-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з видалення небезпечних медичних відходів ( код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06*, 18 01 08*, 20 01 21*), що утворюються в результаті діяльності Замовника, з наданням відповідної пакувальної тари.
Завершена
5 402 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 010.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 010.50 UAH
Номер:
ae18e6c76368445fae89eb00a07353dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000176
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
25.03.2025 11:40 - 16.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 №122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-01-27-013606-a 27.01.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 11.03.2025 № 3755-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 № 94/1 (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 07.02.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни відкритих торгів з особливостями від 21.02.2025 № 175, рішення Комісії АМКУ від 11.03.2025 № 3755-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 20.03.2025
№ 256 та повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2025, договір від 31.03.2025 № 241, пояснення та документи надані Замовником від 28.04.2025 та від 15.04.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціновою пропозицією 4 323 540,00 гривень та ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 267 100,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціновою пропозицією 4 323 540,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 31.03.2025 № 241.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 4 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати:
- Довідку в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з обов’язковим зазначенням найменування обладнання, температури термічного оброблення відходів (повинна відповідати вимогам визначеним у Пункті 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278);
- Довідку в довільній формі про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп.
На підтвердження інформації вказаної в довідках надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння (видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди, технічний паспорт(и) обладнання, дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів відповідно до якої, заначено:
«ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ»-К-300+О», однак, в зазначеній довідці відсутнє саме «найменування» обладнання.
Окрім того, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній технічний паспорт на зазначене в довідці обладнання, чим недотримано вимоги пункту
1 Додатку 4 до ТД.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано довідку про обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп відповідно до якої заначено інформацію про установку зі демеркурізації ртутних ламп у кількості - 2 шт.
Однак, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії підтверджуючих документів про право власності та технічний паспорт на установки зі демеркуризації ртутних ламп у кількості - 2 шт., чим недотримано вимоги пункту 1 Додатку 4 до ТД.
Разом з тим, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп відповідно до якої заначено інформацію про установку зі демеркурізації ртутних ламп у кількості -2 шт, однак, Учасником надано дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання із зазначенням інформації тільки про одну установку зі демеркурізації ртутних ламп, чим недотримано вимоги пункту 1 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 4 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам (Згідно Наказу № 729 від 04 грудня 2023 р. «Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам»), який подавався учасником для видачі ліцензії. У разі розширення учасником ліцензії на здійснення ним господарської діяльності з управління небезпечними відходами надати Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (Згідно Наказу № 729 від 04 грудня 2023 р. «Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам»), правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам, який подавався учасником для розширення ліцензії, діючий на дату надходження заяви на розширення ліцензії.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі тендерної пропозиції надано АКТ перевірки № 50-24 відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам (Далі - АКТ перевірки
№ 50-24), однак, у наданому Акті перевірки № 50-24, приховано інформацію, що унеможливлює встановити відповідність технічним умовам тендерної документації, зокрема, Учасником приховано інформацію щодо відомостей про матеріально – технічну базу, а саме: найменування обладнання, потужність установки для спалювання та документ, що підтверджує право власності або оренди матеріально-технічної бази.
Згідно з частиною 2 статті 28 Закону № 922-VIII, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 6 Розділу 5 ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 не включив вищезазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» її усунути, що призвело до невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на підставах передбачених пунктом 44 Особливостей № 1178.
Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір від 31.03.2025 № 241 на суму 4 323 540,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.04.2025 14:50 - 02.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2025 14:50
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-114/2025пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За наслідками проведеної закупівлі Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом КНП «КМКОЦ») та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» був укладений Договір №241 від 31.03.2025 р. – про надання послуг Замовнику відповідно ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», що утворились в результаті діяльності Замовника, з наданням відповідної пакувальної тари.
Відповідно до висновку північного офісу Держаудитслужби за результатом проведеного моніторінгу, КНП КМКОЦ» зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання Висновку про результати моніторінгу, КНП «КМКОЦ» повідомляє ДЕРАУДИТСЛУЖБУ, про направлення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Додаткової угоди про розірвання договору.
Додаток
- Додаткова угода про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
24.04.2025 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
d622b666b00d43968b435c3291828940
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з видалення небезпечних медичних відходів (код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06*, 18 01 08*, 20 01 21*), що утворюються в результаті діяльності Замовника, з наданням відповідної пакувальної тари», за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-013606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8edba7bc8b004ff5811a12c217142f94
Назва:
Пояснення на моніторинг.
Дата опублікування:
28.03.2025 15:25
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» (далі – КНП «КМКОЦ») на повідомлення щодо проведення згідно наказу Державної аудиторської служби України від 24.03.2025 року № 122 «Про початок моніторингу процедур закупівель», а саме, процедури відкритих торгів з особливостями – послуг відповідно ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з видалення небезпечних медичних відходів ( код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06*, 18 01 08*, 20 01 21*), що утворюються в результаті діяльності Замовника, з наданням відповідної пакувальної тари запиту щодо надання пояснень по даній закупівлі повідомляє наступне.
По питанню: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі».
КНП «КМКОЦ» здійснювало проведення закупівлі згідно Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року №2320-IX, Державним санітарно-протиепідемічних правил і норми щодо поводження з медичними відходами, затвердженими МОЗ від 08.06.2015 № 325, для підтримання належного санітарно-епідеміологічного режиму, а також Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно Закону з відверненням негативного впливу відходів на природне середовище та здоров'я людини на території України. Обсяг закупівлі розраховано згідно потреб закладу, враховуючи об’єми минулого року.
