-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Охоронні послуги: фізична охорона, централізована пультова охорона з використанням засобів охоронної сигналізації та щомісячне обслуговування системи відеоспостереження
Кваліфікація
від початку періоду пройшов 141 робочий день
2 480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 800.00 UAH
Номер:
6bf59795d75a4787a467c5837214b3d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 17:27 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 Одеса № 77
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 77
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2025-01-28-017828-a 28.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Комісії, як органу оскарження, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС», а у разі неможливості – відмінити торги, та здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Одеський центр стандартизації, метрології та сертифікації» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.01.2025, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколами уповноваженої особи від 15.02.2025, від 18.02.2025 та від 19.02.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.02.2025, 18.02.2025, 19.02.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-01-28-017828-a.а1, UA-2025-01-28-017828-a.с4, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.02.2025 та 18.03.2025 відповідно, рішення Комісії, як органу оскарження, від 12.02.2025 № 2144-р/пк-пз та від 04.04.2025 № 5358-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СП-СТРАЖ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС»), лист ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» щодо обґрунтування аномально низької ціни від 10.03.2025 № 72, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 10.03.2025, 13.03.2025 та від 21.04.2025, пояснення від 21.04.2025 № 385-26/30 та від 23.04.2025 № 405-26/30, надані Замовником на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, як органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 4.3 Додатка 1 до тендерної документації та у Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне».
Учасником ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність одягу, захисту індивідуального захисту, автотранспорту від 20.02.2025 № 2, в якій міститься, зокрема інформація про наявність рацій та радіостанцій, а саме: рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ – 6 шт; цифрові рації Hytera BD-505 – 8 шт; автомобільні радіостанції Motorola DM 1400 – 4 шт.
Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» надано Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на строк: згідно з Планом розподілу і користування РЧС, які видані державним підприємством «Український державний центр радіочастот», де міститься інформація щодо цифрових рацій Hytera BD-505 та автомобільних радіостанцій Motorola DM 1400.
Водночас протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.04.2025 (далі – Протокол) Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та Додатку 2 до тендерної документації як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у зв’язку з тим, що зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ.
Пунктом 43 Особливостей, зокрема встановлено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо не застосування пункту 43 Особливостей в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовник пояснив: «Вказаний документ належить до технічних критеріїв, установлених тендерною документацією, і підтверджує спроможність учасника забезпечити безперервний, правомірний та легітимний радіозв’язок під час надання охоронних послуг, що прямо впливає на здатність учасника виконати предмет закупівлі в рамках вимог чинного законодавства України».
Виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» вимогам тендерної документації, які відповідно до Протоколу були підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі.
Відсутність відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ не впливає на предмет закупівлі (охоронні послуги).
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» їх усунути.
Отже, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» Замовник відхилив на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
25.04.2025 14:59 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 14:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер судового провадження: П/420/14598/25
Дата публікації:
02.05.2025 12:15
Дата відкриття провадження:
01.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/420/14598/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на Висновок Південного офісу Держаудитслужби України щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-28-017828-a
ДП Одеський центр стандартизації, метрології та сертифікації категорично не погоджується з висновками, викладеними у Висновку Південного офісу Держаудитслужби України від 25.04.2025 (далі – Висновок), з огляду на таке:
1. Висновок ґрунтується на хибному трактуванні вимог тендерної документації.
У Висновку ігнорується змістовне розмежування між технічними вимогами до предмета закупівлі та кваліфікаційними критеріями до учасника. Вимога про надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром (АІС УРЧС) щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання із статусом «задіяне» чітко віднесена Замовником до технічних характеристик предмета закупівлі, а не до кваліфікаційних критеріїв.
Це підтверджується положеннями: Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги); пункту 4 Додатку 1 — Переліку документів на підтвердження технічних характеристик.
Таким чином, невиконання цієї вимоги є порушенням умов технічної специфікації, що відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178) є прямою підставою для відхилення пропозиції.
2. Надані учасником документи не підтверджують відповідність його пропозиції технічним вимогам.
ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції зазначили, що будуть використовувати радіостанції Baofeng UV-82, однак не надало жодного ПРЧ на цю модель. Натомість, ПРЧ надані на інші моделі — Hytera BD-505, Motorola DM1400, які не згадані у довідці про матеріально-технічну базу; не підтверджені документами про власність чи користування; не заявлені як ті, що будуть використовуватись у межах надання послуг.
