• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

1 248 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 242.40 UAH
Номер: fd7226927d474e519d4bdfca687da192
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-27-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.03.2025 14:38 - 18.04.2025 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.03.2025 Одеса № 64 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.03.2025 № 64 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2025-01-30-005249-a 30.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 215-72-07, laraodesa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національний центр Олександра Довженка» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2025 № 8/1, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 18.02.2025 № 9/2, № 10/2, переліки змін, оприлюдненні в електронній системі закупівель 18.02.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі приватного підприємства «АНТЕЙ» (далі – ПП «АНТЕЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ НП» (далі – ТОВ «КРЕМЕНЬ НП»), приватного підприємства «ТАНТАЛ» (далі – ПП «ТАНТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» (далі – ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» виявлених Замовником невідповідностей, скаргу приватного підприємства «АТЛАНТ» на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі від 03.02.2025 № 27/25 за номером UA-2025-01-30-005249-a.c1, рішення Комісії від 13.02.2025 № 2231-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.02.2025 № 11/2, від 28.02.2025 № 13/2, від 03.03.2025 № 14/3, від 05.03.2025 № 16/3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.03.2025, договір про закупівлю від 12.03.2025 № 12/03/2025, пояснення Замовника, отримані 08.04.2025 та 15.04.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень: 16.04.2025 16:10 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2025 16:10

Запити/Пояснення