• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги фізичної охорони (послуги з охорони регіонального матеріального резерву Сумської області )

Завершена

462 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 311.05 UAH
Номер: efb0320c0c184b2382ab6f4ce5dd6fac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.05.2025 14:31 - 17.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 62-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 26.05.2025 №62-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-01-28-000999-a 28.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 313-79-38, v.a.mezynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.01.2025 (протокол №8), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.02.2022, тендерні пропозиції приватного науково-виробничого комерційного підприємства «Граніт-с» та товариства з обмеженою відповідальністю «СП «ЗАЩИТА – 92»», вимогу про усунення невідповідностей до 04.03.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 25.02.2025 №2931-р/пк-пз, від 26.03.2025 №4747-р/пк-пк, від 17.04.2025 №6132-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.02.2025 №11, від 11.02.2025 №12, від 06.03.2025 №20, від 03.04.2025 №22, та від 24.04.2025 №25, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір про закупівлю від 06.05.2025 №05/05, додаткова угода від 06.05.2025 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.05.2025 та від 09.06.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. 1. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, встановив вимогу щодо надання переможцем торгів відповідних документів стосовно «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі», а не керівника учасника, як визначено підпунктами 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, чим порушив вимоги цього пункту. 2. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Отже, пункт 4-1 Постанови № 710 чітко визначає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити здійснення зазначених заходів, отже цей пункт несе зобов’язальний характер, а не рекомендаційний характер. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 27.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, у разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. На зазначений запит Управління Замовник 30.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому надав посилання на веб-сторінку Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації в розділі «Державні закупівлі» веб-сайту Сумської обласної державної адміністрації https://sm.gov.ua, за переходом на яке відображається інформація наступного змісту: «З планами закупівель та договорами Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації (ЕДРПОУ 14373147) можна ознайомитися на ресурсі https://prozzoro.gov.ua Електронної системи публічних закупівель Prozorro». Однак, зазначена інформація не містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (послуг фізичної охорони (послуги з охорони регіонального матеріального резерву Сумської області)), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас слід зауважити наступне. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщених на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації є розпорядником бюджетних коштів. Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2025-01-28-000999-a Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. Крім того, слід зазначити, що на запит Управління від 02.06.2025 Замовник надав в електронній системі закупівель запитувану інформацію 09.06.2025, з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 11.06.2025 11:29 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 11:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок службової перевірки: Виходячи з вищезазначеного, комісія дійшла висновку, з огляду на складну безпекову ситуацію у регіоні, виконання інших посадових обов’язків уповноваженою особою, визначених його посадовою інструкцією, високою завантаженістю у робочих питаннях, неможливості відстеження кожного дня надходження запитів на ресурс https://prozorro.gov.ua., про відсутність в діях провідного інспектора відділу бухгалтерського обліку та матеріальних резервів Департаменту (уповноважена особа) Батьохи Г.І. причин і умов, що умисно сприяли вчиненню порушень вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Вважаємо, що підстави для притягнення до відповідальності провідного інспектора відділу бухгалтерського обліку та матеріальних резервів Департаменту Батьохи Г.І. - відсутні. За період виконання обов’язків відповідальної особи не було зафіксовано жодних порушень з його боку вимог чинного законодавства, дисциплінарних стягнень не має, сумлінно виконує свої обов’язки. З метою недопущення виникнення у подальшому подібних фактів комісія пропонує: 1. Попередити Батьоху Г.І. про недопущення подібних випадків в подальшому. 2. Зобов’язати начальника відділу бухгалтерського обліку та матеріальних резервів Департаменту Дроздову Н.О. взяти на особистий 4 контроль питання щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сторінці Департаменту на офіційному веб-сайті Сумської обласної державної адміністрації у строки, визначені чинним законодавством України.
Дата публікації звіту: 16.06.2025 13:50

Запити/Пояснення