• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугільна продукція (вугілля кам'яне) марки Г, брикети торф’яні, дрова твердих порід

Завершена

9 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 600.00 UAH
Номер: c93582aa78254a118d7e7e533b1a0d20
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.04.2025 15:32 - 20.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2025 № 124 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 124 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-01-31-013124-a 31.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції Учасника - ПП "НАФТОАГРОСЕРВІС", своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 31.01.2025 № 23, Перелік змін до тендерної документації, затверджені Протоколом Уповноваженої особи від 07.02.2025 № 35, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 21.02.2025 № 57, Перелік змін до тендерної документації, затверджені Протоколом Уповноваженої особи від 21.02.2025 № 57, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.02.2025 та відповідь Замовника від 06.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «МЕРЗЛІКІНА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА» (далі – ФОП "МЕРЗЛІКІНА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА"), тендерну пропозицію Приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» (далі – ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС»), рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №2353-р/пк-пз від 17.02.2025, рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №4976-р/пк-пз від 31.03.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2025, протокол Замовника від 17.03.2025 № 92 про визначення ФОП «МЕРЗЛІКІНА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА» переможцем , протокол Замовника від 09.04.2025 № 111 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «МЕРЗЛІКІНА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА» , протокол Замовника від 14.04.2025 № 115 про визначення ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС" переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2025, договір про закупівлю від 25.04.2025 № 71 (далі – Договір), додаткова угода від 25.04.2025 № 1 до Договору, додаткова угода від 25.04.2025 № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.05.2025 (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, не здійснювався. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-01-31-013124-a в графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» та у Додатку 2 до тендерної документації вказано: «62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул. Шевченка,15-8; вул. Володимира Горбенка,3». Проте, відповідно до пункту 4.3 Розділ 1. Загальні положення тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи від 21.02.2025 № 57 та у пункті 2.3 Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації вказано: «Місце поставки товарів: Харківська область, м. Люботин, вул. Громова, 3». Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-01-31-013124-a в графі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» та відповідно до пункту 4.4 Розділ 1. Загальні положення тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи від 21.02.2025 № 57, вказано : «до 25 грудня 2025 року», проте у пункті 2.2 Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації вказано: Строк поставки: до 31 грудня 2025 року. Отже, виникли розбіжності між оголошенням та тендерною документацією. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.04.2025 з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 01.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «Звертаємо вашу увагу, що вказані розбіжності були повʼязані з тим, що замовником вносились зміни до тендерної документації, у звʼязку з виконанням рішення АМКУ (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: ua-2025-01-31-013124-a.a1), через це в електронну систему закупівель було помилково завантажено проєкт договору та тендерну документацію, які містять відмінну інформацію стосовно місця поставки товару та строку поставки товару, від тієї яка вказана в оголошенні про проведення закупівлі. Вказані розбіжності були виявлені нами на етапі укладення договору, змінити істотні умови договору на етапі підписання не є можливим, відповідно через це, відразу після підписання договору, між Замовником та ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» було підписану Додаткову угоду №1 від 25 квітня 2025 року до Договору про закупівлю №71 від 25 квітня 2025 року, в якій зокрема було усунуто виявлені розбіжності». Надані пояснення не спростовують порушення вимог пункту 54 Особливостей, оскільки Замовником, під час проведення процедури закупівлі не було внесено зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, щодо строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, місця поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Період усунення порушень: 07.05.2025 20:47 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 20:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України керівництвом було вжито заходи до Уповноваженої особи, щодо недопущення порушень подібних випадків у подальшому, які можуть стати підставою для проведення моніторингу у майбутньому та більш детально проаналізовано та взято до уваги умови здійснення публічних закупівель, в тому числі з особливостями.
Дата публікації звіту: 12.05.2025 11:17

Запити/Пояснення