Очікувана вартість визначена Замовником на основі аналізу та моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги, згідно комерційних пропозицій отриманих від постачальників відповідного ринку та інформації, що взята з відкритих даних у системі PROZOR.RO.
Розподіл коштів КНП «КМКОЦ» здійснюється згідно фінансового плану підприємства, відповідно до якого, здійснюються видатки, визначається обсяг для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті: https://onko.com.ua/images/KMKOC/Derzhavni-zakupivli/31_01_25.pdf
Скан – копія рапорту на проведення процедури закупівлі.
Скан- копія обґрунтування доцільності закупівлі.
Скан – копії наданих цінових пропозицій.
Скан – копія протоколу про прийняття рішення щодо закупівлі, річний план.
Номер:
ab1f788009f8474d959a3594de8a0530
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
- на підтвердження інформації вказаної в довідках надати копії підтверджуючих документів про право власності обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп (2 шт.);
- технічний паспорт на обладнання, а саме: обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп (2 шт.) та обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів (1 шт.).
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме, що в спеціалізованому транспорті кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації ?
3. За результатами аналізу документів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено розбіжності, а саме, в довідці про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів зазначено: ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ» -К-300+О з позначенням «О» (буква), поруч з тим, у Дозволі Державної служби з питань праці зазначено: Утилізатор термічний ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ» -К-300+0 з системою очистки димових газів з позначенням «0» (цифра).
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо розбіжностей в документах ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначеного обладнання.
4. Відповідно вимогам пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп.
За результатами аналізу документів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено розбіжності, а саме, в довідці
про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп зазначено: Установка зі демеркурізації ртутних ламп, поруч з тим, у Дозволі Державної служби з питань праці зазначено: Установка знешкодження, утилізації відпрацьованих люмінесцентних ламп, приладів, що містять ртуть.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо розбіжностей в документах ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначеного обладнання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
93b9781b84a94bcc8a87a1b76d1b6514
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
15.04.2025 15:11
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» (далі – КНП «КМКОЦ») на повідомлення щодо проведення згідно наказу Державної аудиторської служби України від 24.03.2025 року № 122 «Про початок моніторингу процедур закупівель», а саме, процедури відкритих торгів з особливостями – послуг відповідно ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з видалення небезпечних медичних відходів ( код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06*, 18 01 08*, 20 01 21*), що утворюються в результаті діяльності Замовника, з наданням відповідної пакувальної тари запиту щодо надання пояснень по даній закупівлі повідомляє наступне.
По питанню: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - на підтвердження інформації вказаної в довідках надати копії підтверджуючих документів про право власності обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп (2 шт.); - технічний паспорт на обладнання, а саме: обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп (2 шт.) та обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів (1 шт.)».
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації:
Довідка в довільній формі про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп. «На підтвердження інформації вказаної в довідках надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди, технічний паспорт(и) обладнання, дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання.»
Довідка вимагалась САМЕ в довільній формі. Так, у разі користування на підставі володіння тендерною документацією вимагалось надання видаткової накладної або ІНШІ документи.
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано інший документ на 2 одиниці обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп, а саме:дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання, який містить підтвердження наявності обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп. Даний документ видається на підставі висновку експертизи, проведення якої можливе лише за фактичної наявності обладнання.
Надання сукупності інших документів (технічний паспорт тощо) вимагалось лише за умови надання інформації щодо користування обладнанням на підставі оренди.
По питанню: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме, що в спеціалізованому транспорті кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації»
Звертаємо увагу, що тендерною документацією вимагалось надання довідки САМЕ в довільній формі про наявність в користуванні спеціалізованого транспорту (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації), що буде задіяний для транспортування мішків/пакетів, із зазначенням марки, моделі та державного номера, (самоскиди, тягачі, інші автомобілі з відкритим вантажним кузовом, цистерни не допускаються). Тобто окремих вимог щодо зазначення конкретної інформації в такій довідці тендерна документація не містила, що неодноразово було підтверджено рішеннями АМКУ з цього приводу. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» була надана довідка з наступною інформацією: (Рено Мастер СА3642КВ 1шт. оренда), а також надані підтверджуючі документи свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, в якому було вказано «Спеціалізований вантажний фургон» разом з договором оренди.
По питанню: «За результатами аналізу документів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено розбіжності, а саме, в довідці про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів зазначено: ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ» -К-300+О з позначенням «О» (буква), поруч з тим, у Дозволі Державної служби з питань праці зазначено: Утилізатор термічний ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ» -К-300+0 з системою очистки димових газів з позначенням «0» (цифра). Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо розбіжностей в документах ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначеного обладнання»
Набір знаків та символів у назві обладнання, які містяться в довідці та дозволі є ідентичними. Розбіжності в документах ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні.
По питанню: Відповідно вимогам пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп. За результатами аналізу документів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено розбіжності, а саме, в довідці про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп зазначено: Установка зі демеркурізації ртутних ламп, поруч з тим, у Дозволі Державної служби з питань праці зазначено: Установка знешкодження, утилізації відпрацьованих люмінесцентних ламп, приладів, що містять ртуть. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо розбіжностей в документах ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначеного обладнання»
Звертаємо увагу на те, що тендерною документацією вимагалось надання довідки саме в довільній формі про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп. Тобто, окремих вимог щодо зазначення конкретної інформації в такій довідці тендерна документація не містила, що неодноразово було підтверджено рішеннями АМКУ з цього приводу.
Інформація в довідці відповідає інформації в дозволі, а саме те, що у учасника наявне обладнання, для демеркуризації/знешкодження ламп.