-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний першого ґатунку
Завершена
437 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 187.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 187.36 UAH
Номер:
b5cbce08efda40d89101ad4a4198a02b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-18-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 16:47 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2025 №65
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.03.2025 №65.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-28-019711-a, 28.01.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Київхліб» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду скарги Органом оскарження); виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-28-021512-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.02.2025 №07/02-1 та від 03.03.2025 №03/03-1; опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «Київхліб» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-01-28-019711-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №2715-р/пк-пз від 21.02.2025); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; тендерну пропозицію ТОВ «Київхліб» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду скарги Органом оскарження) та опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Київхліб»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Київхліб» як переможцем тендеру документи; договір від 12.03.2025 №53, додаткову угоду від 19.03.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
27.03.2025 11:47 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2025 11:47
Запити/Пояснення
Номер:
8158fd9761ae4358a720b4cdb9f41385
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
20.03.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-01-28-019711-a, яка проводилася Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Під час моніторингу встановлено, що у пункті 6.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається, а також підтвердження надається у відповідності до додатку №6 тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог пункту 6.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовника в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e41a91308be460794402efb4f8bbdce
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.03.2025 15:42
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання інформації від 2025-03-20 по моніторингу UA-M-2025-03-18-000040 повідомляємо наступне:
1. Щодо питання першого «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»:
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затверджена «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості здійснено з врахуванням Методики на підставі обсягів наявної потреби у товарі на 2025 рік. Замовник, з метою уточнення можливої ціни на хлібопродукти на 2025 рік, здійснював аналіз та моніторинг ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» , також враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції.
Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість у розмірі 437 472,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих ДСТУ, ТУ ( ДСТУ 7517:2014 Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови). Смаки та запахи, зовнішній вигляд властиві даному виду продуктів: Хліб виготовлений з пшеничного борошна першого ґатунку. Поверхня хліба: гладка без забруднень, дозволені невеликі тріщини та підпливи. Не допускається відшарування верхньої скоринки від м’якушки. У виробах не допускаються сторонні включення, хруст відмінеральних домішок, ознаки хвороби та плісняви. Смак і запах, характерні для даного виду виробу. Хліб круглої або продовгувато-овальної форми. Враховано вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів, належний термін придатності (кінцевий строк споживання), прописано необхідність підтвердження якості товару документами, що підтверджують походження, свіжість, якість, та безпечність продукції, які додаються до кожної видаткової накладної.
2. Щодо питання дургого «Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог пункту 6.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовника в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.»
Відповідно до пункту 9, частини 1, Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Пунктом 1 статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовником на підставі вищезазначених положень Закону передбачено забезпечення виконання договору. Згідно додатку 6 тендерної документаці: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (паперовий оригінал банківської гарантії або її електронний варіант наданий банком та підписаний відповідним електронним підписом банку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Так, на виконання цієї вимоги учасником -переможцем було надано наступні документи, які можна переглянути в електронній системі закупівель Prozorro (довантажені учасником до пропозиції):
-БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №000234/2025/ГР , Дата видачі: “07” березня 2025 року , сума: 15 155,28 гривень (П'ятнадцять тисяч сто п’ятдесят п’ять гривень 28 копійок). Дійсна протягом всього строку дії договору про закупівлю
-банківська ліцензія АТ «АСВІО БАНК» та Витяг з реєстру ліцензійної діяльності
-довіреність Уповноваженої особи банку, директора Департаменту активних операцій
АТ «АСВІО БАНК» Бивалькевич Альона Миколаївна, завірена банком
-лист-згода на обробку персональних даних Уповноваженої особи банку
-лист про платоспроможність банку та відсутність стану ліквідації
-інші.
Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами), що підтверджується інформацією, вказаною в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України №2715-р/пк-пз від 21.02.2025 - «Враховуючи наведене, зокрема, що надана у складі Пропозиції Скаржника банківська гарантія від 04.02.2025 № 000108/2025/ГР складена, у тому числі, з урахуванням вимог Документації. Враховуючи викладене, відсутні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей».