• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливна деревина) 1 група

на очікувану вартість

Завершена

6 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 000.00 UAH
Номер: 760ba7616c1a4b438474b1c757091fea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 26.03.2025 16:41 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.03.2025 № 26-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.03.2025 № 26-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-01-27-018286-a 27.01.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлене порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Левицький Олександр Едуардович» встановлене порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про постачання деревини обробленої (деревини паливної (дрова)) за кошти Державного бюджету України (на період військового часу) від 24.02.2025 № 251, укладеним з ФОП «Левицький Олександр Едуардович», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель квартирно-експлуатаційного відділу м. Суми (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.01.2025 № 10) (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та вимога про усунення порушення, відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця «Левицький Олександр Едуардович» (далі - ФОП «Левицький Олександр Едуардович»); вимога про усунення невідповідностей ФОП «Левицький Олександр Едуардович» у термін до 12.02.2025; протокольні рішення (протоколи) від 11.02.2025 № 22 та від 15.02.2025 № 32; повідомлення про намір укласти договір; договір про постачання деревини обробленої (деревини паливної (дрова)) за кошти Державного бюджету України (на період військового часу) від 24.02.2025 № 251 (далі – Договір № 251); додаткова угода до Договору від 31.03.2025 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.03.2025 пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Зокрема, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також під час моніторингу процедури закупівлі встановлено недостовірність даних, зазначених Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Так, Замовник в тендерній документації для учасника–переможця встановив вимогу внесення ним забезпечення виконання договору на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Разом з цим, в оголошенні про проведення процедури закупівлі зазначено, що «розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні». Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. В пункті 3.2 додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив документи, які надаються переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем) для підтвердження вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Так, відповідно до вимог, зазначених Замовником у підпунктах 1 та 4 пункту 3.2 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 в пункті 47 Особливостей, а саме: - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ФОП «Левицький Олександр Едуардович» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 15.02.2025. При цьому, ФОП «Левицький Олександр Едуардович», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме з 15.02.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Левицький Олександр Едуардович» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП «Левицький Олександр Едуардович», Замовник не відхилив цього учасника та 24.02.2025 уклав з ним договір № 251.
Період усунення порушень: 11.04.2025 15:16 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2025 15:16

Оскарження висновку в суді

Опис: В рамках оскарження та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі було подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. Справа №480/3274/25 від 25.04.2025
Дата публікації: 25.04.2025 14:40
Дата відкриття провадження: 28.04.2025 14:00
Номер відкриття провадження: №2-а/480/4182/25, справа №480/3274/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Суми вважає, що Висновок Управління Південного офісу держаудитслужби в Миколаївській області необґрунтовані та передчасні висновки про порушення Замовником підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Замовником у ході судового оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-01-27-018286-a будуть надані обґрунтовані аргументи щодо правової своєї позиції.
Дата публікації звіту: 18.04.2025 15:48

Запити/Пояснення