• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

5 355 910.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 779.55 UAH
Номер: f1c357284c704231aadad0536f299469
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-09-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.06.2025 17:17 - 01.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 189 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.06.2025 № 189 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2025-01-27-009672-a 27.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризику Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій ФОП «СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ», ТОВ «ВЕНКОР СЕРВІС»; ФОП «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 27.01.2025 № 24 (зі змінами від 04.02.2025, від 17.02.2025 та від 18.02.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця «СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ») Товари́ства з обме́женою відповіда́льністю «ВЕНКОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ВЕНКОР СЕРВІС») та Фізичної особи-підприємця «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ» (далі –ФОП «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.03.2025 №55, від 24.03.2025 №68, від 26.03.2025 №73, протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі від 28.03.2025 №78 , повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025, договір від 03.04.2025 № 115 (далі – Договір), пояснення Замовника від 18.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 27.06.2025 17:06 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2025 17:06

Запити/Пояснення