-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання
Завершена
5 355 910.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 779.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 779.55 UAH
Номер:
f1c357284c704231aadad0536f299469
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 17:17 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.06.2025 № 189
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.06.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.06.2025 № 189
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2025-01-27-009672-a 27.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризику
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій ФОП «СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ», ТОВ «ВЕНКОР СЕРВІС»; ФОП «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 27.01.2025 № 24 (зі змінами від 04.02.2025, від 17.02.2025 та від 18.02.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця «СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ») Товари́ства з обме́женою відповіда́льністю «ВЕНКОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ВЕНКОР СЕРВІС») та Фізичної особи-підприємця «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ» (далі –ФОП «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.03.2025 №55, від 24.03.2025 №68, від 26.03.2025 №73, протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі від 28.03.2025 №78 , повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025, договір від 03.04.2025 № 115 (далі – Договір), пояснення Замовника від 18.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.06.2025 17:06 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2025 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
c943701bdc4e44d78a1ba67ace7c154d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2025 22:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-27-009672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), СТО Учасника повинно мати можливість проведення ремонту транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань. На підтвердження цього Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість наданих послуг/виконаних робіт, а саме атестат виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором.
Яким чином учасником ФОП «ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ» виконано вимогу в частині надання атестату виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором (надати назву файла та номер сторінки)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c85b9742c11a4d85b8798e617265a0de
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі)
Дата опублікування:
18.06.2025 16:52
Опис:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-009672-a
Предмет закупівлі: послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі визначені на підставі чинних нормативних актів України щодо якості такого роду/виду послуг, у тому числі Правил експлуатації колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 550, Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102, Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, вимог заводів-виробників відповідних транспортних засобів, рапорту ініціатора закупівлі, комерційних пропозицій надавачів зазначених послуг (копії доповідної записки та цінових пропозицій додаються).
2. Згідно вимог пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» СТО Учасника повинно мати можливість проведення ремонту транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань. На підтвердження цього Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість наданих послуг/виконаних робіт, а саме атестат виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором.
На виконання зазначеної вимоги учасником ФО-П Латишем Віталієм Вікторовичем (далі – Учасник) в складі його тендерної пропозиції надано атестат виробництва, яке знаходиться за адресою: м. Харків, провул. Мовчанівський, буд. 21 і надає послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів, що відповідають діючим ДСТУ (файл «039 Атестат виробництва на СТО.pdf»), виданий Приватним підприємством «АЕС СТАНДАРТ». Зазначений атестат був виданий 17.02.2025 та є дійсним до 31.12.2025, тобто чинний на момент подачі в складі тендерної пропозиції та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором.
Також в складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності Приватного підприємства «АЕС СТАНДАРТ» виданий Національним агентством з акредитації України (файл «040 Атестат 21.04.2023 акредитації.pdf»), який підтверджує його державну акредитацію.
Крім того, відповідно до довідки Учасника, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 06.02.2025 № 019 станція технічного обслуговування та ремонту (СТО) Учасника знаходиться за адресою: місто Харків, провулок Мовчанівський, 21 (файл «019 Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf»).
Таким чином, вимоги тендерної документації, зокрема пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації, були виконані учасником ФО-П Латишем Віталієм Вікторовичем в повному обсязі.