-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний першого ґатунку
Завершена
437 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 187.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 187.36 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 20:49 - 02.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
eac3e2b46477498ab882abe1e73f17cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-019711-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_АМКУ_Львівська інфекц лікарня.pdf 12.02.2025 14:52
- sign.p7s 12.02.2025 15:00
- рішення від 14.02.2025 № 2248.pdf 14.02.2025 14:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2025 № 2715.pdf 24.02.2025 10:25
- рішення від 21.02.2025 № 2715.pdf 26.02.2025 13:57
- Відповідь на АМКУ хліб.docx 18.02.2025 16:26
- амку хліб.pdf 18.02.2025 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2025 17:08
Дата розгляду скарги:
21.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2025 13:57
Дата виконання рішення Замовником:
03.03.2025 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
замовником скасовано рішення про відхилення учасника на виконання рішення
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
135845b89df940728f49ffbd0c2212a4
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 10 розділу 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовника (далі – Документація) визначено, що Замовник вимагає надати забезпечення тендерної пропозиції.
На виконання зазначеної вимоги Документації Скаржником у складі своєї пропозиції надано електронну банківську гарантію № 000108/2025/ГР, видану АТ «АСВІО БАНК» 04.02.2025 (файл «Гарантія 000108.zip»).
07 лютого 2025 о 17:53 Замовником в електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, в якому, в тому числі, містилась наступна вимога:
«1.6. Згідно ч.10 розділу 3 додатку 1 документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. На підтвердження вимоги учасником надано банківську гарантію п.3,4 якої не відповідає текстовій формі визначеній Наказом «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (з урахуванням п.47 Особливостей)
…..
«2.6. Надати зміни до наданої у складі пропозиції банківської гарантії на приведення її до форми визначеної Наказом «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (з урахуванням п.47 Особливостей) в частині п.3,4 такої гарантії».
На виконання зазначеної вимоги Замовника Скаржником в електронній системі закупівель розміщено уточнений текст раніше поданої банківської гарантії (зміни № 1 до електронної банківської гарантії № 000108/2025/ГР від 04.02.2025) (файли: «Зміни 1 до гарантії 000108.zip», «Зміни 1 до гарантії 000108.pdf.p7s.p7s»), яка по формі і змісту відповідає наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженого».
Скаржник припускає, що під невідповідністю, яку необхідно виправити, Замовник мав на увазі зазначення в підпункті 3 пункту 3 банківської гарантії символів, слів та цифр «з урахуванням п. 47 Особливостей)».
Разом з тим, використання зазначених символів, слів та цифр у тексті банківської гарантії було вимогою Документації, що, зокрема, врахував уповноважений Скаржником банк під час оформленні тексту банківської гарантії.
Крім того, відповідно до пункту 3.1. та 3.2. розділу 3 Документації тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, технічні помилки та описки.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в Документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Використання у підпункті 3 пункту 3 наданої Скаржником банківської гарантії символів та слів «з урахуванням п. 47 Особливостей)» не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а тому відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
У зв’язку із цим, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на цій підставі.
На виконання зазначеної вимоги Документації Скаржником у складі своєї пропозиції надано електронну банківську гарантію № 000108/2025/ГР, видану АТ «АСВІО БАНК» 04.02.2025 (файл «Гарантія 000108.zip»).
07 лютого 2025 о 17:53 Замовником в електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, в якому, в тому числі, містилась наступна вимога:
«1.6. Згідно ч.10 розділу 3 додатку 1 документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. На підтвердження вимоги учасником надано банківську гарантію п.3,4 якої не відповідає текстовій формі визначеній Наказом «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (з урахуванням п.47 Особливостей)
…..
«2.6. Надати зміни до наданої у складі пропозиції банківської гарантії на приведення її до форми визначеної Наказом «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (з урахуванням п.47 Особливостей) в частині п.3,4 такої гарантії».
