• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

5 355 910.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 779.55 UAH
Період оскарження: 27.01.2025 13:44 - 20.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: d5914c385ca54755a5bb797f287c7e76
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-27-009672-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2025 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2025 13:22
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2025 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 № 4216-р/пк-пз, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.03.2025, Управлінням поліції охорони в Харківській області 24.03.2025 скасоване рішення про визначення переможцем Фізичної особи-підприємця Спірідонова Руслана Сергійовича (РНОКПП 3231307038) за процедурою відкритих торгів на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), оголошення про прооведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-27-009672-a
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНКОР СЕРВІС», Рудаков Андрій +380689271965 wenkor_service@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a900d0a43be2492a9e1ec372ece681f6
Заголовок пункту скарги: Учасник ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Банківська гарантія надається у національній валюті України – гривні (грн.).
Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з кваліфікованим цифровим підписом відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05 жовтня 2017 року № 2155-VII.”.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає
3 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить – 160 677,32 грн. (сто шістдесят тисяч шістсот сімдесят сім грн. 32 коп.) з ПДВ.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям.
На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
Тендерні пропозиції відхиляються Замовником, якщо вони не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, не містять документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлене не у відповідності з умовами тендерної документації.
Гарантія надається за формою наведеною в Додатку № 3 до ТД з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Реквізити для оформлення банківської гарантії:
Управління поліції охорони в Харківській області, код ЄДРПОУ 40108955, адреса: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 20, р/р UA833516070000000026001072059 в ПАТ "БАНК «ГРАНТ» у м. Харкові.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2025 00:00.
Учасником ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано:
-файл «Банківська гарантія 430.zip», в якому міститься:
- ГАРАНТІЯ № 430/02/A/BG АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОКСІ БАНК» від 21 лютого 2025 року, дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: 03 липня 2025 року включно;
- довідка від 21 лютого 2025 року про те, що АТ «ОКСІ БАНК» ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 09306278, код банку 325990, адреса місцезнаходження та поштова адреса для листування: Україна, 79019, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГАЗОВА, будинок 17 (надалі – «Банк») було надано електронну банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 430/02/A/BG від 21 лютого 2025 року на користь Управління поліції охорони в Харківській області, ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань 40108955 (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення виконання - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ Реєстраційний номер облікової картки платника податків 3231307038 (далі - Принципал) зобов’язань перед Бенефіціаром, стосовно процедури закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (далі - Послуги), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-01-27-009672- a на суму 160 677,32 (Сто шiстдесят тисяч шiстсот сiмдесят сiм) гривень 32 копiйки код валюти - 980, строком по 03 липня 2025 року. Дана гарантія забезпечена грошовими коштами на рахунку покриття № UA613259900000002932601228428 відкритого в АТ «ОКСІ БАНК» Принципалу ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ Реєстраційний номер облікової картки платника податків 3231307038 в сумі 160 677,32 (Сто шiстдесят тисяч шiстсот сiмдесят сiм) гривень 32 копiйки код валюти - 980, строком по 03 липня 2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Принципала по Договору про надання гарантії перед Гарантом. Грошове покриття не виступає забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями;
-виписка по особовим рахункам з 20.02.2025 по 21.02.2025 на суму 160 677,32 , призн. платежу 6 сплата комісії за грошове покриття згідно з договором про надання гарантії № 430/02/A/BG від 21 лютого 2025 року;
-довіреність АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОКСІ БАНК» від 06.12.2023 року на повноваження Дерев’янко Наталії Євгеніївни.
На підставі викладеного, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2025 00:00.
Учасником ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано ГАРАНТІЯ № 430/02/A/BG АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОКСІ БАНК» від 21 лютого 2025 року зі строком дії гарантії 03 липня 2025 року включно, тобто строк дії ГАРАНТІЯ № 430/02/A/BG складає 92 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Замовник, керуючись пунктом 43 Особливостей, розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема, вимогами частини 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено подання учасниками в складі їх тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, строк дії якої складає 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання зазначеної вимоги Учасником подано ГАРАНТІЮ № 430/02/A/BG від 21 лютого 2025 року, видану АТ «ОКСІ БАНК», строк дії якої спливає 03 липня 2025 року (строк дії складає 94 робочих дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій), що є порушенням вимог тендерної документації в цій частині. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник Фізична особа-підприємець Спірідонов Руслан Сергійович має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи, зокрема: Забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, строк дії якої складає 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Учасником ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" протягом 24 годин завантажено:
- файл «Гарантія 430 Зі Змінами.zip», в якому міститься:
- ГАРАНТІЯ № 430/02/A/BG ( нова редакція ) від 21 лютого 2025 року, дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: 08 серпня 2025 року включно;