У такий спосіб Учасник не підтвердив, що заявлене ним радіообладнання відповідає технічній вимозі щодо наявності присвоєного радіочастотного ресурсу.
Замовник діяв правомірно, відхиливши пропозицію учасника, оскільки подані документи не дають змоги ідентифікувати ПРЧ як належні до конкретного обладнання.
3. Невідповідність не підлягає виправленню в рамках 24-годинного механізму.
Згідно з п. 43 Особливостей, вимоги, що стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, не підлягають усуненню у межах добового строку.
Крім того, витяг з АІС УРЧС надається протягом п’яти робочих днів — навіть у гіпотетичному випадку учасник не мав би фізичної змоги вкластися у двобовий строк, що додатково підтверджує неможливість виправлення.
4. Висновок ДАСУ є неправомірним через перевищення повноважень.
ДАСУ у своєму Висновку зобов’язує Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС», а у разі неможливості – відмінити торги, та здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Це суперечить:
- ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Висновок носить рекомендаційний характер;
- ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю», відповідно до якої ДАСУ має право надавати рекомендації, але не має права зобов’язувати до конкретних дій.
Таким чином, Висновок містить протиправні формулювання, що виходять за межі наданих ДАСУ повноважень і є юридично нікчемними.
5. Вимога про скасування торгів суперечить законодавству.
Згідно з п. 50 Особливостей, підстави для відміни відкритих торгів є вичерпними. Наявність порушень є підставою для оцінки можливості їх усунення, але не створює обов’язку скасовувати торги. Висновок не містить обґрунтування неможливості усунення порушення, а отже, не є підставою для застосування такого крайнього заходу.
Отже, Висновок Південного офісу Держаудитслужби України не відповідає фактичним обставинам закупівлі, ґрунтується на юридично хибному тлумаченні умов тендерної документації, містить перевищення повноважень органу контролю, порушує права Замовника як суб’єкта публічних закупівель, не підлягає обов’язковому виконанню відповідно до законодавства.
Дата публікації звіту:
30.04.2025 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
b205e6af6d9b42dfb361e34d8a91598c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Прошу надати інформацію про стан виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2025 № 5358-р/пк-пз.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a443d2c55203463c96654921ad0f87bd
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.04.2025 11:51
Опис:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (обл.) від 17 квіт 17:17, щодо надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-01-28-017828-a
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби України (обл.) від 17 квіт 17:17, щодо надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-01-28-017828-a стосовно надання пояснень відповідно до положень статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне.
Щодо питання першого: «1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі аналізу внутрішніх потреб ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (далі – Замовник), що зумовлює необхідність постійної присутності фізичної охорони на об’єктах, а також цілодобового моніторингу охоронної сигналізації та належного функціонування системи відеоспостереження, також враховуючи результати консультацій з фахівцями галузі безпеки, які допомогли сформувати оптимальний набір послуг із забезпечення безперервного контролю за об’єктом (фізична присутність, сигналізація, відеоспостереження) і враховуючи аналіз специфіки експлуатації системи відеоспостереження, що потребує регулярного технічного обслуговування, профілактики, збереження записів та можливості оперативного реагування у разі виявлення загроз.
Усі вимоги сформовано Замовником з метою забезпечення безперервного, цілодобового і надійного рівня безпеки, відповідно до реальних потреб Замовника.
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до вимог Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. та на підставі моніторингу ринку охоронних послуг, здійсненого шляхом збору відкритих комерційних пропозицій від охоронних компаній, аналізу результатів аналогічних процедур закупівель, розміщених в електронній системі ProZorro (у т.ч. за аналогічним переліком послуг: фізична охорона, пультова охорона, обслуговування відеонагляду), розрахунку середньої вартості послуг на основі трьох комерційних пропозицій, ураховуючи регіональні особливості та ринкову ситуацію.
Формування очікуваної вартості здійснено з дотриманням принципів економності, ефективності використання державних коштів, а також реальності цінової ситуації на ринку охоронних послуг.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості було розміщено у встановленому порядку у системі ProZorro. Посилання на сторінку обґрунтування: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-28-021416-a.
Щодо питання другого: «2. Прошу надати інформацію про стан виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2025 № 5358-р/пк-пз.»
Повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 04.04.2025 № 5358-р/пк-пз було отримано, вивчено та виконано у повному обсязі.