На виконання зазначеної вимоги Замовника Скаржником в електронній системі закупівель розміщено уточнений текст раніше поданої банківської гарантії (зміни № 1 до електронної банківської гарантії № 000108/2025/ГР від 04.02.2025) (файли: «Зміни 1 до гарантії 000108.zip», «Зміни 1 до гарантії 000108.pdf.p7s.p7s»), яка по формі і змісту відповідає наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженого».
Скаржник припускає, що під невідповідністю, яку необхідно виправити, Замовник мав на увазі зазначення в підпункті 3 пункту 3 банківської гарантії символів, слів та цифр «з урахуванням п. 47 Особливостей)».
Разом з тим, використання зазначених символів, слів та цифр у тексті банківської гарантії було вимогою Документації, що, зокрема, врахував уповноважений Скаржником банк під час оформленні тексту банківської гарантії.
Крім того, відповідно до пункту 3.1. та 3.2. розділу 3 Документації тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, технічні помилки та описки.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в Документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Використання у підпункті 3 пункту 3 наданої Скаржником банківської гарантії символів та слів «з урахуванням п. 47 Особливостей)» не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а тому відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
У зв’язку із цим, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на цій підставі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника за процедурою закупівлі – код ДК 021:2015:15810000-9: «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-28-019711-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7a7b1c43c41f42f981324ee184de2f75
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 2.1. додатку № 1 до Документації замовник встановив наступний кваліфікаційний критерій:
- Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для документального підтвердження відповідному критерію учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару, а саме водія(-їв) (у кількості відповідно до кількості транспорту, яким буде здійснюватися поставка згідно п.1.1.). На підтвердження надати копію особистої(-их) медичної(-их) книжки(-ок) водія (-ів), які будуть здійснювати постачання товару (проходження медичних оглядів, зафіксоване у медичних книжках повинне відповідати періодичності проходження такого огляду, бути дійсним на дату подання документа).
На підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію Скаржником у складі своєї пропозиції надано:
- Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про працівників відповідної кваліфікації.docx»), яка містить інформацію про наступних працівників:
1. Водій-експедитор Дідур Руслан Валерійович;
2. Водій-експедитор Курманчук Сергій Васильович;
3. Водій-експедитор Поліщук Віктор Андрійович;
- особисту медичну книжку Курманчука Сергія Васильовича (файл «Мед книжка Курманчук.pdf»);
- особисту медичну книжку Поліщука Віктора Андрійовича (файл «Договір транспорт, дезінфекція, водії.pdf»), в пункті 1 якої (найменування суб’єкта господарювання) зазначено ТОВ «Юніонлоджистікс»;
- особисту медичну книжку Дідура Руслана Валерійовича (файл «Договір транспорт, дезінфекція, водії.pdf»).
07 лютого 2025 о 17:53 Замовником в електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, в якому, в тому числі, містилась наступна вимога:
«1.3. Відповідно до ч.2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження надати копію особистої(-их) медичної(-их) книжки(-ок) водія (-ів), які будуть здійснювати постачання товару (проходження медичних оглядів, зафіксоване у медичних книжках повинне відповідати періодичності проходження такого огляду, бути дійсним на дату подання документа). Учасник надав у складі пропозиції медичну книжку на Поліщук Віктор Андрійович, згідно якої роботодавцем не є ні учасник торгів ні перевізник згідно договору вантажоперевезення….
2.3. надати належно оформлену медичну книжку працівника Поліщук Віктор Андрійович, що відповідно до договору вантажоперевезення є працівником вантажоперевізника.»
У зв’язку із тим, що працівник перевізника в проміжок часу між датою подання Скаржником тендерної пропозиції та датою, до якої повинні бути усунуті невідповідності, Поліщук В.А. був мобілізований до Збройних сил України Скаржник документально здійснив заміну водія Поліщука В.А. на іншого, а саме на Ситайло В.О. А тому Скаржником на виконання зазначеної вимоги Замовника через електронну систему закупівель були завантажені документи:
- оновлена довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідки.pdf»);
- особиста медична книжку Ситайла Вадима Олександровича (файл «Документи Ситайло Вадим.pdf»).
