-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ліфта
Капітальний ремонт (заміна ) лікарняного ліфта поліклінічного корпусу , розташованого за адресою: м. Новий Буг вул.Івана Огієнка, 14
Завершена
1 932 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 660.00 UAH
Номер:
efc3759db3b644f8ad4d5b432b4a36eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:35 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 9 UA-2025-01-27-009545-a 27.01.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 26 Особливостей та пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 54 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СП «Жилсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема:
1) розмістити в електронній системі закупівель додаток № 2 до Договору про закупівлю (графік виконання робіт), додаткову угоду від 27.02.2025 № 1 та додаток № 2 до Додаткової угоди № 1 (графік виконання робіт) у форматі PDF;
2) оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до пункту 10 частини першої статті 10 Закону;
3) не допускати встановлених у висновку порушень в подальшому та забезпечити притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Новобузька багатопрофільна лікарня» Новобузької міської ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 (протокол № 2) із змінами, внесеними рішеннями уповноваженої особи від 31.01.2025 та 03.02.2025; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; перелік змін, що вносився до тендерної документації від 03.02.2025 (2 переліки змін); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване підприємство «Жилсервіс» (далі – ТОВ «СП «Жилсервіс»); скарги до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), оприлюднені в електронній системі закупівель за UA-2025-01-27-009545-a.a1 та № UA-2025-01-27-009545-a.c2; рішення Комісії АМКУ від 05.02.2025 № 1693-р/пк-пз та від 14.02.2025 № 2287-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2025 № 05; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 26.02.2025 № 02/2025-ПДМН (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 27.02.2025 № 1 (далі – Додаткова угода № 1) та від 10.03.2025 № 2; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.02.2025 та 11.03.2025, пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не відповідає вимогам Закону та Особливостей.
Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей, зокрема щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Разом з цим, на порушення пункту 26 Особливостей та пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, яке передбачене пунктом 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Крім того, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що до тендерної документації вносились зміни 31.01.2025 та 03.02.2025, в електронній системі закупівель розміщено нові редакції тендерної документації.
Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації, внесеними 31.01.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 25 Закону в тендерній документації зазначив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 57 960,00 грн, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт. Зокрема, очікувана вартість предмета закупівлі становить 1 932 000,00 гривень. Отже, максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити 9 660,00 гривень.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Разом з тим, Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону разом з договором підряду від 26.02.2025 № 02/2025-ПДМН, укладеним 26.02.2025, оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси не в машинозчитувальному форматі.
Крім того, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), розмістив в електронній системі закупівель додаток № 2 до Договору про закупівлю (графік виконання робіт), додаткову угоду від 27.02.2025 № 1 та додаток № 2 до Додаткової угоди № 1 (графік виконання робіт) у форматі відмінному від Portable Document Format (PDF).
Період усунення порушень:
08.04.2025 18:01 - 23.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2025 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконання зобов’язань щодо усунення порушень закупівлі «Капітальний ремонт ліфта"
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» Новобузької міської ради Миколаївської області здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема:
1) Розмістили в електронній системі закупівель додаток № 2 до Договору про закупівлю (графік виконання робіт), додаткову угоду від 27.02.2025 № 1 та додаток № 2 до Додаткової угоди № 1 (графік виконання робіт) у форматі PDF;
2) Оприлюднили в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до пункту 10 частини першої статті 10 Закону;
3) Уповноважену особу по закупівлям КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» Новобузької міської ради Миколаївської області , Філіпову Людмилу В’ячеславівну , якою допущені порушення,попередженно про виявлені недоліки в проведенні закупівлі та рішення директора рішення про позбавленням права на отримання доплат до посадового окладу протягом одного місяця;
4.) Оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
5.) Документи у вигляді локального кошториса та відомості ресурсів де зазначено ціни на матеріальні ресурси додаються.
ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ!
Дата публікації звіту:
10.04.2025 10:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
14.04.2025 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
14106318a850412fbddf8c6a7a1a58ae
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.04.2025 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт ліфта)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-27-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8646ca9a26b1449e80ed49d9608f797a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.04.2025 14:50
Опис:
Пояснювальна
На вимогу держадутслужби від 31.03.2025 року надаємо пояснення щодо обґрунтування проведення закупівлі робіт по встановленні ліфту в поліклінічному корпусі лікарні згідно проектно-кошторисної документації .
Звертаємо Вашу увагу на те , що необхідність встановлення ліфтової шахти в трьох поверховій будівлі обґрунтована вимогами Національної служби здоров’я України про доступність медичної допомоги в регіоні та впливає на укладання договорів на медичне обслуговування населення регіону .
Зауважуємо, що надаючи кошти згідно рішення Новобузької міської ради від 23 . 07.2024 № 888, органи місцевого самоврядування розраховували про допомогу в роботі двом медичним закладам – первинної ланки ( ЦПСД Новобузької міської ради), яке знаходиться на 3 поверху триповерхової будівлі та вторинної медицини (Поліклінічне відділення Новобузької багатопрофільної лікарні ) . Рішення сесії додається.
Проектно-кошторисна документація затверджена на сесії Новобузької міської ради в сумі 1932000 гривень .
На сайті Новобузької міської ради рішення сесії викладено та посилання на наш офійний сайт https://novobuzka.crl.org.ua/news/1743593160/
Уповноважена особа Л. Філіпова
Номер:
87726031c19d431f86d7068a51acbe63
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт ліфта)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-27-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
63953490bf174bb1938d294464a13711
Назва:
Пояснення по паспорту бюджетних програм
Дата опублікування:
04.04.2025 14:03
Опис:
Пояснювальна
На вимогу держадутслужби від 03.04.2025 року надаємо пояснення щодо обґрунтування проведення закупівлі робіт по встановленні ліфту в поліклінічному корпусі лікарні згідно проектно-кошторисної документації .
Звертаємо Вашу увагу на те , що необхідність встановлення ліфтової шахти в трьох поверховій будівлі обґрунтована вимогами Національної служби здоров’я України про доступність медичної допомоги в регіоні та впливає на укладання договорів на медичне обслуговування населення регіону .
Зауважуємо, що підприємствам критичної інфраструктури терміново потрібно встановлення ліфтового обладнання . Питання вирішувалося на рівні ОДА в Миколаївській області в січні 2022 року . Депутатами обласної ради надано кошти на встановлення ліфта . Капітальний ремонт ліфтового обладнання не відбувся в зв’язку з початком вторгнення РФ на території України в 2022 році і кошти було повернути до бюджету .
Кошти надано по ПКВКВ 011210 КФКВ 0735 код бюджету 1453100000. На підтвердження джерела надання коштів та рішення сесій Новобузької міської ради надаємо паспорт бюджеьної програми місцевого бюджету на 2025 рік (додаток 1).
На сайті Новобузької міської ради рішення сесії викладено та посилання на наш офійний сайт https://novobuzka.crl.org.ua/news/1743593160/ . З повагою!
Уповноважена особа Л. Філіпова