-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Завершена
3 796 326.09
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 981.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 981.63 UAH
Номер:
13a3f58d8aa14b90be04a9c92f18a607
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 18:04 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2025 № 49-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.05.2025 № 49-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2025-01-30-012247-a, 30.01.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання замовником рішень Органу оскарження; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремленого підрозділу «Управління справами» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 30.01.2025 № 17; скарга до процедури UA-2025-01-30-012247-a.b1 від 21.02.2025 ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс»»; рішення Органу оскарження від 05.03.2025 № 3406-р/пк-пз; тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ»; обґрунтування аномально низької ціни до 12.02.2025 учаснику ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ»; обґрунтування аномально низької ціни до 13.03.2025 учаснику ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ»; вимога про усунення невідповідностей до 14.03.2025 учаснику ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ»; повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025; договір № 33-125-01-25-01322 від 20.03.2025, укладений з ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» на суму 2432886,98 грн (з ПДВ); відповідь замовника від 09.05.2025 та 16.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.05.2025 16:28 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
af0383e423944adca8d8988180d6cc0f
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3796326,09 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-30-012247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a8128efc494446aa9a14f0617d7409fc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.05.2025 14:08
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 08.05.2025 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) UA-2025-01-30-012247-a) (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-30-012247-a).
Питання: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: З метою здійснення послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: за результатами запиту цінових пропозицій учасників ринку сформовано Інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розробленої та затвердженої Мінекономіки, виробничих та організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» (Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається).
Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі та комерційні пропозиції від потенційних учасників на 7 арк. в 1 прим.
Номер:
424309b94b9e4bcd99acab493d9136ce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2025 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3796326,09 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-30-012247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Учасником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ», на виконання вимоги про усунення невідповідностей, завантажено новий договір про надання послуг з управління відходами № 29-01-25/1 ВТ від 29.01.2025 (далі – договір № 29-01-25/1 ВТ) укладений між учасником та ТОВ «ВТОРМАГ», ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ВТОРМАГ» та додаток до ліцензії. Так згідно пункту 1.1 договору № 29-01-25/1 ВТ: Виконавець на умовах, передбачених цим Договором, здійснює комплекс послуг, щодо управління відходами, в тому числі небезпечними, а саме надає послуги з організації збирання, зберігання, оброблення (відновлення, в тому числі сортування та видалення) відходів, в тому числі небезпечних, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника. Разом з цим, згідно пункту 1.2 договору № 29-01-25/1 ВТ: Найменування та код (відповідно до Національного переліку відходів) відходів, а також вид послуг, додаткові вимоги до упаковки відходів, порядок розрахунків і вартість надання послуг у сфері оброблення з окремими видами відходів, вказується в додатках на кожну партію відходів, які є невідʼємною частиною цього Договору.
Так згідно Додатку 1 та Додатку 2 до договору № 29-01-25/1 ВТ найменування відходів та код відходів, відповідно до національного переліку відходів зазначений «16 01 03 Відпрацьовані шини».
Натомість наданий додаток до ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ВТОРМАГ» в «Переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1,2 ЗУ «Про управління відходами» не містить коду та переліку операцій стосовно небезпечних відходів визначених за кодом «16 01 03 Відпрацьовані шини», що є предметом вищевказаного договору № 29-01-25/1 ВТ укладеного між учасником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» та ТОВ «ВТОРМАГ».
Разом з цим, згідно перевіреного реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України додаток до ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ВТОРМАГ» не містить небезпечних відходів визначених за кодом «16 01 03 Відпрацьовані шини».
Яким чином замовником перевірено вищевказані документи на відповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6b2e76930d3a4f0eab3d327fb1130fc6
Назва:
Відповідь на запит від 13.05.2025
Дата опублікування:
16.05.2025 15:39
Опис:
Замовником проведено перевірку зазначених у питанні документів шляхом проведення аналізу їх відповідності вимогам Постанови КМУ №1102.
Так, згідно пункту 8 ПОРЯДКУ класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102, коди відходів поділяються на:
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечни-ми;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не поз-начений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним.
Так як код «16 01 03 Відпрацьовані шини» не позначений символом “*”, то він іден-тифікує відходи що не є небезпечними.
Натомість наданий додаток до ліцензії на право провадження господарської діяль-ності з управління небезпечними відходами ТОВ «ВТОРМАГ» в «Переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1,2 ЗУ «Про управління відходами» містить коди позначені символом “*” , які ідентифікують небез-печні відходи.
Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами видається лише на НЕБЕЗПЕЧНІ відходи, тому додаток до ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ВТОРМАГ» в «Переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1,2 ЗУ «Про управління відходами» НЕ МОЖЕ містити код «16 01 03 Відпрацьовані шини».