• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті

Торги відмінено

515 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 575.00 UAH
Номер: f993596508e74ab98abdc36d28a13d8c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.05.2025 10:50 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 НАКАЗ№ 21-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 05.05.2025 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-01-30-002922-a 30.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та абзацу третього пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.01.2025 №6 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 04.02.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТЕКС-2000» (далі – ТОВ «МЕТЕКС-2000»); рішення комісії АМКУ від 10 березня 2025 року №3638-р/пк-пз; пояснення Замовника від 12.05.2025. та 19.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.05.2025 та 14.05.2025 відповідно. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Однак, Замовником розроблено та затверджено пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова КМУ від 02.04.2024 № 382), та визначено Додатком 6 до тендерної документації перелік документів, які подає переможець процедури, без врахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – постанова КМУ від 17.02.2023 № 157), зокрема: 1) пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу, яка була чинна до 09.04.2024, щодо подання учасником-переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 2) у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, однак, чинна на момент проведення торгів редакція Особливостей передбачала підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту; 3) у Додатку 6 до тендерної документації затверджено перелік документів, які подає переможець процедури (юридична особа або фізична особа чи фізична особа — підприємець) на виконання вимоги статті 17 Закону, а не пункту 47 Особливостей. Тобто, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених постановами Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 та від 02.04.2024 № 382. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При цьому, вимогами частини десятої статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Управління 14.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом щодо надання пояснень та документального підтвердження щодо розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника закупівлі ТОВ «МЕТЕКС-2000», який триває з 19.03.2025. Замовником в електронній системі закупівель 19.05.2025 повідомлено, що уповноважена особа Мілюк С.В., яка була відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі 17.03.2025 наказом № 19 звільнена з займаної посади за угодою сторін. Отже, Замовником, в порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, перевищено терміни розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТЕКС-2000». Замовник, на виконання вимог абзацу третього пункту 50 Особливостей, мав обов’язок відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, в порушення вимоги абзацу третього пункту 50 Особливостей Замовником відкриті торги з особливостями не відмінено.
Період усунення порушень: 29.05.2025 15:26 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-30-002922-а у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 04.06.2025 11:06

Запити/Пояснення