Зокрема, замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (код ЄДРПОУ: 45179470) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕПАРД УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 40121138) переможцем за процедурою закупівлі — «Охоронні послуги: фізична охорона, централізована пультова охорона з використанням засобів охоронної сигналізації та щомісячне обслуговування системи відеоспостереження», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за №UA-2025-01-28-017828-a.
Результати виконання рішення підтверджено відповідними документами та розміщено у відкритому доступі.
Номер:
3421c9331b454c6db01cf6a0bab6d9a5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС») згідно з підпунктом 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ.
Зазначена невідповідність може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказані вище відомості не містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (охоронні послуги), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f42ca066fad142f6b0366f8f6c5617a7
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 16:57
Опис:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (обл.) від 22 квіт 16:37, щодо надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-01-28-017828-a
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби України (обл.) від 22 квіт 16:37, щодо надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-01-28-017828-a стосовно надання пояснень відповідно до положень статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне.
Щодо питання: «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС») згідно з підпунктом 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ. Зазначена невідповідність може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказані вище відомості не містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (охоронні послуги), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.».
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» Замовником було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме — відсутність документа, що підтверджує наявність присвоєнь радіочастот (ПРЧ) із автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром (АІС УРЧС) для запропонованого у складі пропозиції радіообладнання (рації Baofeng UV-82 8 Вт та гарнітура з подвійною РТТ).
Вказаний документ належить до технічних критеріїв, установлених тендерною документацією, і підтверджує спроможність учасника забезпечити безперервний, правомірний та легітимний радіозв’язок під час надання охоронних послуг, що прямо впливає на здатність учасника виконати предмет закупівлі в рамках вимог чинного законодавства України.
Згідно з абзацом другим пункту 43 Особливостей 1178 (Постанова Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), Замовник не зобов’язаний надавати можливість виправлення невідповідностей, які стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У даному випадку, оскільки предмет закупівлі — це охоронні послуги, що включають використання спеціалізованих засобів зв’язку, наявність підтвердженого доступу до легального радіочастотного ресурсу є технічною характеристикою надання таких послуг.
Таким чином, відсутність відомостей з АІС УРЧС у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» не є такою, що підлягає усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей 1178.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» була обґрунтовано відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає встановленим умовам тендерної документації та не може бути приведена у відповідність у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей 1178.
Номер:
d79902ec47804628ba1c07ef9a4b091a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС») згідно з підпунктом 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ.
Зазначена невідповідність може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказані вище відомості не містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (охоронні послуги), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f740df194ad4018aadf20b5b1a8e620
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 16:58
Опис:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (обл.) від 22 квіт 16:37, щодо надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-01-28-017828-a
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби України (обл.) від 22 квіт 16:37, щодо надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-01-28-017828-a стосовно надання пояснень відповідно до положень статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне.
Щодо питання: «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС») згідно з підпунктом 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку/ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» на рації Baofeng UV-82 8 Ватт + Baofeng UV гарнітура з подвійною РТТ. Зазначена невідповідність може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказані вище відомості не містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (охоронні послуги), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.».
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» Замовником було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме — відсутність документа, що підтверджує наявність присвоєнь радіочастот (ПРЧ) із автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром (АІС УРЧС) для запропонованого у складі пропозиції радіообладнання (рації Baofeng UV-82 8 Вт та гарнітура з подвійною РТТ).
Вказаний документ належить до технічних критеріїв, установлених тендерною документацією, і підтверджує спроможність учасника забезпечити безперервний, правомірний та легітимний радіозв’язок під час надання охоронних послуг, що прямо впливає на здатність учасника виконати предмет закупівлі в рамках вимог чинного законодавства України.
Згідно з абзацом другим пункту 43 Особливостей 1178 (Постанова Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), Замовник не зобов’язаний надавати можливість виправлення невідповідностей, які стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У даному випадку, оскільки предмет закупівлі — це охоронні послуги, що включають використання спеціалізованих засобів зв’язку, наявність підтвердженого доступу до легального радіочастотного ресурсу є технічною характеристикою надання таких послуг.
Таким чином, відсутність відомостей з АІС УРЧС у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» не є такою, що підлягає усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей 1178.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» була обґрунтовано відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає встановленим умовам тендерної документації та не може бути приведена у відповідність у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей 1178.