Слід зазначити, що Документація не містила окремих вимог стосовно кількості працівників які будуть здійснювати поставку товару.
За таких умов, надання Скаржником інформації та підтверджуючих документів стосовно двох, замість трьох працівників, відповідає умовам Документації.
Враховуючи зазначене вище вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена на цій підставі.
Відповідно до розділу 5 Документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ.
Пропозиція Скаржника є на 82 тисячі гривень меншою, ніж пропозиція іншого учасника закупівлі.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника не в повній мірі відповідає принципам публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективність та пропорційності.
- Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для документального підтвердження відповідному критерію учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару, а саме водія(-їв) (у кількості відповідно до кількості транспорту, яким буде здійснюватися поставка згідно п.1.1.). На підтвердження надати копію особистої(-их) медичної(-их) книжки(-ок) водія (-ів), які будуть здійснювати постачання товару (проходження медичних оглядів, зафіксоване у медичних книжках повинне відповідати періодичності проходження такого огляду, бути дійсним на дату подання документа).
На підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію Скаржником у складі своєї пропозиції надано:
- Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про працівників відповідної кваліфікації.docx»), яка містить інформацію про наступних працівників:
1. Водій-експедитор Дідур Руслан Валерійович;
2. Водій-експедитор Курманчук Сергій Васильович;
3. Водій-експедитор Поліщук Віктор Андрійович;
- особисту медичну книжку Курманчука Сергія Васильовича (файл «Мед книжка Курманчук.pdf»);
- особисту медичну книжку Поліщука Віктора Андрійовича (файл «Договір транспорт, дезінфекція, водії.pdf»), в пункті 1 якої (найменування суб’єкта господарювання) зазначено ТОВ «Юніонлоджистікс»;
- особисту медичну книжку Дідура Руслана Валерійовича (файл «Договір транспорт, дезінфекція, водії.pdf»).
07 лютого 2025 о 17:53 Замовником в електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, в якому, в тому числі, містилась наступна вимога:
«1.3. Відповідно до ч.2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження надати копію особистої(-их) медичної(-их) книжки(-ок) водія (-ів), які будуть здійснювати постачання товару (проходження медичних оглядів, зафіксоване у медичних книжках повинне відповідати періодичності проходження такого огляду, бути дійсним на дату подання документа). Учасник надав у складі пропозиції медичну книжку на Поліщук Віктор Андрійович, згідно якої роботодавцем не є ні учасник торгів ні перевізник згідно договору вантажоперевезення….
2.3. надати належно оформлену медичну книжку працівника Поліщук Віктор Андрійович, що відповідно до договору вантажоперевезення є працівником вантажоперевізника.»
У зв’язку із тим, що працівник перевізника в проміжок часу між датою подання Скаржником тендерної пропозиції та датою, до якої повинні бути усунуті невідповідності, Поліщук В.А. був мобілізований до Збройних сил України Скаржник документально здійснив заміну водія Поліщука В.А. на іншого, а саме на Ситайло В.О. А тому Скаржником на виконання зазначеної вимоги Замовника через електронну систему закупівель були завантажені документи:
- оновлена довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідки.pdf»);
- особиста медична книжку Ситайла Вадима Олександровича (файл «Документи Ситайло Вадим.pdf»).
Слід зазначити, що Документація не містила окремих вимог стосовно кількості працівників які будуть здійснювати поставку товару.
За таких умов, надання Скаржником інформації та підтверджуючих документів стосовно двох, замість трьох працівників, відповідає умовам Документації.
Враховуючи зазначене вище вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена на цій підставі.
Відповідно до розділу 5 Документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ.
Пропозиція Скаржника є на 82 тисячі гривень меншою, ніж пропозиція іншого учасника закупівлі.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника не в повній мірі відповідає принципам публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективність та пропорційності.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника за процедурою закупівлі – код ДК 021:2015:15810000-9: «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-28-019711-a.