• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення)

Завершена

2 683 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 16 099.20 UAH
Номер: b4e95003c692433787bf9da9fe25afdd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 06.05.2025 16:12 - 28.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.05.2025 № 50-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 06.05.2025 № 50-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-03-015295-a 03.02.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.02.2025 № 57, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 88, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 11.03.2025 № 3729-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 88, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.02.2025, договір про закупівлю послуг від 17.03.2025 № 99-ТР/25 на суму 2 066 064,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пояснення надані 09.05.2025, 12.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» установлено наступне. Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку 2 тендерної документації). У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення) (код за ДК 021:2015 – 90520000-8) категорії В - епідемічно (інфекційно) небезпечні відходи, наведено перелік кодів та назв відходів, зокрема: 180104 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 180101 Гострі інструменти, 180109 Лікарські препарати виду та зазначено вид та операції з оброблення відходів згідно Закону України «Про управління відходами»: відновлення. Також, згідно із підпунктом 4.6. пункту 4 «Документи та інформація для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4 до тендерної документації), учасником в складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами 180104, 180101, 180109 що є предметом закупівлі згідно із Додатком 2 до тендерної документації, або декларацію про провадження господарської діяльності, яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, що не відповідає вимогам підпункту 4.6. пункту 4 «Документи та інформація для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби від 07.05.2025 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вищевказаних дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами 180104, 180101, 180109 або декларації про провадження господарської діяльності, Замовником через електронну систему закупівель 12.05.2025 надана відповідь в якій зазначено, що згідно чинного законодавства, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів видається тільки на коди відходів визначених Законом України «Про управління відходами», позначені символом «*». Однак, проведеним аналізом установлено, що відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 розділу І Закону України «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX) відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися. Пунктом 36 частини першої статті 1 розділу І Закону № 2320-IX суб’єкт господарювання у сфері управління відходами - юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює збирання, купівлю, зберігання, перевезення, відновлення та/або видалення відходів відповідно до законодавства. Також, пунктом 38 частини першої статті 1 розділу І Закону № 2320-IX визначено, що управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів. Згідно із вимогами пункту 9 частини другої статті 17 розділу ІІ Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Отже, ствердження Замовника у поясненні про те, що згідно чинного законодавства, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів видається тільки на коди відходів визначених Законом України «Про управління відходами», позначені символом «*», не відповідає дійсності. Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість, згідно із протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 88, визнав даного учасника переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 16.05.2025 15:55 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 17.03.2025 між КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», надалі за текстом - «Замовник» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ «ОЛЕСТАС ЕКО», надалі за текстом - «Виконавець», був укладений договір про закупівлю послуг № 99-ТР/24, надалі за текстом - «Договір». Предметом договору згідно п. 1.1., є надання у 2025 році послуг за кодом ДК 021:2015 - код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення), надалі за текстом – «Послуга». Щодо якості послуги зазначено (п. 2.1. та п. 2.3.) – якість послуги повинна відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам договору. У разі надання неякісних послуг або надання Виконавцем Послуг не в повному обсязі, Замовник має право за своїм вибором – односторонньо відмовитись від договору, шляхом його дострокового розірвання із застосуванням до Виконавця санкції у вигляді штрафу та відшкодування збитків. Згідно вимог п. 4.3. Договору, Сторони погодили, що надання Послуг здійснюється Виконавцем по мірі накопичення відходів, але не рідше 1 разу на 2 дні, на підставі заявки Замовника. Постачальник станом на 23.05.2023 вимоги Договору, які зазначені в розділі V виконує не в повному обсязі, у зв’язку із чим Замовник керуючись п. 6.2.1., 6.2.2., 6.2.3. Договору та ст. 651 ЦК України, прийняв рішення про розірвання в односторонньому порядку Договору, у зв’язку із грубим порушенням Постачальником договірних зобов’язань. Замовник послуг відповідно до вимог п. 6.2.2., 10.3. Договору, направив 09.05.2025 р. Виконавцю листа про дострокове розірвання договору в строк 20 ть днів після отримання відповідного повідомлення. За отриманим поштовим повідомлення Ф119, датою отримання повідомлення про розірвання Договору зазначено 14.05.2025 р., то днем розірвання Договору є 03.06.2025. Приймаючи до уваги вищезазначені обставини, а також факт пред’явленої 16.05.2025 р. Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській обл. вимоги щодо припинення зобов’язань за договором з ТОВ «Олестас Еко» за наслідками проведеної перевірки, адміністрація підприємства повідомляє про те, що оскільки до дня направлення вимоги від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській обл. про припинення Договору, 09.05.2025 р. вже розпочата процедура розірвання Договору про закупівлю послуг № 99-ТР/24 від 17.03.2025 в односторонньому порядку, то датою припинення правовідносин з Виконавцем послуг є дата 03.06.2025.
Дата публікації звіту: 21.05.2025 15:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.06.2025 12:49

Запити/Пояснення