- довідка від 21 лютого 2025 року про те, АТ «ОКСІ БАНК» ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 09306278, код банку 325990, адреса місцезнаходження та поштова адреса для листування: Україна, 79019, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГАЗОВА, будинок 17 (надалі – «Банк») було надано електронну банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 430/02/A/BG від 21 лютого 2025 року на користь Управління поліції охорони в Харківській області, ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 40108955 (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення виконання - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ Реєстраційний номер облікової картки платника податків 3231307038 (далі - Принципал) зобов’язань перед Бенефіціаром, стосовно процедури закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (далі - Послуги), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-01-27-009672- a на суму 160 677,32 (Сто шiстдесят тисяч шiстсот сiмдесят сiм) гривень 32 копiйки код валюти - 980, строком по 08 серпня 2025 року.
Дана гарантія забезпечена грошовими коштами на рахунку покриття № UA613259900000002932601228428 відкритого в АТ «ОКСІ БАНК» Принципалу ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ Реєстраційний номер облікової картки платника податків 3231307038 в сумі 160 677,32 (Сто шiстдесят тисяч шiстсот сiмдесят сiм) гривень 32 копiйки код валюти - 980, строком по 08 серпня 2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Принципала по Договору про надання гарантії перед Гарантом. Грошове покриття не виступає забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями;
- виписка по особовим рахункам з 20.02.2025 по 21.02.2025 на суму 160 677,32 , призн. платежу 6 сплата комісії за грошове покриття згідно з договором про надання гарантії № 430/02/A/BG від 21 лютого 2025 року;
-довіреність АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОКСІ БАНК» від 06.12.2023 року на повноваження Дерев’янко Наталії Євгеніївни.
Строк дії ГАРАНТІЇ № 430/02/A/BG ( нова редакція ) від 21 лютого 2025 року складає 117 РОБОЧИХ ДНІВ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23 лютого 2025 00:00 (лютий – 5 р.дн., березень - 21 р.дн., квітень - 22 р.дн.,травень - 22 р.дн.,червень – 19 р.дн., липень - 22 р.дн., серпень - 6 р.дн.,),який є меншим 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кількість робочих днів пораховано у відповідності до Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", Указу Президента №26/2025 від 14.01.2025 року (який було затверджено Законом № 4220-IX від 15.01.2025) про продовження воєнного стану до 09 травня 2025 (до 05 години 30 хвилин). Святкові та неробочі дні, що увійшли до проміжку часу, охопленого цим Указом скасовано (не враховано).
При цьому святкові та неробочі дні, які не охоплені вищевказаним Указом, Замовник, Учасники та банківські установи, що видавали банківські гарантії, мають враховувати при оформленні тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії.
На підставі викладеного, учасник ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7c0975c9d54c4afea340177815100d12
Заголовок пункту скарги: Учасник ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен подати заповнену специфікацію послуг, форма якої наведена в Додатку № 8 до цієї ТД. У разі якщо надання послуги, яка визначена «Специфікацією послуг» не передбачає використання витратних матеріалів (запасних частин) у відповідних ячейках стовпцю «Вартість матеріалів, грн., з/без ПДВ» зазначається показник «0,00».
Підпунктом 1.4 пункту 1 розділу 5 тендерної документації встановлено, що Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції:
- з ПДВ: у разі, коли учасник є платником податку на додану вартість;
- без ПДВ: у разі, коли учасник не є платником податку на додану вартість.
Специфікація послуг, форма якої наведена у додатку № 8 передбачає зазначення вартості 1 нормо-години в грн. з/без ПДВ, вартості послуги в грн. з/без ПДВ, вартості матеріалів в грн. з/без ПДВ. Отже з урахуванням вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу 5 тендерної документації вартість нормо-години, послуги, матеріалів зазначається з ПДВ у разі, коли учасник є платником податку на додану вартість та без ПДВ - у разі, коли учасник не є платником податку на додану вартість.
Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в порядку пункту 43 Особливостей, зокрема, відповідно до вимог п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен подати заповнену специфікацію послуг, форма якої наведена в Додатку № 8 до цієї ТД. У разі якщо надання послуги, яка визначена «Специфікацією послуг» не передбачає використання витратних матеріалів (запасних частин) у відповідних ячейках стовпцю «Вартість матеріалів, грн., з/без ПДВ» зазначається показник «0,00». В порушення зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній зазначений документ. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник Фізична особа-підприємець Спірідонов Руслан Сергійович має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: 1) Заповнена специфікація послуг, форма якої наведена в Додатку № 8 до цієї ТД. У разі якщо надання послуги, яка визначена «Специфікацією послуг» не передбачає використання витратних матеріалів (запасних частин) у відповідних ячейках стовпцю «Вартість матеріалів, грн., з/без ПДВ» зазначається показник «0,00».
Учасником ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" протягом 24 годин завантажено:
- файл «28 лютого 2025 Додаток №8 Специфікація послуг.pdf», в якому міститься «Специфікація послуг» вих.№25/102 від 28.02.2025 року, де вартість нормо-години, послуги, матеріалів зазначається з/без ПДВ, тобто з порушенням вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу 5 тендерної документації, яким встановлено, що Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: з ПДВ - у разі, коли учасник є платником податку на додану вартість; без ПДВ - у разі, коли учасник не є платником податку на додану вартість.
Згідно надано витягу №536 з реєстру платників єдиного податку учасник ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" є платником єдиного податку без реєстрації ПДВ. Відтак вартість нормо-години, послуги, матеріалів учасник повинен був зазначити у «Специфікації послуг» без ПДВ.
На підставі викладеного, учасник ФОП "СПІРІДОНОВ РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 61cf657bcfa6434a92783fa44c3673f3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-27-009672-a.c1
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.02.2025 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.02.2025 17:36
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2025 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.02.2025 № 2047-р/пк-пз, оприлюдненого в електронній системі закупівель 13.02.2025, у відповідності до вимог п. 54 та п. 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до тендерної документації на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (оголошення в електронній системі закупівель № UA-2025-01-27-009672-a) були внесені відповідні зміни та 17.02.2025 оприлюднені в електронній системі закупівель.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНКОР СЕРВІС», Рудаков Андрій +380689271965 wenkor_service@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fad5661c53804223974703b4f0b3f61d
Заголовок пункту скарги: дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.

