• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення)

Завершена

2 683 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 16 099.20 UAH
Період оскарження: 03.02.2025 16:56 - 08.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 8c17d0079d3b4f3c86ef17e6be498407
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-015295-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможця відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-02-03-015295-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2025 12:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.03.2025 16:09
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d58554d80d0c4866aa183d1c1e5b6e45
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 03.02.2025 року Комунальним некомерційним підприємством "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення)», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 2 683 200,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
12.02.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
18.02.2025 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 88 від 18.02.2025 року Переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Але при перевірці тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі-Переможець) було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника та наявні підстави для відхилення визначені пунктом 44 Особливостей. Відтак тендерна пропозиція Переможця повинна була бути відхиленою Замовником.

1. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Скаржник вважає що у Замовника були наявні підстави для відхилення Переможця.
15.02.2025 року Замовник стосовно Переможця опублікував наступну вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції:
На виконання п.43 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме:
1) Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного третім пунктом частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1.1) перелік виявлених невідповідностей: надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не відповідає встановленій формі та інформація про аналогічний договір зазначена в ній, не відповідає фактично наданому аналогічному договору у файлі (Аналогічний договір Новомиргородська МЛ.pdf.)
1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Додаток 4 п.1.1. ТД.
1.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді);
- Копії договорів, видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді), що свідчать про повне виконання договору, або копії декількох видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою з супровідним листом-відгуком Замовника про повне виконання Договору.
2. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «4.5. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.»
2.1) перелік виявлених невідповідностей: Наданий у складі пропозиції Учасника наказ з додатком про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами не містить операцій з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 п.4.5. ТД.
2.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі пропозиції копію ліцензії Учасника або наказу про видачу ліцензії Учаснику на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
На виконання вищезазначеної вимоги Переможець надав документ Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою: (файл Довідка аналогіний досвід.pdf). Але ця довідка надана не у сканованій формі, що завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, як це вимагалося у вимозі Замовника та вимогах тендерної документації. Також у даній довідці також зазначено: Термін виконання договору до 12.31.2024 року. Але такий термін не відповідає терміну, який вказаний у договорі, на який посилається Переможець у цій довідці. У Договорі про надання послуг №9 від 11.12.2024 року термін виконання договору до встановлений до 31.12.2024 року.
Крім цього, було надано Договір про надання послуг №9 від 11.12.2024 року. Але до цього Договору не було надано супровідний лист-відгук Замовника про повне виконання Договору, надання якого була вимогою тендерної документації Замовника.
Таким чином, Переможець не виконав вимогу Замовника в частині необхідності надання зазначеного листа-відгука.
Також у вимозі щодо усунення невідповідностей протягом 24 годин Замовник зазначив про необхідність надання у складі пропозиції копію ліцензії Учасника або наказу про видачу ліцензії Учаснику на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі.
При цьому відповідно до Закону України «Про управління відходами» що операції з управління відходами це збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Відновлення відходів це операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2. Додаток 2 до Закону України «Про управління відходами» містить ПЕРЕЛІК операцій з відновлення відходів: R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії* R2 Відновлення/регенерація розчинників R3 Рециклінг/відновлення органічних речовин, що не використовуються як розчинники, у тому числі компостування та інші процеси біологічної трансформації, а також підготовка до повторного використання, газифікація та піроліз, коли компоненти використовуються як хімікати, та відновлення органічних матеріалів у вигляді засипки R4 Рециклінг/відновлення металів та їх сполук (включаючи підготовку до повторного використання) R5 Рециклінг/відновлення інших неорганічних матеріалів (включаючи підготовку до повторного використання, рециклінг неорганічних будівельних матеріалів, відновлення неорганічних матеріалів у вигляді зворотного заповнення та очищення ґрунту, що приводить до відновлення ґрунту) R6 Регенерація кислот чи основ R7 Відновлення компонентів, що використовуються для зменшення забруднення R8 Відновлення компонентів із каталізаторів R9 Очищення нафтопродуктів чи інші види їх повторного використання R10 Оброблення ґрунту, що сприяє веденню сільського господарства чи поліпшує стан навколишнього природного середовища R11 Використання відходів, утворених під час здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R10 цього додатка R12 Попередні операції з відходами для здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R11 цього Додатка. Якщо інший код R не підходить, це може включати попередні операції до відновлення, включаючи попереднє оброблення, у тому числі демонтаж, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування, перепакування, відокремлення, змішування або змішування перед подачею на будь-які операції, визначені у позиціях R1- R11 цього додатка R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання).
Таким чином, операції з відновлення небезпечних відходів позначаються літерою R.
Предметом закупівлі передбачено, що ліцензія або наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Предметом закупівлі передбачено відновлення небезпечних відходів за кодами 18 01 03* та 18 01 08* (небезпечні відходи які є предметом закупівлі).
На виконання цієї вимоги про усунення невідповідностей Переможець надав наказ про видачу ліцензії субпідряднику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (файл Довідка щодо субпідрядника_ліцензія_дозвіл_договір.pdf), незважаючи на те, що Замовником вимагалося надання такої ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі.
Разом з цим, наданий у складі тендерної пропозиції Переможця наказ про видачу ліцензії (файл Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf) не містить інформації щодо операцій з відновлення небезпечних відходів за кодами 18 01 03* та 18 01 08*. Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.4.5 Додатку 4 ТД.
А також відповідно до вимог тендерної документації у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом.
Вимога щодо надання ліцензії або наказу про видачу ліцензії не стосувалась кваліфікаційних критеріїв відповідно до частини третьої статті 16 Закону.
Таким чином, наявні ознаки вважати що Переможець не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.

2. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Скаржник вважає що у Замовника були наявні підстави для відхилення Переможця.
Замовник не повинен був звертатись до Переможця на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо надання наказу про видачу ліцензії Учаснику на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Вимоги які встановлені в Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав документи та інформацію для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі: Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
З огляду на це, даний випадок є відсутністю інформації (та документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Скаржник вважає що Переможець не надав копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі та його пропозиція підлягала відхиленню.
Так з огляду на особливості, визначених Законом України «Про управління відходами»:
Пункт 10 частини 2 статті 17: суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Пункт 3 частини 2 статті 27 утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Замовник як утворювач та власник небезпечних відходів повинен не допустити передачу небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме Переможцю з огляду на відсутність в наказі про видачу ліцензії Переможця операцій з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі.
Разом з тим, відповідно до статті 1 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності":
- видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі;
- ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Тобто відповідно до статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія – це саме право суб'єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності.
Тому наданням у складі пропозиції Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про видачу ліцензії Переможцем не порушено вимоги тендерної документації у частині вимоги про надання ліцензії чи наказу про видачу ліцензії. Разом з тим, вищенаведені документи, надані у складі Пропозиції Переможця, не підтверджують право Переможця на провадження господарської діяльності зі здійснення операцій з відновлення небезпечних відходів за кодами 18 01 03* та 18 01 08*, що не відповідає вимогам п.4.5 Додатку 4 ТД.
З огляду на це, наказ про видачу ліцензії Переможцю не містить операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі.
Таким чином Переможець не має права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами які передбачені предметом закупівлі, з огляду на відсутність в ній операцій з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі.
Аналогічні висновки було зроблено АМКУ в рішенні №1893-р/пк-пз від 07.02.2025, в якому Комісія встановила що за таких умов, з урахуванням статті 1 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", відповідно до якого ліцензія – це саме право суб'єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності.
Тому Замовник схоже що і звернувся з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання наказу про видачу ліцензії саме Учаснику на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», яка повинна містити операції з відновлення включно до небезпечних відходів та операцій що передбачені предметом закупівлі. Переможець внаслідок надання наказу про видачу ліцензії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ» не усунув виявлені невідповідності та не надав ліцензії або наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності.
З огляду на це у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця.

3. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Скаржник звернувся до суб’єкта господарювання, якого Переможець вказує в своїй в якості субпідрядника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ» з проханням підтвердити, чи дійсно цей суб’єкт буде залучений в якості субпідрядника/співвиконавця за Процедурою закупівлі та вказана інформація, щодо планів залучення субпідрядника в пропозиції Переможця є достовірною. Оскільки предметом договору який укладено між Переможцем та субпідрядником передбачалось надання послуг з управління небезпечними відходами та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника. Але ж ніяк не залучення останнього до укладених договорів Переможця в якості субпідрядника/співвиконавця. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ» листом №4 від 14.02.2024 року повідомило, що укладений між ним та Переможцем договір №030022025ЧЕ від 03.02.2025 року не передбачає можливості залучення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ» в якості співвиконавця за договорами, укладеними Переможцем з третіми особам. Крім цього було, повідомлено про те, що зазначений договір розірвано за згодою сторін з 14.02.2025 року. Таким чином, Переможець надав документи які містять ознаки недостовірної інформації стосовно залучення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ» в якості субпідрядника/співвиконавця для виконання договору за даною закупівлею, і відтак неправомірно надав на вимогу про усунення невідповідностей наказ про видачу ліцензії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЬЮ ЕКОСВІТ».
З огляду на це у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця.

4. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.

Скаржник вважає що у Замовника були наявні підстави для відхилення Переможця.
Відповідно до пункту 40 Особливостей конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей
Відповідно до п.4.6 Додатку 4 до ТД Замовником вимагається документальне підтвердження наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності яка містить інформацію про дозвільний документ: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (Файл Дозвіл оброблення.pdf), дані в якому частково заретушовані.
Відповідно до п.2 розділу 4 ТД не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Така ж норма встановлена у п.40 Особливостей.
Статтею 21 Закону України «Про інформацію» визначено, що інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом.
Окрім цього, згідно зі статтею 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
При цьому відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Таким чином, інформація, зазначена у дозволі не належить до конфіденційної з огляду на заретушовану інформацію в цьому документі та неправомірно визначена Переможцем як конфіденційна.
З огляду на це у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця.

Таким чином згідно вищезазначеного у цій скарзі вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір