповідають вимогам тендерної документації в повному обсязі.
Щодо питання другого.
П. 4.5. Додатку 4 тендерної документації передбачає « Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.».
ПОСТАНОВА КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» передбачає наступне:
«8. Коди відходів поділяються на:
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не позначений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним.»
Тобто, тендерною документацією не вимагається надання ліцензію на кожен вид відходів, так як видача такої ліцензії не розповсюджується на всі види відходів, а тільки на відходи, які відносяться до небезпечних, а саме коди 18 01 03* та 18 01 08*. Підтверждуючі документи згідно даних кодів класифікації відходів надані в повному обсязі.
До «операцій що передбачені предметом закупівлі» відносяться операції з відновлення, це зазначено в таблиці додатку 2 тендерної документації в колонці «Вид та операції з оброблення відходів згідно Закону України «Про управління відходами»» в кожній графі виду відходів..
Відповідно до пункту 5 частини першої статті першої Закону України "Про управління відходами" відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Додаток 2 до Закону України "Про управління відходами" містить перелік операцій з відновлення відходів
R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*
R2 Відновлення/регенерація розчинників
R3 Рециклінг/відновлення органічних речовин, що не використовуються як розчинники, у тому числі компостування та інші процеси біологічної трансформації, а 15 також підготовка до повторного використання, газифікація та піроліз, коли компоненти використовуються як хімікати, та відновлення органічних матеріалів у вигляді засипки
R4 Рециклінг/відновлення металів та їх сполук (включаючи підготовку до повторного використання)
R5 Рециклінг/відновлення інших неорганічних матеріалів (включаючи підготовку до повторного використання, рециклінг неорганічних будівельних матеріалів, відновлення неорганічних матеріалів у вигляді зворотного заповнення та очищення ґрунту, що приводить до відновлення ґрунту)
R6 Регенерація кислот чи основ
R7 Відновлення компонентів, що використовуються для зменшення забруднення
R8 Відновлення компонентів із каталізаторів
R9 Очищення нафтопродуктів чи інші види їх повторного використання
R10 Оброблення ґрунту, що сприяє веденню сільського господарства чи поліпшує стан навколишнього природного середовища
R11 Використання відходів, утворених під час здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R10 цього додатка
R12 Попередні операції з відходами для здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R11 цього Додатка.
Якщо інший код R не підходить, це може включати попередні операції до відновлення, включаючи попереднє оброблення, у тому числі демонтаж, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування, перепакування, відокремлення, змішування або змішування перед подачею на будь-які операції, визначені у позиціях R1- R11 цього додатка
R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання).
У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- Наказ про видачу ліцензії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (файл "Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf")
- Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (файл "Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf") на Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів (D9, D13, D15, D10, R1).
- довідка (файл "Довідка щодо субпідрядника_.pdf"), відповідно до якої: Учасник ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" повідомляє, що планує залучити ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" у якості субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
- Наказ про видачу ліцензії ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (файл "Довідка щодо субпідрядника_.pdf")
- Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ"(файл "Довідка щодо субпідрядника_.pdf")
де міститься інформація про право провадження господарської діяльності, в тому числі операцій з відновлення, позначених кодом «R».
Крім того зазначаємо, що відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже, немає підстав для відхилення тендерної пропозиції, оскільки таку інформацію замовник може перевірити самостійно у відповідних реєстрах.