1. Відповідно до пункту 13 додатку 3 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються від учасника у складі його тендерної пропозиції» вимагається документ, виданий на ім’я Учасника, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) норма- години, що заявлена в межах ринкових цін (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів). До даного документу учасник надає:
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в зазначеному сертифікаті.
- копію атестату, видану уповноваженим органом з оцінки відповідності, про акредитацію органу, що здійснив сертифікацію.
Скаржник вважає зазначену вимогу дискримінаційною та такою що суперечить положенням законодавства з публічних закупівель виходячи з наступного.
Замовником визначено очікувану вартість послуг та згідно пункту 8 розділу 1 тендерної документації Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціна яких є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Враховуючи наведене, зазначена вимога тендерної документації в частині надання документа, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) норма- години, що заявлена в межах ринкових цін, обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, вищенаведена вимога тендерної документації не узгоджується з абзацом дванадцятим пункту 28 Особливостей.
Крім того, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документ виданий на ім’я Учасника, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) норма- години, що заявлена в межах ринкових цін (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів) з доданням копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в зазначеному сертифікаті, копію атестату, видану уповноваженим органом з оцінки відповідності, про акредитацію органу, що здійснив сертифікацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Оскільки Скаржник є надавачем послуг на ринку ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання та бажає взяти участь у цій закупівлі встановлення такої дискримінаційної вимоги тендерної документації порушує його права пов’язані з його участю у цій закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З урахуванням викладеного встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.

На підставі викладеного, Замовник повинен внести відповідні зміни та виключити таку вимогу з тендерної документації.

2. Відповідно до п.13. додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» СТО Учасника повинно мати можливість проведення поточного ремонту транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань. На підтвердження цього Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість наданих послуг/виконаних робіт, а саме атестат виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором.
Відповідно до п.16 додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються від учасника у складі його тендерної пропозиції» до тендерної документації також вимагається Атестат виробництва СТО Учасника, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі тендерної пропозиції Учасника та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором на підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.

Скаржник вважає наведену вимогу тендерної документації дискримінаційною огляду на те, що відповідно до технічного завдання цієї закупівлі не передбачене проведення поточного ремонту транспортних засобів.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Предмет закупівлі: послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Враховуючи наведене, зазначені вимоги в п.13 тендерної документації не узгоджується з предметом закупівлі, відтак Замовник не має права вимагати документи передбачені у п.13 додатку 2 до тендерної документації
Крім цього, п.13. додатку 2 до тендерної документації встановлено, що СТО Учасника повинно мати можливість проведення поточного ремонту транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань. За таких умов тендерною документацією передбачено необхідність підтвердження можливості проведення поточного ремонту усіх транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань з наданням атестату виробництва СТО, виданого відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором.
Відповідно до встановлених вимог в п.13 додатку 2 участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які підтвердять можливість проведення поточного ремонту усіх транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань з наданням атестату виробництва СТО.
Крім цього, відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинне законодавство не передбачає нормативно закріпленого обов’язку учасника отримати атестат виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинний на момент подачі та дійсний до кінцевої дати надання послуг за договором.
Відтак встановлення наведеної вимоги щодо надання атестату виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинного на момент подачі та дійсного до кінцевої дати надання послуг за договором є прямим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а також порушенням прав та інтересів Скаржника, пов’язаних з його участю у закупівлі.
На підставі викладеного, Замовник повинен внести відповідні зміни та виключити таку вимогу з тендерної документації.

3. відповідно до п.14 додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність власної (або орендованої або інше) вимірювальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю стану гальмівної системи автомобіля, яка спроможна виконувати контроль якості вимірювань, що необхідні для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Замовника та гарантійний лист про те, що під час надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Замовника вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості вимірювань стану гальмівної системи автомобіля. У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік та обсяг послуг, що будуть надаватися протягом дії договору, Замовником визначено орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, наведений у таблиці «Специфікація послуг» Додатку № 8 до тендерної документації, відповідно до якого Учасником здійснюється розрахунок ціни його тендерної пропозиції. Оскільки перелік послуг вимірювальної лабораторії теж є варіативним (Вимірювання коефіцієнта нерівномірності гальмівних сил, вимірювання загальної питомої гальмівної сили робочої гальмівної системи (РГС) і тривалості її спрацьовування, з функцією перевірки повнопривідних ТЗ, в т.ч. ТЗ підвищеної прохідності, придатних для руху поза дорогами, з невимикаємим механізмом блокування диференціального механізму, вимірювання загальної питомої гальмівної сили стоянкової гальмівної системи (СГС), вимірювання та регулювання тиску повітря в пневматичному гальмівному приводі, вимірювання зусилля на органі управління, маси), його віднесено до інших послуг, що матимуть фактичне відображення у нарядах-завданнях та актах виконаних робіт.

Скаржник вважає наведену вимогу тендерної документації дискримінаційною огляду на те, що відповідно до технічного завдання не передбачене ані використання, ані обґрунтоване залучення такої лабораторії. Замовником навмисно та безпідставно встановлена зазначена вимога для обмеження кола потенційних учасників закупівлі.

Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Предмет закупівлі: послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік та обсяг послуг, що будуть надаватися протягом дії договору, Замовником визначено орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, наведений у таблиці «Специфікація послуг» Додатку № 8 до тендерної документації, відповідно до якого Учасником здійснюється розрахунок ціни його тендерної пропозиції.

Додатком №8 до тендерної документації встановлена «Специфікація послуг», якою не передбачено надання послуг вимірювальною лабораторією проведення вхідного та операційного контролю стану гальмівної системи автомобіля: Вимірювання коефіцієнта нерівномірності гальмівних сил, вимірювання загальної питомої гальмівної сили робочої гальмівної системи (РГС) і тривалості її спрацьовування, з функцією перевірки повнопривідних ТЗ, в т.ч. ТЗ підвищеної прохідності, придатних для руху поза дорогами, з невимикаємим механізмом блокування диференціального механізму, вимірювання загальної питомої гальмівної сили стоянкової гальмівної системи (СГС), вимірювання та регулювання тиску повітря в пневматичному гальмівному приводі, вимірювання зусилля на органі управління, маси.
Слід зазначити що в п.14 Замовник відносить наведені ним послуги вимірювальної лабораторії проведення вхідного та операційного контролю стану гальмівної системи автомобіля: Вимірювання коефіцієнта нерівномірності гальмівних сил, вимірювання загальної питомої гальмівної сили робочої гальмівної системи (РГС) і тривалості її спрацьовування, з функцією перевірки повнопривідних ТЗ, в т.ч. ТЗ підвищеної прохідності, придатних для руху поза дорогами, з невимикаємим механізмом блокування диференціального механізму, вимірювання загальної питомої гальмівної сили стоянкової гальмівної системи (СГС), вимірювання та регулювання тиску повітря в пневматичному гальмівному приводі, вимірювання зусилля на органі управління, маси до інших послуг, що матимуть фактичне відображення у нарядах-завданнях та актах виконаних робіт.

Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Предмет закупівлі: послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Проте, інші послуги що матимуть фактичне відображення у нарядах-завданнях та актах виконаних робіт не є предметом закупівлі.
Також тендерною документацією не передбачено надання послуг з проведення вхідного та операційного контролю стану гальмівної системи автомобіля,
Враховуючи наведене, зазначені вимоги в п.14 тендерної документації не узгоджується з предметом закупівлі.

На підставі викладеного, Замовник повинен внести відповідні зміни та виключити таку вимогу з тендерної документації.

4. Відповідно до п.15. додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що будь яка послуга, що стосується гальмівної системи автомобіля, включає перевірку працездатності гальмівної системи після її ремонту або ремонту її окремих частин за допомогою власного або орендованого універсального роликового гальмівного стенду для автомашин з ДПМ до та понад 3,5т (або аналог), з вказанням конкретного найменування, виробника та основних технічних характеристик:
Максимальне навантаження на вісь: не менше 15 т;
Діапазони вимірювання маси осі: від 0 до 15 т
Границі допустимої основної відносної похибки: ±2 %
Діапазон вимірювання гальмівної сили: від 0 до 36 кН
Границі допустимої основної відносної похибки: ±2 %
Вимірювання зусилля тиску на важіль: від 0,05 кН до 1,0 кН
Границі допустимої абсолютної похибки: ±0,01 кН
Час відпрацювання гальмівної системи: від 0 до 20 с
Границі допустимої основної абсолютної похибки: ±0,01 с
Діапазон вимірювання тиску:
- пневматичним датчиком RСD: від 0 до 20 бар;
- гідравлічним датчиком RAH: від 0 до 160 бар;
Границі допустимої зведеної похибки датчиків тиску: ±1 %
Початкова швидкість гальмування імітована на стенді в режимі до 3,5 т – не більша 5 км/год
Початкова швидкість гальмування імітована на стенді в режимі більше 3,5 т – не більша 2,3 км/год.
У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік та обсяг послуг, що будуть надаватися протягом дії договору, Замовником визначено орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, наведений у таблиці «Специфікація послуг» Додатку № 8 до тендерної документації, відповідно до якого Учасником здійснюється розрахунок ціни його тендерної пропозиції. Оскільки перелік послуг вимірювальної лабораторії теж є варіативним, його віднесено до інших послуг, що матимуть фактичне відображення у нарядах-завданнях та актах виконаних робіт.
Якщо Учасник має власне вищезгадане обладнання (універсальний роликовий гальмівний стенд для автомашин з ДПМ до та понад 3,5т), то він повинен надати:
- свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (з додатком), де вказано галузь атестації (сертифікації) обладнання, тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
- документ від виробника або його офіційного представника, який підтверджує наявність правовідносин із Учасником (договір співпраці, постачання, тощо).
Якщо Учасник має орендоване вищезгадане обладнання, то він повинен також надати:
- документи на підтвердження права користування даним обладнанням (договор оренди, користування, тощо), а також документи орендодавця, які передбачені даною тендерною документацію для власника обладнання;
- гарантійний лист від власника обладнання про згоду на використання Учасником вищевказаного обладнання при наданні послуг у випадку перемоги в даній закупівлі.

Скаржник вважає наведену вимогу тендерної документації дискримінаційною огляду на те, що відповідно до технічного завдання не передбачене ані використання, ані обґрунтоване залучення вимірювальної лабораторії. Замовником навмисно та безпідставно встановлена зазначена вимога для обмеження кола потенційних учасників закупівлі.

Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Предмет закупівлі: послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Замовником в п.15 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік та обсяг послуг, що будуть надаватися протягом дії договору, Замовником визначено орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, наведений у таблиці «Специфікація послуг» Додатку № 8 до тендерної документації, відповідно до якого Учасником здійснюється розрахунок ціни його тендерної пропозиції. Оскільки перелік послуг вимірювальної лабораторії теж є варіативним, його віднесено до інших послуг, що матимуть фактичне відображення у нарядах-завданнях та актах виконаних робіт.

Проте, інші послуги що матимуть фактичне відображення у нарядах-завданнях та актах виконаних робіт не є предметом закупівлі.
Враховуючи наведене, зазначені вимоги в п.15 тендерної документації не узгоджується з предметом закупівлі , відтак Замовник не має права вимагати документи передбачені у п.15 додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації